Kerekash_KRK scrie:Sincer traficul din buc se inrautateste din ce in ce mai mult si in timpul zilei deja media de km/h e pe la 7 si media de consum in timpul zilei e pe la 20 l/100 km. Si pentru 12 RON/ plin sa reduc din toate costurile astea eu zic ca merita.
La 7 km/h si 20 l/ 100 km rezulta un consum orar de 1.4 l / ora.
Care consum orar e f. apropiat de cel la ralanti, parca-mi amintesc ca Mugurel facuse o experienta cu un C3 Pluriel lasat peste noapte cu motorul deschis si rezultase un consum orar pe 1.2 l / ora la ralanti.
Ce vreau sa spun este ca la 7 km/h, 20 l/100 km este un consum normal pt un benzinar!
Oricat de eretic poate sa sune asta

In aceleasi conditii, probabil ca un 1.6 HDI ar consuma 13-14 l /100.
Singurele variante care ti-ar permite sa vezi o cifra cat de cat acceptabila la o astfel de viteza ar fi:
1. Motor hibrid - vezi Prius:
http://www.toyota.ro/Images/Toyota%20Pr ... 495415.pdf - costa "doar" ~21500 CIP

, da' ti-ar permite probabil sa vezi un consum sub 10 l / 100 la 7 km/h

2. Varinta "Start & Stop" - de la Citroen - ramane de vazut cand o s-o implementeze si pe C4.
3. "Start & Stop" de mana - probabil pe termen lung te-ar costa mai mult pisele de schimb decat benzina.
Referitor la "pastila magica" - sunt 100% sigur ca nu te va ajuta cu nimic.
In ambele teste din linkul tau era vorba de masini vechi.
Uita-te la al doilea test - obtin o imbunatatire a consumului de 4.2 procente cu "pastila magica" si 14.2 procente daca schimba filtrul de benzina.
Ce-au vrut sa demonstreze?!
Asta trecand peste faptul ca, la trecerea de la iarna la primavara, e normal sa obtii o reducere "sezoniera" a consumului...