Pagina 1 din 7

Ce masini ati "prafuit" fratilor? laudati-va!!!

Scris: Mie 28-Iun-2006 01:16
de stefan000stan
Salutare!

FUGE SAU NU FUGE :lol:
???
Pt inceput sa va zic de unde a inceput..
Am doi prieteni: Unul are:passat variant 1,9tdi de 100cp ,din 2003 in jur de 100 000km..ca nu stie sigur:P . Altu' are: golf IV acelasi motor ..aceiasi km..si tot 2003.
I-am plimbat pe amandoi ...repet plimbat.. nu alergat.. mai putin de 1 -2km prin oras unde binenteles era aglomerat..
Cel cu Golfutzu cica C4 asta care il am eu (1.6hdi 16v 110cp) e cam "PUTUROS"..spunandu-i asta celui cu passatu'.. Ulterior plimbandu-l si pe passat`friend cica e tot pe acolo la demaraj ca si passatu' lui..
HHMMMM...zic eu..si il intreb la fel ca si pe celalalt prieten ..>CUM SI-A DAT SEAMA?!.. raspuns: Pai ..din ce m-ai plimbat tu..:)

Deocamdata nu vreau sa dau in masina pana se inroseste:) ca sa le arat lor ca FUGE..FUGE..

Mi se pare ca nu am ce sa le demonstrez..totusi e dif de 10cai.. si la 0-100km e dif de 2 sec intre masina mea si ale lor..

Am avut multe masini(gemane)si am o experienta oarecum cu privire la motoare diesel cat si benzinare.. C4 asta de 110 cai FUGE!!!..si spun asta din ce am vazut extraurban.. cand nu tre' sa schimbi intr-o treapta inferioara chiar cand te bagi "la mustata".
Deocamdata nici n-am avut timp de masina asta ..am decat 1050de km cu ea....si am constatat ca sta bine pe curbe.. Espu' rulez:) la 3000rmp are 150km/h.. e tare ..si mai e si cea mai tare ca design.. O mica chestie (care am inteles ca se rezolva in timp) cutia cam agata.. nu sunt line reprizele.. sau poate nu m-am obisnuit eu.. cica isi "da drumu" dupa mai multi KM.. sper 8)

In rest e o placere de fiecare data cand o conduc..
Va doresc numai bine... si va rog LAUDATI-VA cu ce masini ati mai "facut" la liniute ..prin jungla urbana.. in marsarier:)) cum vreti voi.. NE VEDEM IN TRAFIC 8)

Scris: Mie 28-Iun-2006 08:22
de adytzu
Nu vreau sa te dezamagesc, dar cutia aia va agata intotdeauna. Asa mi-au spus si mie acum 4 ani, cand am luat Xsara. :(
Poate cea de la HDI sa fie altfel, dar, la cele pe benzina asa face, mai ales in treapta intai.
Cu exceptia uneia singure: a lui Mugurel. A fost singura la care schimbatorul se misca lin, fara sa agate, dar era VTS.

Scris: Mie 28-Iun-2006 08:52
de White Wizard
adytzu scrie:Cu exceptia uneia singure: a lui Mugurel. A fost singura la care schimbatorul se misca lin, fara sa agate, dar era VTS.


...din pacate, am VTR ...si nu agatza. :)

Scris: Mie 28-Iun-2006 08:54
de nicum
Si ce legatura are asta cu C4? Se muta la Diverse.
Ma rog are, dar mai putina.
Daca vrei sa ii "faci" pe baieti, te duci la unul din baietii care fac remapare si apoi te intorci la baietii ceilalti cu masini germane, si putin asa ii provoci la o liniuta. Iar la sfirsit, dupa ce ii intreci o sa le spui ca ti-a fost teama sa dai in masina ca e in rodaj :lol: iar la final le spui ca ai motor de 1.6 ca sa isi faca aia harakiri.
Eu nu pot sa ma laud cu multe masini pe care le-am "facut", dar pot sa iti spun ce masini m-au "facut": Dacia, Wartburg, Trabant, etc. :lol: :lol: :lol:

Scris: Mie 28-Iun-2006 13:02
de Matrixu
Stefanele una e sa te alergi de nebun prin oras. si alta e sa faci o linie pe 400-1000 de m.
Fa niste liniute si dupa vino si zi-ne ce si cum ai facut.
Te contrazici putin in afirmatii....ai zis ca ai avut multe masini diesel germane(sau nu? ), dupa care zici ca la HDI de 110CP nu trebuie sa schimbi in viteza inferioara ca sa traga.. :lol: . Pai asta inseamna diesel in a IV a la 1500 ture faci ce depasire vrei tu fara sa fie nevoie sa schimbi in a III a, spre ex :D.

