Pagina 1 din 2

Rolls Royce - pentru iubitorii de hidraulica

Scris: Vin 07-Iul-2006 20:12
de alexd
Navigand in prostia mea pe internet, am dat din pagina in pagina si peste un site dedicat Rolls-Royce-ului, adica acelei masini scumpe rau-rau, ce are faima de cea mai tare de pe planeta albastra.
Desi auzisem eu ceva, dar nu eram sigur, am ramas surprins sa vad ca si "bogatii plang" dupa LHM :

http://www.rrsilvershadow.com/Emenu/hydr.htm

Cam asta e pagina de start, de aici puteti vedea toata chestiunea. Diagrame, scheme atat de familiare noua...etc. Imi pare rau ca am pierdut link-ul cu o placuta de pe un Rolls, pe care scria: Hydraulics licensed by Andre Citroen bla...bla....bla.

Ma gandesc serios sa imi iau carpa si sa cobor sa imi sterg sferele. Incep sa apreciez hidraulica. Pai daca si Rollsu' are.....si nu costa 2 lei cat BX'u.

Aviz celor certati cu hidraulica si trecuti pe suspensii de tabla. @ Paco, ce mai zici acuma?

Scris: Vin 07-Iul-2006 20:57
de Matrixu
E cam si cum ai compara o Skoda 100 cu motor in spate cu un Porsche 996 Turbo care are tot in spate motorul!! :lol:

Scris: Vin 07-Iul-2006 21:05
de sorin.
E cam si cum ai compara o Skoda 100 cu motor in spate cu un Porsche 996 Turbo care are tot in spate motorul!!

Am auzit un zvon cum ca la Rolls gazul se comprima si se destinde total diferit ca la Citroen. :lol:
Totusi Citroen le-a vandut patentul, si nu invers.

Scris: Sâm 08-Iul-2006 06:54
de paco
Ce sa zic, sunt emotionat... Cu cat ziceai ca dai BX-ul? :)
Poate-mi procur o sigla de RR si o pun in locul chevroanelor...

Scris: Sâm 08-Iul-2006 07:24
de paco
Am citit numai primele fraze si m-am linistit:

"The hydraulic system of the Rolls-Royce Silver Shadow is a very ingenious, safe, complex but also a vulnerable system. When there are no faults or malfunctions, it is a very comfortable and masterly mechanism. However, most Silver Shadow owners have storeys about faults en repairs on the system"

Asadar, e vulnerabil, trebuie reparat si da rateuri...Il recunosc, chiar pe un RR, tot sistem hidraulic ramane...Si-apoi, tot complex e, ca numai Cristi Stan poate sa-i vina de hac, iar eu in august plec la Ipotesti!!! 8) Ce fac, imi iau mecanic la pachet?

Nu mai vreau BX-ul, alex! 8)

Scris: Sâm 08-Iul-2006 14:43
de dj01fad
trebuie sa acceptam asta ca un tot. daca ne place leganatul, ii acceptam partile bune dar si pe cele rele. :wink:

Scris: Sâm 08-Iul-2006 15:43
de nicum
Ar trebui sa apreciati masinile pe care le aveti. RR are hidraulica doar pe spate.

Scris: Sâm 08-Iul-2006 17:42
de alexd
Dupa diagramele alea, cert este ca au frana "fasaitoare" .

Scris: Sâm 08-Iul-2006 21:02
de khan
piese hidraulice pentru RR http://www.citroen-hydraulics.com/rollsroyce.htm
daca aveti nevoie :shock:

Scris: Sâm 08-Iul-2006 22:48
de paco
Deci imi iau RR si ajung tot la Citroen :D
Incurcate sunt caile Domnului...

Scris: Dum 09-Iul-2006 09:01
de retro
Fereste-te deasemenea de Maserati (Bora, Khamsin, Merak) pentr ca tot cu componente vopsite in verde de la Citroen sunt.
Si de unele Jaguar, Mercedes, Audi, BMW care au si ele "bombe".

Scris: Dum 09-Iul-2006 10:44
de nicum
Si Ford si BMW folosesc o sfera pe post de rezerva de presiune pt frina...

Scris: Dum 09-Iul-2006 12:29
de paco
Cum, la toate astea fasaie frana si se blocheaza rotile in mers?

Scris: Dum 09-Iul-2006 14:51
de Arise
Paco esti cam gigi contra. Norocul tau ca la Renault nu mai sunt sfere...

Scris: Dum 09-Iul-2006 15:10
de paco
Ai avut vreodata sfere?
Eu am avut 25 si m-am saturat...