Cat timp voi va preocupati de aspectul estetic / legal, eu vin cu noi idei functionale
Deci:
1) Suspensie hidro inactiva:
Sunt sigur ca niste cilindrii de spate in stare impecabila pierd extrem de putin ulei. Stiu asta pt ca la mine la break nu vad vreo picatura pe furtunurile de retur.
Evident ca se pastreaza furtunurile de retur pe care le conectezi la un mic recipient. Asa o sa ai remorca "curata"

. La un anumit nr de km, reumpli cilindrii cu LHM-ul recuperat din recipientul amintit mai sus
2) Sistemul de franare:
Se pastreaza conductele de frana, inclusiv jonctiunea in "T".
Se recupereaza un protap cu mecanism de franare prin inertie - de exemplu de la o rulota "Felicia 2800" (am asa ceva acasa dar nu dezmembrez

). Protapul de ataseaza cu suruburi de o traversa, la randul ei atasata de sasiul remorcii (tot cu suruburi pt a usura demontarile / montarile ulterioare). Mecanismul prin inertie al protapului are un piston actionat de nuca de remorcare a masinii. Conducta de pe remorca se conecteaza printr-o jonctiune (recuperata tot de la defunctul citro care a ajuns remorca

) la conducta mecanismului de pe protap. De asemenea protapul este dotat si cu cablu de siguranta si maneta de actionare in cazul desprinderii.
Evident ca in instalatia de franare folosim LHM

. Pompa de pe protap este una simplu circuit de Dacia 1300.
3) Instalatia electrica...evident pastram luminile originale. Se conecteaza printr-o priza cu 7 pini la priza masinii. Oricum e floare la ureche in comparatie cu celelate probleme