Pagina 1 din 1

duralube vs metabond

Scris: Sâm 09-Dec-2006 14:42
de darian
tocmai am facut schimbul de ulei si ma gandeam la un tratament pt ulei. Metabondul este mai putin cunoscut dar am vazut o prezentate f convingatoare (ca si la duralube dealtfel). Sau puate topicul trebuia sa sune ceva de genul "pro sau contra". Deci...?

Scris: Sâm 09-Dec-2006 18:12
de dj01fad
eu zic metabond. foarte multi mecanici cu care lucrez il recomanda.

Scris: Dum 10-Dec-2006 09:07
de tartorul
Cauta pe forum, mai sunt cel putin 2 subiecte pe tema asta unde s-au discutat multe lucruri. Ai rabdare si citeste tot.

Scris: Dum 10-Dec-2006 14:27
de darian
Asta am facut: am cautat inainte de a intreba da functia de cautare nu convins ca subiectele mi-ar raspunde la intrebare. Oricum daca totusi s-a discutat indelung o sa gasesc.

Scris: Dum 10-Dec-2006 15:38
de MARIAN

Scris: Lun 11-Dec-2006 22:37
de nitro_od
am postat in thread-ul respectiv cateva impresii imediate dupa ce am folosit SLIK50 si acum ma simt dator sa revin cu specificatii:

am bagat slick50 de o saptamana (aprox.150km) si, sincer, singura modificare notabila este la portofel! mai subtirel cu 1mil !
inca il tin sub observatie (motorul nu portofelul) sa vaz ceva minunat !
inca din ziua in care l-am bagat, pe el, slick50-ul, am sesizat o usoara bataie de biela la acceleratie moderata spre mica in gol.


acum am aproape 8000 km cu aditivul si am trecut deja peste un schimb de ulei iar motorul merge impecabil, porneste la prima tura de motor dimineata , nu papa ulei, nu da fum, nu scapa compresie in baie, becul de presiune se stinge la secunda!
cat despre bataia cu pricina, s-a dovedit a fi un biet injector care a tacut odata cu...inlocuirea!
am schimbat garnitura de qlasa acum 1500km (nu a fost o surpriza...era pusa a 4-a oara ''provizoriu'') si am observat ca nu avea depuneri de calamina pe pistoane sau cilindrii.
motorul meu a avut probleme serioase inainte sa devina functional, printre care si o biela decalibrata careia i-am schimbat doar capacul pe motiv de ...lene!
acum motorul nu are batai si asta e mare lucru pt. un diesel .
imi place sa cred ca si SLIK50 isi are meritul lui!

Scris: Mie 13-Dec-2006 17:46
de gabi caragea
si cum ziceai ca ai rezolvat acea bataie ca ceva de genul acesta am si eu mai ales cand motorul este rece zici ca este diesel

Scris: Joi 14-Dec-2006 00:55
de nitro_od
pai....bataile pot avea cauze diferite !
la mine a fost un injector si l-am schimbat, la tine poate fi bataie de biela sau de bolt daca dispare la cald !