Drive test cu Fiat Albea Star
Scris: Mie 16-Mar-2005 00:07
Sal, nu stiu daca intereseaza pe cineva, dar o sa fiu scurt. La firma unde lucrez s-a luat decizia de a cumpara o masina sub 9 500 Euro pret cu taxe, fara TVA. Dupa ce am studiat tot ce mi-a trecut prin cap, mi-am dat seama ca de diesel nu ma ating, si m-am uitat la cele pe benzina. Am optat sa studiez mai atent Fiat Albea Star datorita dotarilor si pretului. Am solicitat duminica seara un drive test la ei pe site, si luni la ora 10 am fost sunat de un reprezentant de la auto torino. Foarte amabil, omul a venit cu o masina de drive test la birou la ora stabilita de mine (cam cu 10 min inainte), imbracat la costum. Am mers cam 20, 25 de km cu masina prin Bucuresti, am dat in gropi, am forjat, am franat brusc, omul nu a avut nici o obiectie.
Despre masina:
Dotarile sunt uimitoare la 8600 Euro (servo, abs, dublu airbag, cd, 6 boxe blaupunkt, geamuri si oglinzi electrice, scaun si volan pe inaltime, etc.). Din pacate masina este extrem de puturoasa (1,2 L si 80 BHP) datorita rapoartelor f lungi ale cutiei. Mi-a placut comportamentul suspensiei (desi masina avea 30 000 km), putin cam zgomotoasa insa. Un zgomot mare am observat si la rulare, in rest, in interior nu auzi motorul iar cu cd-ul dat tare e beton. Un mare dezavantaj in constituie puntea spate (punte torsionala cu 2 elemente tubulare longitudinale)
Comportamentul in curbe este usor subvirator, dar se aseaza frumos pe sosea. Un avantaj pentru Buc il constituie raza mica de bracaj si botul scurt. E super in trafic, iesi imediat pe alta banda.
Finisarea interioara este de calitate acceptabila, mi-a placut in mod deosebit interiorul bej cu negru, bestial. In spate relativ spatioasa, cu o bancheta mare. Portbagajul spatios.
Cam asta e ce pot sa va spun. A era sa uit, un matiz e masina de curse pe langa albea
Despre masina:
Dotarile sunt uimitoare la 8600 Euro (servo, abs, dublu airbag, cd, 6 boxe blaupunkt, geamuri si oglinzi electrice, scaun si volan pe inaltime, etc.). Din pacate masina este extrem de puturoasa (1,2 L si 80 BHP) datorita rapoartelor f lungi ale cutiei. Mi-a placut comportamentul suspensiei (desi masina avea 30 000 km), putin cam zgomotoasa insa. Un zgomot mare am observat si la rulare, in rest, in interior nu auzi motorul iar cu cd-ul dat tare e beton. Un mare dezavantaj in constituie puntea spate (punte torsionala cu 2 elemente tubulare longitudinale)
Comportamentul in curbe este usor subvirator, dar se aseaza frumos pe sosea. Un avantaj pentru Buc il constituie raza mica de bracaj si botul scurt. E super in trafic, iesi imediat pe alta banda.
Finisarea interioara este de calitate acceptabila, mi-a placut in mod deosebit interiorul bej cu negru, bestial. In spate relativ spatioasa, cu o bancheta mare. Portbagajul spatios.
Cam asta e ce pot sa va spun. A era sa uit, un matiz e masina de curse pe langa albea
