Nedumerire...

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Nedumerire...

Mesajde XENON » Sâm 22-Mar-2008 16:39

de mult vreau sa va intreb, dar am tot uitat. la filtrul de aer, pe langa admisia mare, mai exista o conducta mica. la ce foloseste?
se observa f. bine la motorul asta cu Induction Kit.

Imagine

am gasit undeva ca e pt. epurator. ce-i ala epurator? :?: (e cumva un sistem de recirculare a gazelor nearse?)

si apropo, stie cineva un magazin de tuning unde filtrele de aer sa nu coste de 5-6 ori mai mult ca pe saiturile din afara?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 23-Mar-2008 12:52

Am vazut la o Honda Civic Type-R aceeasi "inventie". Nu era montata din fabrica, era ceva after-market. Nu stiu exact ce face.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 23-Mar-2008 15:47

la C1 admisia aia mica isi ia aerul pe o conducta tot din filtrul de aer mare. la alte induction kit-uri s-a procedat la fel:

http://bp2.blogger.com/_FFL2OIFOFZ8/RfP ... CF0018.jpg

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 23-Mar-2008 17:54

cred ca ar fi bine ca cei care doresc sa faca aceasta modificare sa stie ca va creste consumul de benzina. aerul intra mai usor, intra mai mult, drept urmare sistemul de injectie cu combustibil da mai multa benzina. so..
"If in doubt, flat out!"

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 23-Mar-2008 18:25

nu ai dreptate DELOC. e unanim recunoscut ca un filtru curat imbunatateste consumul de carburant. un filtru sport are cam acelasi efect cu un filtru f. f. f. curat. o cantitate de aer mai mare inseamna o ardere mai buna. cei de la K&N zic asta.
Fuel Economy
Fuel economy testing and mileage claims are a tricky business. Just ask the EPA, whose website states, “EPA’s fuel economy estimates are designed to allow consumers to comparison shop. Your fuel economy will almost certainly vary from EPA’s fuel economy rating. This is based on a number of factors, such as weather, road conditions, your driving and maintenance habits, and your use of air conditioning.” Under Gas Mileage Tips they go on to say, “Replacing a clogged air filter can significantly improve your car’s mileage”. A lot of exaggerated claims are made in the marketplace by products claiming to improve gas mileage. K&N makes no general fuel economy claims, however we encourage you to try our air filter for yourself. Keeping air filter restriction as low as possible can be an important tool, among others, for maintaining high mileage

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 23-Mar-2008 19:11

nu am chef de polemici, dar banuiesc ca stii sa faci diferenta dintre marketing si realitate. normal ca trebuie un filtru curat, dar aia inseamna sa il schimbi cand e nevoie
"If in doubt, flat out!"

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 23-Mar-2008 19:56

ca un filtru curat imbunatateste consumul de carburant. un filtru sport are cam acelasi efect cu un filtru f. f. f. curat

Un filtru ceva mai imbacsit (nu exagerat :lol: ) creste consumul la masinile cu carburator si la cele cu debitmetru fara sonda lambda, deoarece se modifica calitatea amestecului carburant. La cele cu sonda lambda amestecul nu se imbogateste.
Un filtru sport creste cantitatea de amestec carburant cand se merge cu acceleratia la podea. In rest, cantitatea de aer (si deci de amestec carburant ) este limitata de clapeta de acceleratie, ca doar nu este diesel :lol:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 23-Mar-2008 22:30

sorin. scrie:Un filtru sport creste cantitatea de amestec carburant cand se merge cu acceleratia la podea

pai numai asa merg! :lol:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 23-Mar-2008 22:31

sorin. scrie:La cele cu sonda lambda amestecul nu se imbogateste.

atunci pur si simplu fuge mai prost, nu?

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 23-Mar-2008 23:35

daca iti montezi un filtru sport fie masina veche sau noua nu prea iti da rezultate pe plan de putere sau alte prostii(ofera un alt sunet) ... e cam la fel ca si cu filtru facut de producator si parerea mea este ca un filtru sport e mai mult de design .....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 23-Mar-2008 23:58

si eu sunt de aceeasi parere cu razvan... adica logic ar fi sa dea o mica crestere acolo, dar sigur nu o sa o simtim noi :D... eu urasc filtrele sport din mai multe motive... sunetul masinii este unul mai zgomotos, trebuie sa ai grija unde il montezi si sa nu ajunga apa la el pentru ca trece prin el si ajunge in admisie, si costa mult si fara rost :D (aici nu ma refer la orice porcarie de 40 de lei din talcioc). parerea mea e ca cel mai bine este sa folosim filtrele date de producator, bineinteles unele de calitate. filtru sport.... asta e un concept cretin ca daca il pui nu devine masina sport... exista unele care chiar sunt bune, dar sunt de la 100-150 de euro in sus... merita? diferenta care sa o simtim noi chiar nu e.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 24-Mar-2008 16:50

la kitul de inductie (adica filtrul ala mare, de obicei conic si scos afara) nici nu ma mai gandesc, deoarece C1 nu are nici un fel de scut, se vede de sus direct soseaua. astazi am constatat ca stropii de pe sosea ajung pana pe partea inferioara a capotei. deci, astfel de filtru, exclus. o sa imi comand un filtru panel, de la K&N, care intra in locul filtrului original cum au si alti colegi. l-am gasit la aprox 200ron. toata lumea spune ca nu are acelasi efect cu kitul de inductie, dar cred ca e un compromis bun.
@dj01fad: in nici un caz nu ma gandeam la filtre no-name din Vitan. oscilam intre K&N si Pipercross. cred ca ci care cumpara turcismele alea sunt fie nebuni, fie habar nu au cat rau poate sa faca un filtru prin care vezi in partea cealalta. :P nu mi-as risca motorul pt. asa ceva.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Lun 24-Mar-2008 18:11

xenon, o aplicatie utila a unui filtru sport ar fi la motoarele turbo, dupa un tunning in care se umbla la turbina sau se schimba turbina, pentru ca aerul care intra in motor sa intre mai usor. fiind o turbina mai performanta, se presupune ca trage mai mult aer (mai repede) si de aceea este necesar un filtru sport. eventual o alta situatie in care unui motor aspirat se pune un turbo sau un supercharger. este evident ca noul flux de aer este mult mai mare decat precedentul.

Acuma.. cu picioarele pe pamant: la c1, care are un motor de 1.0 benzina, aspirat, 68 cp (din cate stiu), filtrul de aer pe care il are e numa' bun pentru el. nu are rost sa investesti nimica in el. cred ca simplul motiv de a-l arata prietenilor, nu merita investitia. la performanta nu vei sesiza nimic.
"If in doubt, flat out!"

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Lun 24-Mar-2008 18:13

ps: pentru performanta, eu as incerca mai repede un castrol edge decat un filtru. eventual vezi comportamentul cu benzina carerra 100. cred ca vei castiga mai mult decat cu un filtru de aer
"If in doubt, flat out!"

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 24-Mar-2008 18:40

clar, numai Carrera 100 puneam. dar de cand s-a facut 45.000, ne multumim si cu 99+ :D
faza cu aratatul prietenilor e pe undeva adevarata... :lol:


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats