Pagina 1 din 2

Sa fie oare revelatia consumului... MPG CAPS?

Scris: Mar 17-Oct-2006 14:37
de Kerekash_KRK
Zilele trecute imi spune cineva de niste pastile care se baga in rezervor la alimnetare cu benzina si ca reduc consumul intre 7-14% cateodata si 20% (depinde de motor). Am cautat pe net si nu stiu ce sa cred...
Uitati aici un link care spune cam ce trebuie stiut!
http://www.mpgcaps.com/data.htm

Astept pareri....

Scris: Mar 17-Oct-2006 15:41
de DMX
MPG CAPS is an excellent detergent dispersant, combustion importer and top cylinder lubricant. MPG CAPS increases the life of valves and spark plugs, prevents formation gum and varnish, reduces carbon buildup and reduces after run.
-rau nu prea cred ca este , dar nu cred ca este cazul tau de a-l folosii , cred ca este ptr masini mai "uzate" care au la bord cateva sute de mii de km

Scris: Mar 17-Oct-2006 16:39
de nicum
Si cel mai important e valabil in state. Asta presupunind ca acest produs chiar face ceva, desi am niste indoieli mari.

Scris: Mar 17-Oct-2006 18:56
de Kerekash_KRK
Faza e ca am un prieten care comercializeaza, deci nu cred ca ar fi prea greu sa pun mana pe ele. Dar cand mam uitat la rezervor nici nu stiu cum se baga pentru ca e o clapa alba si nu stiu exact dar intra pe acolo, si in plus nu este oprita pastila de filtre?
Rau nu cred nici eu ca poate sa faca.... Dar este probabil ca ATS sa fie de alta parere si sa se gandeasca ca poate ar fi mai bine sa nu mai am garantie...
Sincer traficul din buc se inrautateste din ce in ce mai mult si in timpul zilei deja media de km/h e pe la 7 si media de consum in timpul zilei e pe la 20 l/100 km. Si pentru 12 RON/ plin sa reduc din toate costurile astea eu zic ca merita.

Scris: Mar 17-Oct-2006 20:50
de nicum
Si la ce bani vinde amicul tau pastilele astea?... Acum dam pastile si la motoare... :lol:

Scris: Mie 18-Oct-2006 06:44
de Kerekash_KRK
El le da cu 12 RON bucata, si stiu ca la inceput (primele 2-3 plinuri) trebuie puse cate 2, si dupaia cate una la plin. Daca intradevar ar functiona si nu ar periclita nici garantia de la ATS din punctul meu d vedere merita. Din cauza asta am si intrebat aici pentru ca nu ma consider un "expert" in ceea ce insemna masina si poate unii dintre voi chiar au experienta si cunosc fenomenul si ar putea stii diverse lucruri gen garantie, cum actioneaza asupra motorului, daca intradevar e posibil sa reduca consumul... si cea mai intrebare dintre toate: aceste pastile separand impuritatile, ce face cu ele? Mai exact unde ajung toate impuritatile din rezervor?

Scris: Mie 18-Oct-2006 08:41
de nicum
Kerekash_KRK scrie: Mai exact unde ajung toate impuritatile din rezervor?

Teoretic in filtrul de benzina, dar deja benzina care unge motorul mi se pare deja cam tras de par. Poate ne face amicul tau o demonstratie pe un banc de masurat noxe. Daca e asa, in momentul in care pui pastilele alea, ar trebui sa creasca turatia la relanti.

Scris: Mie 18-Oct-2006 09:37
de regedit
Kerekash_KRK scrie:El le da cu 12 RON bucata, si stiu ca la inceput (primele 2-3 plinuri) trebuie puse cate 2, si dupaia cate una la plin. Daca intradevar ar functiona si nu ar periclita nici garantia de la ATS din punctul meu d vedere merita. Din cauza asta am si intrebat aici pentru ca nu ma consider un "expert" in ceea ce insemna masina si poate unii dintre voi chiar au experienta si cunosc fenomenul si ar putea stii diverse lucruri gen garantie, cum actioneaza asupra motorului, daca intradevar e posibil sa reduca consumul... si cea mai intrebare dintre toate: aceste pastile separand impuritatile, ce face cu ele? Mai exact unde ajung toate impuritatile din rezervor?


pastilele astea de masina sunt probabil ca si cele de oameni ! rau nu fac (decat in cazuri exceptionale) ... iar bine fac atat de mult cat crezi tu ca fac bine. nu cred in paranormale, dar autosugestia pentru un consum mai bun poate si o solutie si la masini.

ps: consumul iti creste pentru ca a venit vremea mai rece si e relativ normal. si la mine la diesel a inceput sa se simta ca iarna nu-i ca vara !

