Pagina 1 din 3
Scris: Mie 13-Sep-2006 16:15
de paco
SE dau atentionari si daca jignim fiarele?
Credeam ca numai oamenii au acest "scut".
Nicu, ca de obicei, te-ai grabit si acum fugi. Asta e. Eu am raspuns punctual solicitarii tale, raspunde si tu, daca vrei sa jucam pana la capat, nu te prevala de asa-zisul off topic, ca n-are sens. Tu ai scarmat in forumul reno (obicei securistic!

), acuma hai sa desecretizam totul!
Si, ca sa fac si mai mare senzatie, am sa spun ca am tupeul sa compar masina mea actuala cu una noua, la capitolul fiabilitate. Nu stiu daca voi castiga, dar cand vad ca sunt mai multi cu C4 noi care schimba volantele...ma apuca o dragoste de Reno-ul 25 de nu stiu ce sa mai fac...
Cat despre BX, da, e net inferioara, intreaba unde vrei tu si vei gasi acelasi raspuns. Iti doresc sa scapi cat mai repede de BX si sa ai norocul meu de un R25 ca cel pe care-l am. Atunci, vom mai vorbi. Fara misto.
Scris: Mie 13-Sep-2006 16:56
de paco
Alexd, te bagi?

Scris: Mie 13-Sep-2006 16:57
de bezz
cu o xsara merge?

motor 2.0 hdi, fabricatie dec. 2003, franta, achizitionata martie 2004
Scris: Mie 13-Sep-2006 16:58
de paco
Merge, dar te fac praf

Scris: Mie 13-Sep-2006 17:00
de bezz
pai incepe tu, ca nu stiu cum s-o iau

te atentionez ca am pastrat toate facturile de la revizii, sa vada toata lumea ce probleme am avut cu ea

deci am dovezi :P
in 39k km am schimbat doar consumabile, parbriz si claxon
parbrizul s-a spart de la criblura, iar claxonul a luat apa saracu', il am pe al vechi, poate i-a trecut raceala

Scris: Mie 13-Sep-2006 17:10
de nicum
Atentionarile se dau pentru limbaj, nu pentru fiare. Si daca te exprimai in aceeasi termeni despre R25, era acelasi lucru.
Cum bine a zis cineva intr-un alt topic, Citroen nu e o masina pentru cei care pleaca urechea la ce zice "lumea". Mie unul imi place exact pentru faptul ca e altfel.
Eu nu imi doresc sa scap de BX, din contra e intr-o stare mai buna decit atunci cind am luat-o. Tu ai luat un BX bun de la Ciocirlan, care nu a avut alta vina decit ca a crapat dupa un numar de ani, pentru ca nu i-ai facut nimic, decit atunci cind te-a lasat in drum.
Ai curaj sa repetam testul de fiabilitate peste 2 ani? Evident daca mai ai tot aceeasi masina. Eu ma indoiesc...
Si ne putem intilni oricind seara sa vedem care dintre noi are faruri mai puternice.
Scris: Mie 13-Sep-2006 17:25
de paco
bezz, cati km are masina in total?
A mea are 150.000. Doar consumabile s-au schimbat, conform cartii de service si povestilor fostului proprietar (cartea de service merge pana la 70.000, cat a stat in Germania), pe care nu am cum sa-l verific, desi omul este foarte civilizat.
Eu nu am cu ea decat 7500 de km si am schimbat un pivot (mostenit cu probleme)...ar trebui sa ai rabdare, sa ajung si eu la 40.000 km parcursi.
nicu, o masina veche nu merita sa investesti in ea mii de euro. E punctul meu de vedere. Mai bine, de banii aia, iti iei una ceva mai noua si mai capabila. Asa am sa fac si acum, cand simt ca pica, am s-o dau pe un Safrane. De altfel, nu-mi propun sa tin prea mult o masina, ma plictisesc.
Si nici n-as vrea sa raman cu R 25 peste 10 ani, cand va fi absolut depasit tehnic. Cine mai poate merge acum cu Dacia 1100?
Scris: Mie 13-Sep-2006 17:26
de paco
Nu-mi spune de farurile de BX seria I, ca sunt idioate din fabrica rau de tot...Intreaba cunoscatorii...Poate tu ai modificari.
Scris: Mie 13-Sep-2006 18:01
de bezz
are 39k , am luat-o de noua, diferenta intre data de fabricatie si cea de achizitionare tine de sistem (le-au trebuit ~4 luni sa gaseasca un fraier sa-i vanda o xsara

)
Scris: Mie 13-Sep-2006 18:03
de paco
Pai, atunci sa asteptam sa faci tu 150.000
Dar nu cred ca o tii atat...
Scris: Mie 13-Sep-2006 18:04
de paco
Apropos de nr de km. Ultimul meu BX sarea de 400.000. Dar, fara investitii importante, nu prea mai mergea...
Scris: Mie 13-Sep-2006 18:11
de bezz
eu cred ca o tin
deja am investit ~2500de euro in masina (scut, pilot automat, cotiera, folii, instalatie audio) incat nu se prea merita s-o dau...peste cativa ani o sa ajung ca bx-arii, sa-mi caut o masina pentru piese...desi mi-e groaza de electronica si hdi.

deci se poate zice ca mi-as fi luat un r25 pe langa xsara

.
Scris: Mie 13-Sep-2006 18:22
de paco
Exact, si deja esti in pierdere daca ai investit 2500...eu n-am sa investesc niciodata in ea atat!
Acuma, serios, masinile noi sunt noi, altfel merg, altfel suna.
Doar ca si pretentiile sunt mai mari. Peste 3-4 ani vei dori altceva...
E la fel ca la cele vechi. Toate cad, proportional. Uneori as spune ca cei care au masini noi le suporta mai greu defectele inevitabile ce apar in timp. Nu cred ca cineva cu Xsara noua ar avea stoicismul lui nicu (ca tot a fost implicat si el in discutie)...
Scris: Mie 13-Sep-2006 18:30
de bezz
pai oricum eram in pierdere daca nu investeam macar un leu in ea
pe partea cealalta ma consider castigat la capitolul confort (pilot+cotiera), siguranta (scut) si dambla (audio

)...din pacate povestea cu investitul in masina nu se termina aici, la anul urmeaza jenti+gume noi (acu ii voi lua de iarna doar), stopuri LED, becuri Philips, more audio

si cine mai stie?
ps da, portbagaj si suporti de biciclete, astea cat de curand.
Scris: Mie 13-Sep-2006 19:12
de florin_budea
BEZZ nu ai probleme cu politia datorita foliilor?, in lege este interzis sa aduci modificari masinii de acest gen.
La Xantia care o posed are 12 ani si 360.000 km parcursi. Masina a fost achizitionata de la o firma la 5 ani. Piese ce au intrat, cat a fost la mine 2 capete de bara, 1 bileta directie , 2 conducte hidraulice, servo-directia (nu necesita schimbata dar incepea scape ulei si nu am asteptat si functiona mai bine decat asta care am montat-o care avea 210.000 km), discuri de frana, corectorul de inaltime pe spate (tija de la maneta mai exact ),butuc fata schimbat (problema era rulmentu,l dar avand altul complet nu mai mai chinuit cu presa, oricum nu am), incuietori schimbate, contact schimbat, motoras macara schimbat.Ce ar trebui sa mai fac - sa-i dau de capat cu disjuctorul (tacane prea des), rulmenti brate spate, un rulment pe roata pe spate si masina mai o duce mult si bine . Motorul este OK.