Pagina 1 din 4
Sa fie suspensia hidraulica depasita chiar de tot?
Scris: Dum 24-Sep-2006 12:33
de Draku
uitati-va la asta:
http://www.youtube.com/watch?v=Lyf4rfT7bHU si dati-va cu parerea....
Scris: Dum 24-Sep-2006 13:40
de nicum
Pai e mai avansata decit hidraulica pe care o avem noi pe BX
Numai ca e o alta implementare a suspensiei active: hidraulica e inlocuita de un solenoid sau ceva de genul asta. Sincer nu vreau sa stiu cit curent suge o chestie din asta.
Dupa cum am vazut din film, testele nu erau facute la viteza foarte mare. Sincer intre asta si Xantia Activa nu vad nici o diferenta. Am postat eu tot la Diverse niste filmari cu un XM, iar cit16v un alt film cu o xantia activa.
Scris: Dum 24-Sep-2006 19:40
de dj01fad
pai chiar acolo spune si cit curent suge: cam cit o instalatie de clima; treaba e ca daca e chiar asa cum se lauda ei, eu as spune ca e ceva super.
Scris: Dum 24-Sep-2006 19:44
de paco
Raspunsul meu la intrebarea din titlu este: DA

Scris: Dum 24-Sep-2006 20:03
de cbx
hop si Gigi contra,bine Paco

Scris: Dum 24-Sep-2006 20:10
de paco
Vezi ca Gigi e deja marca inregistrata...e unul Becali!

Scris: Dum 24-Sep-2006 20:39
de Matrixu
Prea tare ce se intampla in filmuletul ala...mie unul nu prea imi vine sa cred..
Trebuie sa fie super misto sa ai un S Klasse, A8, Seria 7 cu asemenea suspensie...
Parca pe masini din clasa mai mica nu prea ... parerea mea evident..
s
Scris: Dum 24-Sep-2006 22:12
de Teo-Onesti
Mi se pare ca au facut o treaba f. buna!Acum depinde si la ce pret iti ofera ei asa ceva...
Scris: Lun 25-Sep-2006 10:21
de nicum
Atentie: filmarile respective s-au facut la viteze foarte mici, nu la limita, cum ar fi testul elanului unde avem filmulete cu XM si Xantia. Comparatia nu e concludenta atit timp cit testul nu se face la ~ 60 km/h.
Scris: Lun 25-Sep-2006 10:44
de dj01fad
da. ceea ce a spus nicum este adevarat; marea problema la suspensia electromagnetica este ca la socuri puternice campul este invins sau chiar si la testul elanului la viteze mai mari; o alta problema ar fi ca la o anumita frecventa a denivelarilor, sistemul ar ajunge la rezonanta. daca toate problemele astea se rezolva, si se dovedeste ca sistemul este fiabil, ar fi o treaba foarte tare; pina una alta ramine hidraulica, care s-a dovedit de-a lungul a 50 de ani ca este cea mai smechera.
Scris: Lun 25-Sep-2006 11:08
de DanT
suspensia electromagnetica este in continuare in faza de teste ...
mai trebuie sa treaca mult timp pana isi va dovedi fiabilitatea si va ajunge la un pret de vanzare ( incorporat pe masina ...

) care sa o faca fiabila pentru productie de serie ...
si vorba lui dj01fad...
"pana una alta ramane hidraulica, care s-a dovedit de-a lungul a 50 de ani ca este cea mai smechera ... "
Scris: Lun 25-Sep-2006 11:29
de regedit
faza tare e ca tot francezii sunt cei care conduc mania suspensiilor. arata foarte frumos, mai ales partea cu trecerea peste denivelari .... si saritura !
probabil generatia urmatoare de masini care o sa le conducem ...va avea asa ceva ...asta daca nu vor pluti direct:)
Scris: Lun 25-Sep-2006 12:36
de eugenro2001
Cred ca tocmai saritura si mai ales aterizarea de dupa saritura arata cat de bine suporta suspensia electromagnetica socurile puternice si cat de rapid reactioneaza.
Cred ca de fapt totul sta in softul microcomputerului care comanda aceasta suspensie.
Scris: Lun 25-Sep-2006 12:40
de cristian_v
dj01fad scrie:pai chiar acolo spune si cit curent suge: cam cit o instalatie de clima; treaba e ca daca e chiar asa cum se lauda ei, eu as spune ca e ceva super.
spune ca de 3 ori mai putin decat o instalatie de clima!
Scris: Lun 25-Sep-2006 12:41
de DanT
intr-adecar .. exact ca si comentariul adiacent totul depinde de viteza de prelucrare a DSP care gestioneaza microcomputer-ul ... ;-)
si la asta fie se face uopgrade de hard sau chiar de soft ... este ceva mai versatikla ...
partea "problematica" va rezista la rezistenta la factorii de mediu si la lucru in timp ...
pretul ramane iarsi un issue ... dac nu intra in productie de serie va ramen prohibitiv ... ;-)
