Pagina 1 din 1

oltcit trs ieftin; merita?

Scris: Lun 25-Sep-2006 01:56
de dj01fad
dupa cum spune si titlul, un prieten isi vinde trs-ul pt ca si-a luat logan; este vorba de un trs din 92 foarte bine intretinut, neaccidentat, fara rugina (mai are pe ici pe colo dar nu grav si nu e gaurit inca) motorul merge impecabil, si are 72000km reali (cunosc masina de foarte mult timp si tipul imi e prieten bun). acum inrebarea mea este daca merita 15 mil... omul imi da la ea un delcou nou, un set de fise noi, un set de bujii noi, 4L ulei si inca nush ce dracovenii. eu personal imi cautam un bx, dar vad ca nu gasesc unul pe creerii lui asa ca... ca varianta de oras cred ca ar vi bun. voi ce ziceti? faca asta ca sa mai menajez cx-ul ca il nenorocesc 100km zilnic in oras.

Scris: Lun 25-Sep-2006 08:34
de WLD
Eu cred ca e o alegere buna. Un Bx in aceeasi stare va fi probabil 1500E.
Am avut 2 Oltcit-uri pe care le-am condus in total ~200.000km si nu am ramas niciodata in drum.
Avantaje:
-tinuta de drum foarte buna, pt ca are centrul de greutate jos si suspensia fata in genul celei de Cx
-robustete a suspensiei
-e mica, deci usor de manevrat in oras
-se conduce ff usor
-frane f bune - discurile de frana fata sunt cat cele de Cx.
-piesele sunt ieftine si se gasesc peste tot.
-ideala iarna pe zapada si gheata, urca peste tot.
-MULT mai usor de reparat fata de CX.
-finisaje interioare mai bune decat la BX-ul 14 pe care l-am luat recent. Chiar, de ce nu mi-oi fi luat alt Oltcit?

Dezavantaje:
-consum mare iarna. In Bucuresti acum 5-6 ani scoteam 12-14%.
-incalzire habitaclu mai slaba decat la Bx, dar mult mai buna decat la Dacia 1300
-2 usi (desi eu am crescut in Oltcit si stateam excelent in spate). In plus, am carat un frigider in ea. In Bx nu incapea :(

Scris: Lun 25-Sep-2006 08:53
de paco
Eu am vazut un Oltcit de vanzare din 94 (e posibil?) care avea doar 7000 km la bord, era impecabil, si cerea 15 milioane proprietarul.
Chiar era de luat masina aia,a avea si cauciucurile originale, f bune - probabil ca putrede, statuse in garaj, dar se vedea ca erau cele de fabrica!
Asta era cam acum doua saptamani, la service-ul Oltit de la Razoare, daca stiti, chiar in statia de masina, vis a is de biserica. Era ca o carabina scoasa de la vaselina...

Scris: Lun 25-Sep-2006 10:29
de nicum
La banii astia merita. Daca ii mai pui si GPL te-ai scos :D

Scris: Lun 25-Sep-2006 10:32
de WLD
GPL la Oltcit? Mai greu....

Scris: Lun 25-Sep-2006 10:55
de dj01fad
oltcit cu GPL => risc mare; conducta de la gaz ar trebui infasurata pe linga esapament sau ceva de genul ca sa se incalzeasca, deci e ceva cam riscant;
ideea mea ar fi sa imi cumpar un bx, dar am vazut ca nu e posibil la bani putini unul bun, iar dupa aia sincer as fi luat un gsa, dar nu am gasit asa ceva de nici o culoare.
o sa il iau pe asta si o sa ii pun hidraulica asa de fun :lol:
apropos... GSA-ul a fost echipat cu servodirectie?

Scris: Lun 25-Sep-2006 11:20
de cbx
se merita luat.
Instalatia gpl merge brici pe Oltcit,am un prieten ing auto care a montat pe oltcitul papuc gpl cu instalatie de incalzire pe apa(incalzita electric)

Scris: Lun 25-Sep-2006 12:38
de eugenro2001
Instalatia de GPL trebuie sa fie omologata altfel la fiecare ITP va trebui demontata.

GSA-ul nu a avut niciodata servodirectie, nici macar GS-ul Birotor care are puntea fata de CX.

Scris: Lun 25-Sep-2006 18:30
de Draku
daca studiati forumul Oltcit, o sa gasiti acolo cum ca a fost montat GPL la care incalzirea vaporizatorului se face cu ulei din motor (la Oltcit, bineinteles). e destul de detaliata treaba....

Scris: Lun 25-Sep-2006 22:30
de nicum
Eu am vazut un Oltcit cu instalatie GPL omologata. Plaminul era incalzit cu ulei. :)