http://www.stiriauto.ro/www/index.php/a ... onara.html
Se pare ca nu numai Bose lucreaza la o suspensie noua. Ideea Siemens e chiar mai interesanta.
Adio suspensie hidraulica?
Moderator: Echipa Tehnica
Adio suspensie hidraulica?
Fun Citroen
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
nu as numi adio...
este doar un pas inainte in care suspensia hidraulica dpdv conceptul si-a jucat rolul pe deplin...
piata doar evolueaza .. si nimic mai mult ...oricum devine salutara intentia celor de siemens, care spre deosebire de BOSE (care se "joaca" doar la suspensie) ei inlocuiesc si propulsorul clasic pe hidrocarburi cu motoare electrice ...
fiabilitatea nu este inca cel mai important aspect, insa sunt convins ca pe masura ce trec anii se va imbunatati...
este doar un pas inainte in care suspensia hidraulica dpdv conceptul si-a jucat rolul pe deplin...
piata doar evolueaza .. si nimic mai mult ...oricum devine salutara intentia celor de siemens, care spre deosebire de BOSE (care se "joaca" doar la suspensie) ei inlocuiesc si propulsorul clasic pe hidrocarburi cu motoare electrice ...
fiabilitatea nu este inca cel mai important aspect, insa sunt convins ca pe masura ce trec anii se va imbunatati...
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu vad de ce adio. Si asta nu din ratiuni de performanta, cit din ratiuni economice. Siemens va licentia acest tip de suspensie contra unor sume consistente. Din fericire, Citroen are deja o solutie care e verificata in peste 50 de ani. Sa fii sigur ca orice noua suspensie isi va avea propriile boli ale copilariei (asa cum le-a avut si suspensia hidraulica din cauza uleiului folosit), mai ales acum, intr-un context economic in care sintagma "cutting costs" e mai presus de orice. Chiar si decit vietile clientilor.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
si de altfel in nici un caz adio, ci un next ...
ia uita-ti-va aici ... si asta exista .. (doar la nivel de prototip), insa functioneaza.... ;-)
http://www.youtube.com/v/ry6w3mRm-FM
ia uita-ti-va aici ... si asta exista .. (doar la nivel de prototip), insa functioneaza.... ;-)


http://www.youtube.com/v/ry6w3mRm-FM
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Asta cu "nu adio, ci next", este ca si cum ai zice ca "sistemul de injectie
electronica" e next pentru "carburator", sau ca LCD e next pentru CRT... ;)
Nici sistemul electromagnetic dezvoltat de BOSE, nici magneto-fluidele cu
densitate electro-variabila ale VAG nu au nici o legatura cu suspensia
pneumatica Citroen (aia de care vorbiti voi, veche de cca. 50 de ani...)
electronica" e next pentru "carburator", sau ca LCD e next pentru CRT... ;)
Nici sistemul electromagnetic dezvoltat de BOSE, nici magneto-fluidele cu
densitate electro-variabila ale VAG nu au nici o legatura cu suspensia
pneumatica Citroen (aia de care vorbiti voi, veche de cca. 50 de ani...)
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
n-or avea nici o legatura ... dar nici sa ne grabim sa dam cu bat-n balta!
numai sa daca stai sa privesti atent si sa vezi toate nuantele unei exprimari ce am zis eu nu inseamna inchiderea unui capitol in sens negativ ci depasirea pragului ridicat anterior ...
Cu alte cuvinte, sistemul de suspensie Citroen, binecunoscutul sistem oleopneumatic a ridicat stacheta acum 50 de ani la un nivel la care abia acum a reusit a fi trecut. si asta iti da o oarecare mandrie ... e cam ca la profesori ... nuuu? esti mandru de tine ca profesor cand ajungi sa ai un "elev" care sa te intreaca.
si daca tot vorbim de lucruri sau proiecte catalogate ca "outstanding", cred ca sistemul propus de GM este mai bine potrivit pentru aceasta eticheta decat cel de la BOSE...
intetia ambelor firme este oricum salutara
PS: vazut asa are sens fraza care te-a "nacajit"? ...

