Pagina 1 din 2

De ce e asa de prost golanul?

Scris: Joi 22-Feb-2007 15:56
de nicum
Iata si raspunsul: http://www.m6info.fr/cms/display.jsp?id=p2_549729
Traducerea suna cam asa:
Once more, the employees of Technocentre of Renault with Guyancourt are ploughed up. Three weeks ago, they organized a quiet walk for two their colleagues, who had just committed suicide. And Friday last, new drama: a third employee is found hung in his residence. In a letter, the 38 year old man evokes working conditions become too difficult.
Three suicides in 4 months. The question is essential: what does it occur on this site from Yvelines? In this called building the Hive, work 12000 people. They control the creation of the new models of the manufacturer. And since the sales beat wing. The direction of Renault put the very high bar, 26 models, including 13 innovations, must imperatively be born from here 2009.
Embarrassed, the direction of the group announces new devices of management. “We are very saddened by this third death and this number of cases of suicides poses many interrogations to us and returns each one to its share of responsibility” it declared.
While waiting for an investigation was opened by the parquet floor of Versailles to seek possible infringements which could be in bond with the death of paid and check its working conditions.
But the trade unions of Renault go even further. CGT requires an independent expertise in order to “clarify the causes of the evil food at Technocentre and in the tertiary engineering which could push some paid to make the irrevocable one”. And CFDT denounces, the “shift between the speech of the direction and the lived reality of the employees” subjected to a “strong workload”.
First paid had thrown fifth stage of the principal building of Technocentre on October 20, and a second drowned on January 22

Din alte surse pot sa va spun ca salariul unui manager de proiect la Renault Technologie Roumanie, faimoasa investitie franceza pe bani romanesti primiti ca ajutor de stat, este de 500 de EUR net :shock:

Re: De ce e asa de prost golanul?

Scris: Joi 22-Feb-2007 18:59
de darian
nicum scrie:Iata si raspunsul: http://www.m6info.fr/cms/display.jsp?id=p2_549729
Din alte surse pot sa va spun ca salariul unui manager de proiect la Renault Technologie Roumanie, faimoasa investitie franceza pe bani romanesti primiti ca ajutor de stat, este de 500 de EUR net :shock:


Intr-adevar ala nu e salariul iar produsele sunt pe masura remuneratiei dar pt nemultumiti exista demisia nu "cravata".

Scris: Vin 23-Feb-2007 14:06
de DanT
acestia sunt francezii cu mentalitatea si metodele klor de management ...
in nici o alta tara din lume nu am vazut mai bine exploatat contceptul "exploatarea mului de catre om .. "

in condiiitle astea imi pare rau ca citroen este de sorginte galica, insa daca stai sa analizezi este complet explicabil smenul tricenesc ...

in alta ordine de idei: tind sa devin xenofob pentru natia aia ... :twisted: :twisted: :evil: :twisted: :evil:

PS: va vorbesc din pura experienta si din lucruri pe care le-am trait. nimic nu est6e din auzite

Scris: Vin 30-Mar-2007 10:56
de nicum
Aveti rabdare pina la sfirsit sa vedeti cum se face reglajul usii :lol:

http://www.daciaclub.ro/-VIDEO-producti ... 69514.html

Scris: Vin 30-Mar-2007 11:02
de cbx
crezi ca la alte marci se face diferit reglajul usilor

Scris: Vin 30-Mar-2007 11:53
de alexd
da, la bx se dadea mai intai cu vaselina si abia dupa cu ciocanul de cauciuc.

Scris: Vin 30-Mar-2007 14:19
de nicum
alexd scrie:da, la bx se dadea mai intai cu vaselina si abia dupa cu ciocanul de cauciuc.


:evil:
No comment!!!

Scris: Vin 30-Mar-2007 14:27
de alexd
:lol:

Scris: Sâm 31-Mar-2007 22:53
de nitro_od
mi-a placut comentariul pe forumul de provenienta...
"macar era din cauciuc ciocanul?... sigur era dint-un material moale "
cu siguranta din p... de pensionar ! nice & soft!

Scris: Lun 02-Apr-2007 14:43
de khan
daca va uitati atent loveste cu partea de lemn, nu cu cea de metal. hai sa nu ne infoiem fara motiv. oricum nu mi se pare nimic grav, banuiesc ca s-ar fi vazut ceva daca era o problema intr-adevar, nu cred ca iesea masina din fabrica cu vopseaua sarita

Scris: Mie 11-Apr-2007 19:09
de low
nu mi-a placut chestia cu coada ciocanului. tutusi lemnul de la coada ciocanului nu e cauciuc. si au fost loganuri care dupa cateva luni aveau pete de rugina spre disperarea proprietarilor.
N-am inteles o chestie....de ce se punea banda peste geamuri? Era un fel de back-up in cazul in care nu tine super-glue cu care e prins geamul?

Scris: Mie 11-Apr-2007 19:49
de alexd
se punea banda pe geamuri pt ca sa le fixeze pe pozitie dupe ce se sot ventuzele de fixare. lipiciul ala nu este instant, se usuca si el intr-o perioada de....si la rols rois se pune banda d'aia pana se usuca super glue-ul

Scris: Mie 11-Apr-2007 20:01
de low
:oops: interesant...nu am stiut asta. imi dau seama ca asa se face la majoritatea fabricilor, mai ales acolo unde masinile sunt facute manual (si la dacia si la rolls)...si totusi..nu a dat decat cu coada..dar e o tabla vopsita si s-a produs o vibratie care de obicei nu are efecte pozitive pe viitor.vopseaua era uscata, suprafata metalica a fost deformata....intelegeti unde bat....

Scris: Mie 11-Apr-2007 20:22
de nitro_od
corecta observatia cu banda adeziva.
in alta ordine de idei... cercetarea nu este la pamant din cauza remuneratiei scazute, cel putin nu asa cum s-ar putea intelege la prima vedere!
un manager de proiect nu lucreaza prost sau mediocru pentru ca este platit slab ci pentru ca atata poate. in schimb, din cauza remuneratiei postului nu se arata interesati oameni mai capabili.
cand munceam in service, aveam o vopsitoare care pregatea masina mai mult decat mediocru. cand am incercat sa o corectez si sa intreb de ce face asa si nu altfel (fel ce presupunea putin mai multa munca in schimb mai multa vedere de ansamblu si simt) mi-a raspuns in 2 peri ca: ete...ce vrei ma la 5 milioane?
intrebarea mea urmatoare a fost: daca iti vine un client care vrea calitate indeiferent de costuri poti sa lucrezi fara cusur?
raspunsul intuit "da" a fost infirmat de o urmatoare lucrare cu pretentii !
concluzie... un profesionist nu stie sa lucreze prost sau bine...el lucreaza la fel...este singura posibilitate de a promova ... fie si catre un post remunerat dupa propriile-i pretentii.
romanii in general nu isi pun problema nivelului sau calitatii prestatiei ci cat pot freca paula de banii pe care ii primesc!

Scris: Mie 11-Apr-2007 20:24
de alexd
eu crd ca devenim un pic prea carcotasi cu usoare devieri paranoice. voi ce credeti, ca bx-urile, cx-urile, gs-urile si alte inginerii frantzuzesti sunt facute din pastile efervescente pe care le aruncau la fabrica intr-un bazin cu apa si sfrrrr in 2 minute iesea masina gata vopsita?