Scris: Mie 18-Oct-2006 10:44
de Matrixu
Se muta la diverse..

Eu nu prea am incredere in solutiile astea miraculoase de a-ti reduce consumul.

Scris: Mie 18-Oct-2006 10:57
de mars2k
Kerekash_KRK scrie:Sincer traficul din buc se inrautateste din ce in ce mai mult si in timpul zilei deja media de km/h e pe la 7 si media de consum in timpul zilei e pe la 20 l/100 km. Si pentru 12 RON/ plin sa reduc din toate costurile astea eu zic ca merita.


La 7 km/h si 20 l/ 100 km rezulta un consum orar de 1.4 l / ora.
Care consum orar e f. apropiat de cel la ralanti, parca-mi amintesc ca Mugurel facuse o experienta cu un C3 Pluriel lasat peste noapte cu motorul deschis si rezultase un consum orar pe 1.2 l / ora la ralanti.

Ce vreau sa spun este ca la 7 km/h, 20 l/100 km este un consum normal pt un benzinar!
Oricat de eretic poate sa sune asta :)

In aceleasi conditii, probabil ca un 1.6 HDI ar consuma 13-14 l /100.

Singurele variante care ti-ar permite sa vezi o cifra cat de cat acceptabila la o astfel de viteza ar fi:

1. Motor hibrid - vezi Prius: http://www.toyota.ro/Images/Toyota%20Pr ... 495415.pdf - costa "doar" ~21500 CIP :twisted: , da' ti-ar permite probabil sa vezi un consum sub 10 l / 100 la 7 km/h :)

2. Varinta "Start & Stop" - de la Citroen - ramane de vazut cand o s-o implementeze si pe C4.

3. "Start & Stop" de mana - probabil pe termen lung te-ar costa mai mult pisele de schimb decat benzina.

Referitor la "pastila magica" - sunt 100% sigur ca nu te va ajuta cu nimic.
In ambele teste din linkul tau era vorba de masini vechi.

Uita-te la al doilea test - obtin o imbunatatire a consumului de 4.2 procente cu "pastila magica" si 14.2 procente daca schimba filtrul de benzina. :lol:
Ce-au vrut sa demonstreze?!

Asta trecand peste faptul ca, la trecerea de la iarna la primavara, e normal sa obtii o reducere "sezoniera" a consumului...

Scris: Mie 18-Oct-2006 11:01
de DanT
eu nu cred in potiuni din astea coborate din filemele cu harry potter .. :)
singura chestie pe care o pun in motorina este amestecul acela care modifica punctul de minus pentru coagulararea parafinei ... in rest ...


sunt usor sceptic .. ;-)

Scris: Mie 18-Oct-2006 11:06
de Kerekash_KRK
Sa spun sincer nici eu nu prea cred in astfel de metode... dar cine stie.... Oricum parca m-as baga la un test dar nu stiu ce se intampla cu garantia? :roll: si am vazut ca la teava de bagat benzina este o clapa alba... hmmm ... cum trece pastila de ea? Imi cer scuze daca pun intrebari penibile dar chiar nu stiu :oops:

Scris: Mie 18-Oct-2006 11:28
de Matrixu
dar cat iti consuma masina, de vrei sa te apuci de experimente?

Scris: Mie 18-Oct-2006 12:38
de nicum
@Kerekash_KRK: probabil ca e mai intelept sa stai cuminte. Daca nu ma tenteaza in nici un el pe mine care am o masina de 22 de ani, nu vad de c ete-ar interesa pe tine, care ai o masina noua, care consuma mai putin, vibreaza mai putin, etc.

BS

Scris: Sâm 21-Oct-2006 01:06
de SAMmy
Acest link ar trebui sa fie edificator pentru oricine (si o lectura obligatorie pentru orice pasionat :) )
http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible.html

Pentru a ajunge la partea esentiala pentru acest topic cautati
"MPG Caps, FFI and all the other "pill in your fuel tank" miracle workers."

[edit]Pentru a clarifica definitiv problema poate gasiti episodul 53 din Mythbusters@DiscoveryChannel mentionat in "Biblie" ;)[/edit]