Dupa ce am scos roata si am montat rezerva, am depistat si locul pe unde pierdeam aer: pe undeva pe interior pe flanc, am vazut o spartura.
Astazi am dat un mail la firma de unde le-am luat si in citeva minute am fost sunat chiar de persoana care s-a ocupat de mine in momentul in care am achizitionat cauciucurile. Cauciucurile sint noi, au fost montate pe masina in martie si au sub 10.000 de km.
Poze inainte sa plec la constatare:


Poze cu anvelopa dupa ce a fost data jos de pe janta:
Vedere din interior:

Si vedere cu anvelopa in pozitie verticala (vedere dinspre partea de la motor):

Garantia mi-a fost refuzata pe motiv ca anvelopa a fost intepata. Ca sa fiu descurajat probabil, mi s-a zis ca anvelopa va fi dusa la expertiza si taiata, daca nu accept concluzia lor.
Totusi, nimeni nu a fost in stare sa-mi explice:
- cum a fost posibil ca anvelopa sa fie intepata pe interiorul rotii
- de ce crapaturile de la interior si de la exterior sint aproape egale ca lungime
- de ce taietura e spre inainte (vezi ultima poza) si nu spre inapoi. Daca se intepa, taietura ar fi trebuit sa inceapa din stinga jos si sa continue in dreapta sus, ori la mine e invers
Statistic vorbind, e posibil ca intr-adevar eu sa fi taiat anvelopa, dar eu nu cred asta, mai ales ca stiu pe unde am mers intre momentul plecarii de acasa si momentul in care am vazut ca am pana.
Si pentru ca nu vreau sa creez prejudicii nemeritate nimanui, apelez la experienta voastra.
Daca parerea majoritatii va inclina catre "defect de fabricatie" voi spune si numele firmei.
Acum presupunind ca anvelopa a fost intr-adevar taiata si prducatorul nu are nici o vina, ce sanse are peticirea, in conditiile in care merg de multe ori incarcat si pe drumuri proaste?