Service Sony Ericsson RADCOM
Scris: Vin 15-Sep-2006 01:21
Cum masina merge fara probleme am de gand sa va infestez forumul cu micile mele frustrari, aproape zilnice.
De exemplu, am un SE k750i care din senin nu mai vroia sa se incarce...l-am dus la service, RADCOM, langa Primaria sect. 1, l-au bagat in service, pe fisa au scris pornire (WTF
).Sun dupa o saptamana, telefonul nu era gata, sun dupa 10 zile, va rugam reveniti, azi maine ne uitam la el, joi 14 septembrie, implinindu-se doua saptamani ma duc la ei fara sa-i anunt, cu chef de scandal.
Vine receptionerul, mi-aduce telefonul, ma uit la el, il pornesc, bateria pe 3 sferturi plina, il inchid si asa intr-o doara verific seria bateriei WTF, era alta serie.Intreb linistit, a avut vreo problema cu bateria, el:nu, a fost ceva de soft, atunci de ce ati schimbat bateria? el: nu am schimbat nimic, eu: poftim seria din certificat (o scrisesem si pe cutie
) el verifica riguros certificatul, cutia si telefonul, se duce in spate si se intoarce: colegul meu a facut o greseala si a confundat bateriile, va oferim una noua si vine cu o baterie intr-o punguta de plastic, desfacuta.Eu: nu am nici o garantie ca este o baterie noua, adu-mi si desigileaza-mi una in fata mea, el nu se poate, este o cutie de vreo 2 m in care tinem bateriile, asa vin ele, eu nu si nu, pana la urma vine cu o cutie de telefon plina cu baterii in pungute de plastic nesigilate, imi aleg in mare sictir o baterie, il pun sa scrie noua serie in certificat si plec cu un gust amar.
Acum abia astept sa se termine bateria ca sa vad daca totusi se incarca, pentru ca am o vaga impresie ca doar au schimbat bateria ca sa repare problema de "pornire".Daca e asa inca n-au auzit totul de la mine, promit sa fac scandal de scandal.Ca un mic bonus, am pierdut intreaga agenda telefonica (nu m-au avertizat, nu mi-au spus asta, daca stiam cumparam o baterie de rezerva inainte sa-l bag in service si faceam back-up la agenda).
Deci degeaba-s masinile bune daca service-ul e de tot rahatul, degeaba telefoanele sunt tari daca service-ul e sub orice critica.Suntem la mana unor nesimtiti care nu ridica un deget macar pentru a oferi un serviciu cat de cat de calitate.
Deci aveti grija cu service-ul RADCOM! preventiv spuneti-le ca v-ati notat seria bateriei
.
De exemplu, am un SE k750i care din senin nu mai vroia sa se incarce...l-am dus la service, RADCOM, langa Primaria sect. 1, l-au bagat in service, pe fisa au scris pornire (WTF

Vine receptionerul, mi-aduce telefonul, ma uit la el, il pornesc, bateria pe 3 sferturi plina, il inchid si asa intr-o doara verific seria bateriei WTF, era alta serie.Intreb linistit, a avut vreo problema cu bateria, el:nu, a fost ceva de soft, atunci de ce ati schimbat bateria? el: nu am schimbat nimic, eu: poftim seria din certificat (o scrisesem si pe cutie

Acum abia astept sa se termine bateria ca sa vad daca totusi se incarca, pentru ca am o vaga impresie ca doar au schimbat bateria ca sa repare problema de "pornire".Daca e asa inca n-au auzit totul de la mine, promit sa fac scandal de scandal.Ca un mic bonus, am pierdut intreaga agenda telefonica (nu m-au avertizat, nu mi-au spus asta, daca stiam cumparam o baterie de rezerva inainte sa-l bag in service si faceam back-up la agenda).
Deci degeaba-s masinile bune daca service-ul e de tot rahatul, degeaba telefoanele sunt tari daca service-ul e sub orice critica.Suntem la mana unor nesimtiti care nu ridica un deget macar pentru a oferi un serviciu cat de cat de calitate.
Deci aveti grija cu service-ul RADCOM! preventiv spuneti-le ca v-ati notat seria bateriei


