Pagina 1 din 2

Achizitie masina pentru drumurile din Romania

Scris: Mie 29-Aug-2007 09:35
de feng shui
C3 - masina ideala pentru oras asfaltat si drumuri fine.

Pentru drumurile romanesti este nevoie de o masina de capacitate mai mare si cu garda la sol ridicata. Daca mai intri si pe un drum forestier, cat de cat acceptabil, mai si ploua si se scurg siroaiele de apa atunci trebuie un 4 x 4.

Am nevoie de o asemenea masina, evident second hand caci noua este deja mult prea scumpa.

Astept parerile voastre pertinente.

Eu ma gandeam la un Renault Scenic rx4.

Scris: Mie 29-Aug-2007 10:04
de bezz
logan

Scris: Mie 29-Aug-2007 10:36
de NOS_feratu
subaru forester... fara indoiala (2004 cca 12000 marafeti)

Scris: Mie 29-Aug-2007 10:41
de alexd
sitroaien berlingo 4x4 , reno cangu 4x4, chinezariile alea de 14.ooo vandute de alexandrion....CUV , dacia double cab 4x4....si ar mai fi....

Scris: Mie 29-Aug-2007 11:05
de feng shui
Subaru Forester: varianta pe care o voi lua in calcul.
Logan: rezista drumurilor noastre, dar iese din calcul

Scris: Mie 29-Aug-2007 11:45
de cbx
Subaru Forester -este o alegere buna , ai grija la costurile de revizie , Santa Fe este o alta optiune

Re: Achizitie masina pentru drumurile din Romania

Scris: Mie 29-Aug-2007 13:33
de nicum
feng shui scrie:Eu ma gandeam la un Renault Scenic rx4.


Nu se mai fabrica sau cel putin nu se mai gaseste pe site-ul reno. Poate vrei ceva SH, dar nu ai precizat asta. Mai ia in calcul ca indiferent ce ai alege costurile de intretinere vor fi altele decit la C3.
Subaru are 4x4 permanent si chestia asta costa, incepind cu consumul si terminind cu reviziile. Altfel eo masina excelenta, dar are pretul ei.

Re: Achizitie masina pentru drumurile din Romania

Scris: Mie 29-Aug-2007 14:01
de alexd
feng shui scrie:Am nevoie de o asemenea masina, evident second hand caci noua este deja mult prea scumpa.


Nicule, nu te urmaresc dar este evident ca nu citesti cu atentie, sau nu te simti bine azi...

Scris: Mie 29-Aug-2007 14:21
de feng shui
Adevar graiti! Costurile nu vor fi aceleasi ca la C3, mai ales ca acesta este si nou.
M-am hotarat sa merg sa o achizitionez din Germania, de la particular sau de la un handler exclusiv neamt, nu alta origine.
Nu imi trebuie una chiar 4x4 permanent si nici sa car copacii cu ea. Nu ma intereseaza nici sa ma falesc in fata vecinului ci doar sa pot circula si pe alte drumuri decat cele asfaltate.
Conditia este sa fie cu garda la sol ridicata, sa poti merge totusi pe un drum de munte chiar pietris fiind.

Scris: Mie 29-Aug-2007 15:21
de alphie
pentur drumuri offroad: cx, bx, xm? :P
vrei mai mult offroad decat au facut baietii la intalnirea nationala?

dar , vorbind serios acum, si daca vrei si 4x4 fie el si nepermanent, sa stii ca gasesti preturi bune la santa fe.
forrester intr-adevar e mai "de domn" care nu se uita cat costa fiecare piesa la o revizie sau chestii d-astea.
sau...lada niva :) inalta, 4X4, ieftina (6-7 mii SH pe autovit). Masina chiar are capabilitati offroad, chiar daca nu exceleaza la confort.

Scris: Mie 29-Aug-2007 16:24
de feng shui
Lada Niva este o masina foarte rezistenta, dar are neajunsuri la capitolul confort.
Parerile sunt impartitie dar trebuie sa ne pastram simtul masurii. Nu ma intereseaza sa zboare de pe sosea, trebuie sa aiba un consum decent, sa poti rula si pe drumuri mai putin placute (in nici un caz sa o introduc in tote mlastinile). Importante sunt si costurile de intretinere. Nu dau cu banii pe dinafara si nici nu vreau sa epatez.

Scris: Mie 29-Aug-2007 20:40
de NOS_feratu
dar un Suzuki Jimmy? (2004 cca 11000 marafeti) este o alternativa viabila, plus ca masina se fabrica la mama ei in Japonia.

un minus ar fi lipsa unei retele de service dar nu te ingrijora... ne ai pe noi :lol:

Scris: Mie 29-Aug-2007 21:46
de bezz
niva consuma foarte mult :(
de fapt orice suv cuv etc va inghiti mult carburant, mai ales motorizarile pe benzina, verificat pe x-trail, tribute, qashqai, forester, tucson si santa fe... toate sar de 12..14 l/s mixt, urban nici nu vrei sa stii...
deci cauta un diesel, ca altfel il vinzi mai repede decat c3-ul.

Scris: Mie 29-Aug-2007 22:43
de alexd
tatal meu are o Niva noua pt "aventuri" la munte. Este pasionat 4x4, si si-a achizitionat rusoaica numai in acest scop (o si tine la munte) . A trecut prin multe 4x4, de la terrano la pajero si de la patrol la land cruser 100. Nu sunt fan al genului, dar din ce spune el, nici una nu ofera senzatiile si placerea off-road-ului ca niva ( ii mai place si Samuraiul ). nema servo directie, nema mocheta, nema electronica, austeritate deplina, doar un suport de sticla de votca si un sistem de incalzire cu 2 pozitii : fierbinte si incandescent. Am condus-o si eu, si pe sosea este very much fun. parca mergi cu o betoniera cu permisul cat B. El o catara pe locuri unde doar capra neagra mai ajunge si dupa 1 an jumate si 25.000 km de teren accidentat rau, nu a schimbat decat ambreiajul (de la sine inteles) , operatiune recomandata de constructor la 20.ooo pentru performante optime, 500 lei piese + manopera. Senzationala pe zapada. Un ditai tuaregu' nu a reusit sa iasa din nametii de unde a iesit niva cu motorul in ralanti. Dadea soferul tuaregului din toate butoanele transmisiei SF si nimic....
Niva nu merge cu mai mult de 100km/h, datorita transmisiei. Sunt frecari foarte mari si calitatile la viteza sunt grav afectate. But who cares!
Consumul de oras ajunge pe la 17 la cele cu carburatie, si pe la 15 la cele cu noi, cu injectie multipunct. Afara consuma cam la fel, pt ca viteza crescuta creste si frecarile, cum spuneam mai sus...Recomandabila celor ce au nevoie de ea in scopuri strict utilitare sau recreative.

Scris: Joi 30-Aug-2007 05:41
de sorin.
:lol: Frumoasa descrierea.