Pagina 1 din 4
Mister.....
Scris: Mie 14-Noi-2007 22:55
de razzwan
un motor de la ce se poate bloca??
Scris: Mie 14-Noi-2007 23:37
de XENON
de la mersul fara ulei de exemplu, fara lichid de racire, o supraincalzire oricum. daca prin blocat vrei sa spui gripat...
Scris: Joi 15-Noi-2007 12:33
de razzwan
ulei are apa in motor are.....
Scris: Joi 15-Noi-2007 12:39
de razzwan
deci s-a intamplat astfel nu e la citroenul meu la alta masina (din 2003) mergea omu linistit cu 130 km/h si deodata i s-a oprit motorul apoi a dat sa-l porneasca din nou si n-a mai pornit ... si cand la dus la X service am constatat ca este motorul blocat si avea eroare la injectie ( la tester) sa fie oare distributia rupta ?? Ca ei spuneau ca este blocat motorul din cauza electromotorului ca sa prin de coroana .. Si le-am explicat eu ca n-ar fi asta dar... Si acum ei vor sa dea baia jos

Nu mai bine s-ar uita la distributie si apoi sa dea baia jos?? Ce banuiti ca ar fi la motor ??
Scris: Joi 15-Noi-2007 14:05
de jgr1001
Cunosc doua variante de blocare:
1 - calare (gripare)
2 - cureaua de distributie rupta
Cat despre demaror - odata, datorita neglijentei mele s-a cuplat demarorul in mers insa motorul nu s-a oprit, dar facea urat de tot - am scapat fara urmari
Scris: Joi 15-Noi-2007 14:09
de dj01fad
mai intai sa dea jos capacul la distributie si daca cureaua e ok sau lantul, sa dea jos demarorul si baia... da nu cred ca se pote bloca motorul din cauza demarorului, mai ales in mers

hai sa zicem, daca nu pornea dupa o pauza ceva,era alta treaba, dar asa nu prea imi vine a crede. cel mai probabil distributia rupta, si sfatuiesc sa nu mai incerce sa il roteasca pana nu desface. ce masina este si ce motor are?
Scris: Joi 15-Noi-2007 20:03
de razzwan
dj01fad scrie:mai intai sa dea jos capacul la distributie si daca cureaua e ok sau lantul, sa dea jos demarorul si baia... da nu cred ca se pote bloca motorul din cauza demarorului, mai ales in mers

hai sa zicem, daca nu pornea dupa o pauza ceva,era alta treaba, dar asa nu prea imi vine a crede. cel mai probabil distributia rupta, si sfatuiesc sa nu mai incerce sa il roteasca pana nu desface. ce masina este si ce motor are?
nici nu se poate invarti motorul

iar masina este un renault megane
Scris: Joi 15-Noi-2007 20:11
de razzwan
faza este urmatoarea ...am fost acolo si am vazut ca inca nu s-au apucat de ea am luat frumusel acasa si m-am apucat eu de ea si am demontat si iar demontat ... am dat motorul jos de pe masina .Toata faza este ca distrbutia este ok , am dat baia jos si m-am uitat la arbore si este ok . Toata teama mea este ca sa rupt o supata

am reusit sa deblochez pana la urma motorul si cand invart de el nu face o cursa intreaga! Si maine urmeaza sa-i dau chiloasa jos . Numai cat ma gandesc la chiloasa si apoi la piston camasa etc

Scris: Joi 15-Noi-2007 20:13
de razzwan
jgr1001 scrie:Cunosc doua variante de blocare:
1 - calare (gripare)
2 - cureaua de distributie rupta
1- nu avea cum ca la 100 de grade ti se opreste motorul sa numai fiarba
2- am gasit-o ok
Scris: Joi 15-Noi-2007 22:18
de cdires
ce zici de o supapa rupta careia i-a cazut floarea in capul pistonului, sau de un sement rupt si prins aiurea pe undeva?
Scris: Joi 15-Noi-2007 22:19
de razzwan
off : ala e bx meu ??

Scris: Joi 15-Noi-2007 22:20
de jgr1001
Poate cureaua doar a sarit de la loc si acum supapele dau de piston
Pana sa dai chiulasa jos, uita-te daca distribuitia e pusa la punct
Scris: Joi 15-Noi-2007 22:20
de razzwan
an acum : da eu zic mai mult de o supapa ca de segment mai putin ar fi vorba motorul practic nu face cursa intreaga sa spunem asa si cand ajunge la capat se blocheaza.....
Scris: Joi 15-Noi-2007 22:21
de cdires
nu, stai linistit, am gasit poza pe net si mi-a spus ceva...
dar, am de gand sa fac o gramajoara exact la fel..poate un pic mai mare.
Scris: Joi 15-Noi-2007 22:22
de razzwan
jgr1001 scrie:Poate cureaua doar a sarit de la loc si acum supapele dau de piston
Pana sa dai chiulasa jos, uita-te daca distribuitia e pusa la punct
e pusa la punc mam uitat asta e primul lucru care lam facut dupa ce am verificat cureaua