Ceva interesant
Scris: Mar 24-Mai-2005 13:55
Cautand ceva despre Citroen cu ajutorul lui Google, am gasit ceva interesant:
http://encycl.opentopia.com/search?q=citroen&x=47&y=9
Am extras ceva de acolo
"The DS was adopted as the official car for the French government for a number of uses â as police cars, as ambulances (in the station-wagon form), and even as limousines for the nation's highest officials. President Charles de Gaulle was a big fan of the DS, and used one for all official functions. de Gaulle survived an assassination attempt (a machine-gun ambush by the OAS on his motorcade in the Paris suburb of Petit Clamart) because the DS he was on board was able to escape on only three working tires, due to the hydropneumatic suspension."
Ceea ce s-ar traduce cam asa:
DS-ul a fost adoptat ca masina oficiala de catre guvernul francez pentru mai multe utilizari - masini de politie, ambulante (in versiunea station-wagon) si chiar ca limuzine pentru cele mai inalte oficialitati ale natiunii.
Presedintele Charles de Gaulle a fost un mare fan al DS-ului, si a folosit unul pentru toate functiile oficiale. de Gaulle a supravietuit unei incercari de asasinat (o ambuscada cu mitraliere de catre OAS in deplasarea sa in suburbia pariziana Petit Clamart) deoarece DS-ul in care era imbarcat a fost capabil sa scape cu doar trei anvelope functionale, datorita suspensiei hidropneumatice.
Ce spuneti, tare, nu?
Toate Citroen-urile hidropneumatice pot merge in trei roti. PE ftp gasiti si un avi cu un GSA care merge fara o roata din spate.
http://encycl.opentopia.com/search?q=citroen&x=47&y=9
Am extras ceva de acolo
"The DS was adopted as the official car for the French government for a number of uses â as police cars, as ambulances (in the station-wagon form), and even as limousines for the nation's highest officials. President Charles de Gaulle was a big fan of the DS, and used one for all official functions. de Gaulle survived an assassination attempt (a machine-gun ambush by the OAS on his motorcade in the Paris suburb of Petit Clamart) because the DS he was on board was able to escape on only three working tires, due to the hydropneumatic suspension."
Ceea ce s-ar traduce cam asa:
DS-ul a fost adoptat ca masina oficiala de catre guvernul francez pentru mai multe utilizari - masini de politie, ambulante (in versiunea station-wagon) si chiar ca limuzine pentru cele mai inalte oficialitati ale natiunii.
Presedintele Charles de Gaulle a fost un mare fan al DS-ului, si a folosit unul pentru toate functiile oficiale. de Gaulle a supravietuit unei incercari de asasinat (o ambuscada cu mitraliere de catre OAS in deplasarea sa in suburbia pariziana Petit Clamart) deoarece DS-ul in care era imbarcat a fost capabil sa scape cu doar trei anvelope functionale, datorita suspensiei hidropneumatice.
Ce spuneti, tare, nu?
Toate Citroen-urile hidropneumatice pot merge in trei roti. PE ftp gasiti si un avi cu un GSA care merge fara o roata din spate.