numai sa daca stai sa privesti atent si sa vezi toate nuantele unei exprimari ce am zis eu nu inseamna inchiderea unui capitol in sens negativ ci depasirea pragului ridicat anterior ...
Cu alte cuvinte, sistemul de suspensie Citroen, binecunoscutul sistem oleopneumatic a ridicat stacheta acum 50 de ani la un nivel la care abia acum a reusit a fi trecut. si asta iti da o oarecare mandrie ... e cam ca la profesori ... nuuu? esti mandru de tine ca profesor cand ajungi sa ai un "elev" care sa te intreaca.
si daca tot vorbim de lucruri sau proiecte catalogate ca "outstanding", cred ca sistemul propus de GM este mai bine potrivit pentru aceasta eticheta decat cel de la BOSE...
intetia ambelor firme este oricum salutara
PS: vazut asa are sens fraza care te-a "nacajit"? ...

Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
@DanT: Imi mentin parerea...
Exprimare nefericita, cu usoare accente propagandistice, care nu au relevanta sau acoperire stiintifica... ;)
Cat despre GM vs. BOSE... care e legatura???
BOSE propune o suspensie electromagnetica, fluid-free, cu adaptabilitate real-time...
GM propune un automobil bazat pe Hydrogen fuel-cell propulsion, controlat by-wire...
In aceasta situatie am o intrebare pentru tine:
Care este elementul care te face sa compari intr-un fel aceste doua realizari?
Eu la gradinita am invatat sa nu compar niciodata "mere cu pere" cand e vorba despre stiinta si nu ezoterism... ;)
IMHO: Daca proiectul GM va ajunge produs finit, acesta va folosi, cu siguranta suspensie electromagnetica adaptiva real-time...
Cu alte cuvinte, sistemul de suspensie Citroen, binecunoscutul sistem oleopneumatic a ridicat stacheta acum 50 de ani la un nivel la care abia acum a reusit a fi trecut.
Exprimare nefericita, cu usoare accente propagandistice, care nu au relevanta sau acoperire stiintifica... ;)
Cat despre GM vs. BOSE... care e legatura???

BOSE propune o suspensie electromagnetica, fluid-free, cu adaptabilitate real-time...
GM propune un automobil bazat pe Hydrogen fuel-cell propulsion, controlat by-wire...
In aceasta situatie am o intrebare pentru tine:
Care este elementul care te face sa compari intr-un fel aceste doua realizari?
Eu la gradinita am invatat sa nu compar niciodata "mere cu pere" cand e vorba despre stiinta si nu ezoterism... ;)
IMHO: Daca proiectul GM va ajunge produs finit, acesta va folosi, cu siguranta suspensie electromagnetica adaptiva real-time...
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
cutting edge technology ... la nivel auto .
doar atat.
iar exprimare propagandistica ... eh ... fiecare le priveste cum vrea.
este deja ALTCEVA. asta e in acelasi timp comparatia ... nu trebuie sa intri in detalii tehnice ca sa iti dai seama ...
in fine. opinii si opinii.
doar atat.
iar exprimare propagandistica ... eh ... fiecare le priveste cum vrea.
este deja ALTCEVA. asta e in acelasi timp comparatia ... nu trebuie sa intri in detalii tehnice ca sa iti dai seama ...
in fine. opinii si opinii.
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
In cazul GM revolutia in ceea ce priveste suspensia este faptul ca este inclusa in interiorul rotii dar nu stim nimic despre modul in care actioneaza.
In schimb Bose a realizat ceva cu adevarat deosebit.
Daca s-ar putea face o suspensie cu performantele Bose dar cu dimensiunile si amplasarea GM atunci da, ar fi o realizare EXTRAORDINARA.
In schimb Bose a realizat ceva cu adevarat deosebit.
Daca s-ar putea face o suspensie cu performantele Bose dar cu dimensiunile si amplasarea GM atunci da, ar fi o realizare EXTRAORDINARA.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats