Pagina 1 din 4

Mister.....

Scris: Mie 14-Noi-2007 22:55
de razzwan
un motor de la ce se poate bloca??

Scris: Mie 14-Noi-2007 23:37
de XENON
de la mersul fara ulei de exemplu, fara lichid de racire, o supraincalzire oricum. daca prin blocat vrei sa spui gripat...

Scris: Joi 15-Noi-2007 12:33
de razzwan
ulei are apa in motor are.....

Scris: Joi 15-Noi-2007 12:39
de razzwan
deci s-a intamplat astfel nu e la citroenul meu la alta masina (din 2003) mergea omu linistit cu 130 km/h si deodata i s-a oprit motorul apoi a dat sa-l porneasca din nou si n-a mai pornit ... si cand la dus la X service am constatat ca este motorul blocat si avea eroare la injectie ( la tester) sa fie oare distributia rupta ?? Ca ei spuneau ca este blocat motorul din cauza electromotorului ca sa prin de coroana .. Si le-am explicat eu ca n-ar fi asta dar... Si acum ei vor sa dea baia jos :? Nu mai bine s-ar uita la distributie si apoi sa dea baia jos?? Ce banuiti ca ar fi la motor ??

Scris: Joi 15-Noi-2007 14:05
de jgr1001
Cunosc doua variante de blocare:
1 - calare (gripare)
2 - cureaua de distributie rupta

Cat despre demaror - odata, datorita neglijentei mele s-a cuplat demarorul in mers insa motorul nu s-a oprit, dar facea urat de tot - am scapat fara urmari

Scris: Joi 15-Noi-2007 14:09
de dj01fad
mai intai sa dea jos capacul la distributie si daca cureaua e ok sau lantul, sa dea jos demarorul si baia... da nu cred ca se pote bloca motorul din cauza demarorului, mai ales in mers :!: hai sa zicem, daca nu pornea dupa o pauza ceva,era alta treaba, dar asa nu prea imi vine a crede. cel mai probabil distributia rupta, si sfatuiesc sa nu mai incerce sa il roteasca pana nu desface. ce masina este si ce motor are?

Scris: Joi 15-Noi-2007 20:03
de razzwan
dj01fad scrie:mai intai sa dea jos capacul la distributie si daca cureaua e ok sau lantul, sa dea jos demarorul si baia... da nu cred ca se pote bloca motorul din cauza demarorului, mai ales in mers :!: hai sa zicem, daca nu pornea dupa o pauza ceva,era alta treaba, dar asa nu prea imi vine a crede. cel mai probabil distributia rupta, si sfatuiesc sa nu mai incerce sa il roteasca pana nu desface. ce masina este si ce motor are?

nici nu se poate invarti motorul :? iar masina este un renault megane

Scris: Joi 15-Noi-2007 20:11
de razzwan
faza este urmatoarea ...am fost acolo si am vazut ca inca nu s-au apucat de ea am luat frumusel acasa si m-am apucat eu de ea si am demontat si iar demontat ... am dat motorul jos de pe masina .Toata faza este ca distrbutia este ok , am dat baia jos si m-am uitat la arbore si este ok . Toata teama mea este ca sa rupt o supata :shock: am reusit sa deblochez pana la urma motorul si cand invart de el nu face o cursa intreaga! Si maine urmeaza sa-i dau chiloasa jos . Numai cat ma gandesc la chiloasa si apoi la piston camasa etc :cry:

Scris: Joi 15-Noi-2007 20:13
de razzwan
jgr1001 scrie:Cunosc doua variante de blocare:
1 - calare (gripare)
2 - cureaua de distributie rupta


1- nu avea cum ca la 100 de grade ti se opreste motorul sa numai fiarba
2- am gasit-o ok

Scris: Joi 15-Noi-2007 22:18
de cdires
ce zici de o supapa rupta careia i-a cazut floarea in capul pistonului, sau de un sement rupt si prins aiurea pe undeva?

Scris: Joi 15-Noi-2007 22:19
de razzwan
off : ala e bx meu ?? :D

Scris: Joi 15-Noi-2007 22:20
de jgr1001
Poate cureaua doar a sarit de la loc si acum supapele dau de piston
Pana sa dai chiulasa jos, uita-te daca distribuitia e pusa la punct

Scris: Joi 15-Noi-2007 22:20
de razzwan
an acum : da eu zic mai mult de o supapa ca de segment mai putin ar fi vorba motorul practic nu face cursa intreaga sa spunem asa si cand ajunge la capat se blocheaza.....

Scris: Joi 15-Noi-2007 22:21
de cdires
:lol: :lol: :lol:

nu, stai linistit, am gasit poza pe net si mi-a spus ceva...
dar, am de gand sa fac o gramajoara exact la fel..poate un pic mai mare.

Scris: Joi 15-Noi-2007 22:22
de razzwan
jgr1001 scrie:Poate cureaua doar a sarit de la loc si acum supapele dau de piston
Pana sa dai chiulasa jos, uita-te daca distribuitia e pusa la punct

e pusa la punc mam uitat asta e primul lucru care lam facut dupa ce am verificat cureaua