Pagina 1 din 1
peugeot boxer 2.2 hdi
Scris: Vin 15-Feb-2008 22:33
de NOS_feratu
... belea mare ... ne-am pricopsit la firma cu un boxer din 2006 care mergea relativ bine... spun relativ pentru ca peste 3000 rot/min nu se ducea decat turat in gol ... dupa doua diagnoze (cu rezultate diferite bineinteles) un meserias a ajuns la concluzia ca este debitmetrul de aer... pune mana si schimba-l impreuna cu filtru de aer dar surpriza ... masina merge un pic mai rau
... din cautarile pe care le-am dat pe net am gasit o "chestie" interesanta si anume ca aceste motoare de 2.2 ar fi dotate cu FAP... si am mai gasit un anume lichid eolys sau cam asa ceva pe care acest FAP il consuma ...
... intrebarea mea vine firesc: are cineva vreo idee ce se intampla cu motorul asta? poate fi FAP de vina? dati o idee ceva pls

Scris: Vin 29-Feb-2008 10:59
de NOS_feratu
... in sfarsit Peugeot-ul merge bine dupa aproape 3 saptamani de f#@#t pe la un numar considerabil de mecanici ...
... defectul principal a fost valva EGR care functiona cand dorea muschiul dumneaei iar cauza principala a fost economia de carburant( a se citi mers subturat)
... cat despre FAP aceasta egnima nu am elucidat-o dar ma voi interesa ... unii spun ca nu are, altii spun ca are o varianta uscata fara lichid eolys sau cerine cum se cheama la peugeot dar nimeni nu a putut preciza EXACT daca are sau nu ... cert ca masina are in loc de toba intermediara o chestie foarte bine executata de culoare albastrui decalit ce denota ca este supusa la temperaturi inalte ...
... keep in touch my friends ...
Scris: Vin 29-Feb-2008 12:03
de C i t r o n e l
Salutare,
Probabil ca are FAP, cel mai sigur e sa verifici la Peugeot dupa seria masinii...
Daca nu ai posibilitatea sa verifici la Peugeot uita-te la "chestia aia albastruie": daca inaintea ei si dupa ea ( sau in partea anterioara si posterioara a ei ) iese din ea cate o conducta subtire care duce apoi ( prin niste tuburi de cauciuc, duc amindoua ) la o cutiuta... senzorul diferential de presiune de la FAP. ( la mine e localizat pe radiator probabil ptr racire ).
Tot la "chestia aia albastruie" ar trebui sa mai fie un senzor de temperatura in partea anterioara de unde apoi vine un cablu ( 2 fire ), ala masoara temp gazelor din filtrul FAP.
Daca ai "chestile astea" atunci masina are si FAP.... ghinion, inca o problema in plus.
Luc
Scris: Vin 29-Feb-2008 15:43
de NOS_feratu
... multumesc LUC pentru informatii ... am verificat cu atentie dar nu am vazut nici un traseu/conducta sa iasa/intre din/in el ... la o privire mai atenta am observat poansonat pe el un nume FAP-AC-AR-AT, un producator SEVEL si o multitudine de serii si numere ... deci cel mai probabil ca doar peugeot poate spune daca acest motor are FAP au ba...
... ce este foarte sigur este ca mersul subturat cel putin pentru HDI este moarte sigura ... la fel si mersul cu motorina de 30 lei in rezervor (adica mai mult pe rosu) ...