Pagina 1 din 1

linie de asamblare TRABANT

Scris: Mar 29-Mai-2007 12:09
de alexd
pt ca multi de pe aici sunt nemultumiti ca dacia logan beneficiaza de o linie de asamblare discutabila, va rog sa va distrati cu filmuletul de mai jos:

http://youtube.com/watch?v=BaF5JCMC-ts

Scris: Mar 29-Mai-2007 12:27
de dj01fad
pai cred ca seamana metodele de ansamblare si reglare :lol:

Scris: Mar 29-Mai-2007 14:52
de cdires
in concluzie: :twisted:

alte diferente notabile intre Dacia Golan si Trabi n-ar prea mai fi... se asambleaza la fel... se comporta aproximativ la fel... Cu rezerva faptului ca trabi era mai bun.. Am avut asa ceva in tinerete..(Trabi,nu Golan.. :P )Ehe, ce vremuri...

Scris: Mar 29-Mai-2007 15:08
de vasy
Problema e ca la dacie inca se continua pe aceleasi linii...

Scris: Mar 29-Mai-2007 15:54
de paco
Trabantul mai bun ca Loganul?
Nu exagerati?

Scris: Mar 29-Mai-2007 16:46
de nicum
vasy scrie:Problema e ca la dacie inca se continua pe aceleasi linii...


Exact!
Stiu ca alexd face referire la mine, dar eu imi aduc aminte ca golanul era prezentat ca o masina moderna, rezultat al ultimelor tehnologii si al investiilor pe care grupul reno le-a facut la noi in tara (la cite facilitati au primit...).
Si daca tot sintem la chestiuni tehnice, ma indoiesc ca golanul ala diesel e si EURO IV, la cit "fumeaza".
Eu nu sint nici multumit, nici nemultumit, sint doar revoltat de cum se incearca cosmetizarea unei masini, care de la 5000 de euro a ajuns la peste 11.000 si probabil ca o sa mai creasca.
Chiar sint curios ce chichita mai inventeaza statul sa protejeze cotetul national, cind or sa intre coreenii puternic cu masini la preturi decente si 7 ani (sau 5 ani din bara in bara) garantie sau 150.000 km. :twisted:

Scris: Mar 29-Mai-2007 21:09
de alexd
nicule, nu m-am gandit la tine, nu am intentionat nici un afront, honestly, ci doar am ras cu pofta la mustaciosu ce regla usa la trabant. Considera si tu ca alta introducere nu am gasit! :)

Scris: Mar 29-Mai-2007 21:39
de bezz
mie-mi place de ajustarea ramei la grila ...
refresh my memory ce-i cilindrul ala mare de sub grila fata, care e cumva mascat de bara de protectie? sa nu spuneti ca de acolo incepe evacuarea :roll:
trabbi nu-i mai bun ca loganul, dar oricand prefer un oltcit club 1985-1986

Scris: Mie 30-Mai-2007 11:17
de nicum
alexd scrie:nicule, nu m-am gandit la tine, nu am intentionat nici un afront, honestly, ci doar am ras cu pofta la mustaciosu ce regla usa la trabant. Considera si tu ca alta introducere nu am gasit! :)


Ok :)
@bezz: cred ca aia e admisia, dar cel mai bine ne poate ajuta colegul nostru draku, care detine un asemenea "utilaj".

Scris: Mie 30-Mai-2007 13:18
de Draku
nicum scrie:
alexd scrie:nicule, nu m-am gandit la tine, nu am intentionat nici un afront, honestly, ci doar am ras cu pofta la mustaciosu ce regla usa la trabant. Considera si tu ca alta introducere nu am gasit! :)


Ok :)
@bezz: cred ca aia e admisia, dar cel mai bine ne poate ajuta colegul nostru draku, care detine un asemenea "utilaj".


bezz are dreptate, este evacuarea, prima toba, pt detenta si incalzirea habitaclului (nu uitati ca este un motor in 2T iar prima toba are o foarte mare importanta in modul de functionare al acestor motoare si iarasi nu uitati ca este un motor amplasat transversal de aia apare asa in fata. cate masini aveau motorul transversal cand a aparut trabantul?)
era acoperita de bara parasoc si un "spoiler" de tabla, sub bara
exista si un alt film, de vreo 40 de minute, in care se prezinta intreaga linie de fabricatie, inclusiv a celebrului "carton" care imbraca trabantul (ca fapt divers, inainte de a ajunge la grosimea de 4 mm, orice panou are grosimea de 12-14 cm, deseuri textile si rasini). materialul se numeste DURAPLAST
foarte "interesanta" era operatiunea de echilibrare a ambielajului: pe un banc special, pe care se putea roti, iar ca SDV-uri se foloseau 2 comparatoare, un ciocan de 2 kg si un dorn de alama :lol:
cat despre reglarea usilor, va invit sa vedeti cum se inchide usa soferului la un trabant din 1981 (vechea Dacia, chiar cea de dinainte de Logan, nu a ajuns la asemenea precizie)

pt orice alte informatii despre Trabant, va astept cu intrebari :lol:
stima!


PS
sunt curios de ce toti fostii posesori de Trabant regreta ca nu-l mai au..
inclusiv eu....

Scris: Mie 30-Mai-2007 14:42
de cdires
sunt curios de ce toti fostii posesori de Trabant regreta ca nu-l mai au..


Ata e simplu de explicat.
Pentru mine (asta se intampla cand eram student) a fost o masina super ok. E drept ca pe vremea respectiva nu aveam nevoie decat de o "umbrela cu roti". Super simpla,usor de intretinut,piesele costau o nimik toata (acuma nu stiu daca mai e asa..),eu pe toata masina am platit 60.000 lei in 1995,plus o porneai singur impinsa in viteza a 2-a sau a3-a.
Sincer vorbind, nu m-am atasat de ea sentimental... daca se intampla sa nu mai vrea sa mergem impreuna undeva,o lasam pur si simplu acolo,fara sa ma mai intereseze daca o mai gasesc cand ma intorc. Plus de asta, o masina,fie chiar trabant, insemna independenta pe vremea cand eram tanar. Ori, independenta asta era mare lucru pe vremea aia...

Daca regret trabantul? Putin,da. Ar fi fost dragut acuma sa ma duc cu el sa caut piese de citroen... :lol:

Dar sa nu transformam forumul dedicat citroenurilor in altceva...

Scris: Mie 30-Mai-2007 16:33
de razzwan
mai nene ce bat la masinile alea :lol: :lol: