integrare laptop in masina
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
integrare laptop in masina
dupa cum spune si titlul, damblaua mea de cativa ani este sa integrez un laptop in masina. intrebarea mea este: stie cineva sa conceapa niste interfete cu care sa transfer informatiile de la toti senzorii si traductorii masinii (apa, ulei, vitezometru, turometru, etc), intr-un calculator?
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
CX-ul TD nu are computer nici pt injectie, dara convertoare A/D (ce-or fi alea?) si, da, exista surse dedicate de alimentare laptop de la brichtea
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
convertoarele A/D sau omologul D/A sunt convertoare analog-digitale sau reciproc digital analogice.
aceste circuite sunt niste circuite care esantioneaza un semnal analogic ( exact cum se tranmite un semnal liniar prin 2 sarme) intr-un semnal digital care teoretic pastreaza 2 coordonate, adica valoarea maxima de intersectie dintre semnalul propriuzis si un impuls Dirac generat cf unei frecvente de tact si momentul de timp la care a fost emis impuls. in conditile in care se face emisiei si receptie sincron pe aceeasi frecventa de tact sau de esantionare(are ambele denumiri) este necsar asigurarea sincronizarii si memorare/transmiterea unei valori ... reconstituirea semnalului anlogic se face prin aproximari succesive de la un punct la celalt pe graficul punctat al noi functii rezultate dupa esantionare.
cu alte cuvinte, sa ma intoprc la subiect, pentru a integra un laptop intr-o masina (si eu imi doresc asta foarte mult) ar trebui rezolvate 2 probleme
1. alimentarea laptopului de la bricheta masinii, adica facut cumva un ridicator de tensiune de la 12V (14V) la 19.6 V care set tensiunea de intrare in laptop ... deci ar trebui facuta o sursa sau mai exact cautata una ( nu cred ca nu exista ...chiar daca eu nu am vazut una..
2 achizitia datelor se face print-o placa de achizitie date ( ce contine convertoarele de care vorbeam anterior si apoi prelucrarea acestora prin intermediul unui program dedicat pentru obtinerea rezultatelor dorite ... fie log-uri de bord, fie ...fiecare ce doreste ...
etapele practic ar fi cam 3 de fapt insa partea de IT poate fi rezolvata simultan ( si soft si hard) numai ca te intorci la punctul 1 ...
Alimentatorul ....
si eu nu am nici o solutie ..cu toate ca ma intereseaza ... ;-)
aceste circuite sunt niste circuite care esantioneaza un semnal analogic ( exact cum se tranmite un semnal liniar prin 2 sarme) intr-un semnal digital care teoretic pastreaza 2 coordonate, adica valoarea maxima de intersectie dintre semnalul propriuzis si un impuls Dirac generat cf unei frecvente de tact si momentul de timp la care a fost emis impuls. in conditile in care se face emisiei si receptie sincron pe aceeasi frecventa de tact sau de esantionare(are ambele denumiri) este necsar asigurarea sincronizarii si memorare/transmiterea unei valori ... reconstituirea semnalului anlogic se face prin aproximari succesive de la un punct la celalt pe graficul punctat al noi functii rezultate dupa esantionare.
cu alte cuvinte, sa ma intoprc la subiect, pentru a integra un laptop intr-o masina (si eu imi doresc asta foarte mult) ar trebui rezolvate 2 probleme
1. alimentarea laptopului de la bricheta masinii, adica facut cumva un ridicator de tensiune de la 12V (14V) la 19.6 V care set tensiunea de intrare in laptop ... deci ar trebui facuta o sursa sau mai exact cautata una ( nu cred ca nu exista ...chiar daca eu nu am vazut una..
2 achizitia datelor se face print-o placa de achizitie date ( ce contine convertoarele de care vorbeam anterior si apoi prelucrarea acestora prin intermediul unui program dedicat pentru obtinerea rezultatelor dorite ... fie log-uri de bord, fie ...fiecare ce doreste ...

etapele practic ar fi cam 3 de fapt insa partea de IT poate fi rezolvata simultan ( si soft si hard) numai ca te intorci la punctul 1 ...

si eu nu am nici o solutie ..cu toate ca ma intereseaza ... ;-)
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
alimentatoare se gasesc, asacum am spus, dar nu-i dau nici o luna de viata laptop-ului ala. va dati seama ce se intimpla cu el la gropile autohtone?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
asta inseamna ca trebuie sa scri un bios ca sa stie placa de baza de unde sa boot-eze, ca in lista aia nu o sa se gaseasca niciodata optiunea boot from stick. sint probleme mici dar batzoase
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
si mai exista si un brat de sustentie cu amortizor pentru sustinere de device ce preia si absoarbe vibratiile ...
oricum este mai fiabil sa lucrez cu SO pe disc decat pe CD ... unde, daca ar fi sa le luam dimensional vibratiile sunt mai mari. evident, cel mai bine este sa SO pe stick...
si pe unde sunt alimentatoarele alea ... vreau si eu unul
oricum este mai fiabil sa lucrez cu SO pe disc decat pe CD ... unde, daca ar fi sa le luam dimensional vibratiile sunt mai mari. evident, cel mai bine este sa SO pe stick...
si pe unde sunt alimentatoarele alea ... vreau si eu unul
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Problema este ca placa de achizitie costa mai mult decat un laptop.
Iar intrebarea mea este, ce nevoie ai sa citesti senzorii motorului TD (oricum nu sunt prea multi) atat timp cat nu ai un sistem programabil de management al motorului? Nu exista pe CX diesel nici macar unul neprogramabil (mai putin la modelul pe care il am eu
)
Iar intrebarea mea este, ce nevoie ai sa citesti senzorii motorului TD (oricum nu sunt prea multi) atat timp cat nu ai un sistem programabil de management al motorului? Nu exista pe CX diesel nici macar unul neprogramabil (mai putin la modelul pe care il am eu

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats