nicum scrie:alexd scrie:nicule, nu m-am gandit la tine, nu am intentionat nici un afront, honestly, ci doar am ras cu pofta la mustaciosu ce regla usa la trabant. Considera si tu ca alta introducere nu am gasit!

Ok
@bezz: cred ca aia e admisia, dar cel mai bine ne poate ajuta colegul nostru draku, care detine un asemenea "utilaj".
bezz are dreptate, este evacuarea, prima toba, pt detenta si incalzirea habitaclului (nu uitati ca este un motor in 2T iar prima toba are o foarte mare importanta in modul de functionare al acestor motoare si iarasi nu uitati ca este un motor amplasat transversal de aia apare asa in fata. cate masini aveau motorul transversal cand a aparut trabantul?)
era acoperita de bara parasoc si un "spoiler" de tabla, sub bara
exista si un alt film, de vreo 40 de minute, in care se prezinta intreaga linie de fabricatie, inclusiv a celebrului "carton" care imbraca trabantul (ca fapt divers, inainte de a ajunge la grosimea de 4 mm, orice panou are grosimea de 12-14 cm, deseuri textile si rasini). materialul se numeste DURAPLAST
foarte "interesanta" era operatiunea de echilibrare a ambielajului: pe un banc special, pe care se putea roti, iar ca SDV-uri se foloseau 2 comparatoare, un ciocan de 2 kg si un dorn de alama
cat despre reglarea usilor, va invit sa vedeti cum se inchide usa soferului la un trabant din 1981 (vechea Dacia, chiar cea de dinainte de Logan, nu a ajuns la asemenea precizie)
pt orice alte informatii despre Trabant, va astept cu intrebari
stima!
PS
sunt curios de ce toti fostii posesori de Trabant regreta ca nu-l mai au..
inclusiv eu....