Eu nu prea am avut multe realizari, dar s-au numarat clio dci 80cp, logan 1.6(urat de tot), astra H de 105 CP, la limita dar eram in fata si am profitat si ca soferul nu prea cunostea masina, mi-am luat-o rau de tot de la 206 2.0HDI 90CP remapat(n-am stiut ca altfel nici nu ma faceam), un viteaz cu solenta, Cielo dus in vreo 90CP, Golf 1.4 FSI 90CP, Octavia I 90CP diesel(la asta a fost pe pariu - un rezervor de benzina/motorina, proprietarul lasandu-se inselat de cuplul mare de la diesel, dar nu s-a gandit ca si benzina trage bine la turatii mari :D). Toate astea au fost cam intr-un an de zile, si doar la cateva au fost 3 din 5 linii.

Drive safe!

Scris: Mie 28-Iun-2006 13:53
de stevey
La mine am observat ca mai "agata" in a 2-ua pe la inceput cand am luat-o, pe la 1000 si de km parca se harscaia de ceva metalic si intra destul de greu in viteza.Acum merge perfect, si-a dat drumu, in a 3-a nici nu se simte cand o bag.

Cat despre 150km/h in 3000 ture in a 5-a (banuiesc)...nus ce sa zic ..a mea pe benzina am vreo 98-100 in 3000 ture.

Scris: Mie 28-Iun-2006 15:44
de regedit
cutia de la c4 este o mizerie fara de orice japoneza (honda, toyota, mazda - si poate chiar si nissan desi aceea incepe sa "semene" ce cea frantzuzeasca)

Scris: Joi 29-Iun-2006 00:38
de stevey
Eu stiu ca e de ford.Dar intradevar este cam enervanta cateodata.

Scris: Joi 29-Iun-2006 08:56
de adytzu
stevey scrie:Cat despre 150km/h in 3000 ture in a 5-a (banuiesc)...nus ce sa zic ..a mea pe benzina am vreo 98-100 in 3000 ture.


Vezi ca Stefan are dizelake, deci, la el, plaja de turatie, unde mai trage motorul, se termina undeva pe la 4000-4500 (s-ar putea sa gresesc, deci nu sariti pe mine ca nu am avut niciodata diesel).
3000rpm la un diesel e corespunzator pe la 4500-4800rpm la un benzinar.

fine

Scris: Joi 29-Iun-2006 10:55
de George75FMK
Din pacate nu am masina tare ci doar BX din 84 dar sincer imi plac la nebunie C4 si doar a facut treaba la Raliu asa ca... s-o lase mai moale altii cu alte masini . Scriu pt. ca desi prefer sa se circule safe pe strazi (doar vezi ca multi se grabesc, habar nu au sa conduca, au masini de masini si tot pe noi cei cu vechi si slabe la impact ne lovesc), sunt un admirator Citroen si cam ce scoate Citroen azi, peste multi ani abia vedem la altele, imi plac demonstratiile de forta. Este greu insa sa distrugi mitul BMW. Asta e, vei avea parte de multi care cred altceva decat este in realitate dar ce ai inceput tu sa scrii, ca subiect, este foarte util pentru toti care in anumite situatii isi vor duce masinile la limita, de placere sau nevoiti(depasiri...) si e bine sa se stie ce trebuie sa facem si cum sa reactionam. Multe d-ale soferiei le stiu nu din carti ci din astfel de discutii intre prieteni. Spre exemplu in caz de impact e bine sa franam pana aproape dar in momentul ciocnirii e bine ca masina sa nu aibe rotile blocate pentru ca socul sa... fizica.

Scris: Joi 29-Iun-2006 20:06
de seridan
White Wizard scrie:
adytzu scrie:Cu exceptia uneia singure: a lui Mugurel. A fost singura la care schimbatorul se misca lin, fara sa agate, dar era VTS.


...din pacate, am VTR ...si nu agatza. :)



Am VTR ºi nu agaÞã!

Scris: Joi 29-Iun-2006 20:48
de tgyby
Un coleg de munca de-al meu si-a adis din germanik un bmw cu ajutorul lui unchisu , pt ca neavand carnet nu putea conduce..el fiind doar cu banii...
si ce masina si-a luat?? da ! ati ghicit! un bmw 316 ti din 2003 ....
si m-a rugat cat face actele sa il ajut si sa il conduc! Fratilor...dragi colegi de forum....nimic nu se compara cu un BMW..mai ales nou...
si credeti-ma..am la serviciu skoda fabia 2002 model MPi, si mai am din cand in cand si octavia tour...dar bmw -ul asta fuge de mananca asfaltul...te baga in scaun efectiv
un 10 de la mine pt marca BMW!

Scris: Vin 30-Iun-2006 08:20
de nicum
Nu te grabi asa... orice masina noua iti da un feeling mai bun decit una de 20 de ani, cel putin la prima vedere. Si eu am condus in Germania un 116, care avind in vedere ca avea sub 10.000, putem spune ca era cel mult 2005 an de fabricatie. Dar dupa vreo 100 de km pe autobahn, cind simteam trecerile peste placile de beton, am inceput sa duc dorul BX-ului. Sint convins ca in Romania masina aia mi-ar fi creat un discomfort serios.
Ai condus vreun BX, CX sau altceva de nou? La o intilnire a venit un baiat cu un C5 seria II, cu motor pe benzina de 1.8. Era asa o liniste in masina si nu se simtea nimic. Motorul incepeai sa-l auzi de la 3.500 de ture in sus, dar oricum varianta aia e un pic submotorizata. Sint convins ca un C5 2000 cm3, 16V cu geamuri laminate, ar fi inca si mai silentios.
Alt exemplu: la intilnirea trecuta a venit un baiat cu un CX Prestige de 21 de ani, dintre care vreo 16 in RO. Ne-am dat mai multi cu masina aia, dar cei mai impresionati au fost niste baieti cu C4. De ce oare :?:

Scris: Vin 30-Iun-2006 08:38
de paco
Pentru ca e reconfortant sa vezi ca un CX de 20 si ceva de ani arata bine si merge bine. Dar asta nu inseamna ca CX-urile, per total, sunt preferabile masinilor noi.
La cate CX-uri cazute pe burta am vazut eu la viata mea si cate sfaturi de a NU cumpara CX am primit de la mecanici seriosi...nu stiu ce sa zic. Ca sa nu mai spun de povesti incredibile cu XM-uri carora nimeni nu le venea de hac cand incepeau sa se strice. Ce faci cu o asemenea masina, te bucuri ca mai sunt cateva functionale si care arata bine in toata tara sau o vinzi si-ti iei un lucru care te serveste?
Un amic de-al nostru de pe forum, Balanel, si-a vandut BX-ul (care arata obosit si cred ca si era) si si-a luat Chevrolet Aveo. Ce trebuia sa faca, sa restaureze beleaua, adica sa bage in ea jumatate din banii de pe asta noua, numai de dragul celor doua chevroane prafuite de pe capota? Eu l-am felicitat pentru ca a scapat de BX...era chin! 8)

Scris: Vin 30-Iun-2006 08:54
de jgr1001
La ultima intalnire, lumea sa dat si cu Cx-ul meu. Sper ca au fost multumiti 8) . N-are confortul Prestige-lui, dar totusi...

On topic:
Cand vad cate un diesel care nu este turbo (tot mai rare), imi mai pun mintea cu el. Si de obicei ii fac. Exemple:
Mercedes E-classe 250 D, de prin 95 (ala cu 4 faruri rotunde, prima serie). L-am facut in linie dreapta..
Peugeot Partner 1.9 D, Skoda Fabia SDI si alte D-uri si SDI-uri.
Cu TDI sau HDI, CDI, CRDI, etc nu ma pun ca nu am sanse :(

PS- de obicei merg prudent si in limita legala :D 8)