Pagina 1 din 1

Scris: Lun 29-Oct-2007 13:30
de sorin.
pai comparatia poate sa o faca decat cineva care e in masura, adica cineva care are amandoua modelele comparate.

Pot sa fac intre Oltcit si Cx? :lol:

Scris: Lun 29-Oct-2007 14:01
de paco
Da!

Scris: Lun 29-Oct-2007 14:31
de sorin.
Avantaj Oltcit:
-incap obiecte mai voluminoase :lol:
-se repara mai usor, dar se strica la fel
-piesele SH aproape gratis
-se parcheaza mai usor
-se incalzeste mai repede habitaclul iarna.
-consum mai mic de benzina, dar mai mare de ulei :lol:

In rest, avantaj cx :lol:
Daca te pricepi la reparatii, si ai timp suficient, costurile fara combustibil si fara taxe sunt de cateva milioane pe an, incluzand aici si pretul de achizitie :lol:

Scris: Lun 29-Oct-2007 14:34
de paco
La tine Oltcitul iese in fata.
Spune si avantajele CX-ului.

Scris: Lun 29-Oct-2007 15:26
de razzwan
tocmai le-a enumerat 8)

Scris: Lun 29-Oct-2007 15:28
de razzwan
esti sigur ca iarna se incalzeste mai repede oltcitu fata de cx??

Scris: Lun 29-Oct-2007 15:43
de dj01fad
da, chiar se incalzeste mai repede, nici mie nu mi-a venit sa cred. oltcitul se incalzeste imediat, pe cand la cx, daca plec repede de acasa adica la 1 minut dupa pornire, incepe sa bage caldura cand ajung unde am treaba :(

Scris: Lun 29-Oct-2007 15:47
de eugenro2001
Sorin vorbeste de faptul ca se incalzeste IN INTERIOR mai repede. E normal, e motor racit cu aer.

Scris: Lun 29-Oct-2007 15:49
de eugenro2001
sorin. scrie:Avantaj cx:
-odata reparat, fiabilitate mai mare.
-spatiu pt. pasageri mult mai mare
-suspensia si directia mai confortabile
- zgomot mai mic in habitaclu
-usi mai multe :lol:
-imagine mai buna :lol:

Azi imi clipocea apa intr-o usa, plec sa-i desfund orificiile de scurgere :lol:


mesajul asta a ajuns la comparatia CX- XM dar locul lui este aici.

Scris: Lun 29-Oct-2007 16:06
de razzwan
stiu ca este un motor racit cu aer ... dar are vro rezistenta ceva ??

Scris: Lun 29-Oct-2007 16:16
de eugenro2001
nu dar aerul se incalzeste mai repede ca apa :wink:

Deci, la Oltcit ca si al VW beetle, aerul pt incalzirea habitaclului este colectat din jurul galeriilor de evacuare iar aerul acesta ajunge direct in habitaclu. Acestea se incalzesc mult mai repede decat apa dintr-un motor racit cu apa iar blocul motor se incalzeste mai greu fiind o piesa masiva demetal.

Scris: Lun 29-Oct-2007 16:45
de nicum
razzwan scrie:stiu ca este un motor racit cu aer ... dar are vro rezistenta ceva ??


La ce i-ar trebui, din moment ce aerul face mai repede schimbul de temperatura cu motorul? Exact aerul ala e folosit si la incalzirea habitaclului.

Scris: Lun 29-Oct-2007 19:35
de mariuss
Iar uneori,in functie de starea motorului ( scurgeri de ulei) se obtine un miros ce delecteaza narile ,mai ceva ca efectul AXE. :D

Scris: Lun 29-Oct-2007 21:32
de mariusbv
eu cand aveam oltcitul( cea mai iubita masina a mea), daca ma duceam la soacramea, ma simtea din sufragerie :P .... bineinteles..... dupa MIROS :P

Scris: Mar 30-Oct-2007 06:37
de sorin.
Am uitat sa trec la dezavantajele oltcitului, ca niciodata nu poti fi sigur daca baga sau nu gaze in habitaclu :lol: Ca optiune ar fi fost util un detector de CO.