Common rail

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

FlorinG
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Lun 27-Noi-2006 22:03
Localitate: Bucuresti

Common rail

Mesajde FlorinG » Joi 07-Dec-2006 21:19

Cine ma poate lamuri ce se intimpla cu tehnologia Common Rail. Dupa aproape 30.000 km am urmatoarele probleme: pornire greoaie la temperatura de acum; mers trepidat al motorului chiar dupa ce s-a incalzit; injectoarele pierd motorina pe retur, nu mai realizeaza deschiderea la presiunea X bari ci mult mai jos, in felul acesta crescind comsumul si noxele. La diagnoza am constatat probleme de parametri depasiti si nu in bine. E normal ? Astept sugestii si poate ma calmati! :?: :oops: :rolleyes:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 08-Dec-2006 11:24

la ce masina? trece masina in semnatura si posteaza problemele la locul lor!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 08-Dec-2006 11:49

In primul rand nu tehnologia este de vina.
In al doilea rand cred ca raspunsul se afla chiar in enunt, se pare ca injectoarele au ceva, poate trebuie curatate.

Avatar utilizator
CUGINO
simpatizant
Mesaje: 67
Membru din: Joi 06-Ian-2005 16:30
Localitate: Way over the rainbow... :))

Mesajde CUGINO » Vin 08-Dec-2006 16:27

Daca motorul face un tzacanit puternic(cu tenta metalica) foarte asemanator cu cel de linie,poti da vina linistit pe injectoare care s-au infundat cu depuneri de parafina provenita din motorina de proasta calitate.Insa in cazul asta deja poti da comanda de injectoare noi,deoarece injectoarele de pe common rail nu se pot tara sau curata cu ultrasunete (adica se poate incerca,insa e o munca inutila).Alta cauza ar putea fi racordarea necorespunzatoare la reteaua electrica a unor accesorii (cass,statie, handsfree...),caz in care s-au zapacit putin calculatoarele...acest lucru necesitand resetarea lor.
Sau poti verifica daca nu cumva sistemul de evacuare este fisurat si prinde aer din exterior undeva inaintea unei sonde lambda,modificandu-se astfel concentratia gazelor,rezultand astfel transmiterea unor date eronate catre calculatorul de injectie prin intermediul sondei lambda.
Multa bafta !


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats