Recarosare auto
Moderator: Echipa Tehnica
Recarosare auto
Stie cineva cum se procedeaza si cam cat costa sa faci o recarosare ?
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
hahaha... mai bine iti iei alta masina decat sa te chinui sa te lovesti de toata birocratia romaneasca. iti trebuie factura la noua caroserie, caroseria cea veche completa in orice stare ar fi, motorul original de pe acte fara de care nu se poate face nimic, si.... vreo 1000 de euroi cam asa... spagi incluse in pret :P. dupa ce incepi dosarul de recarosare, iti trebuie o factura sau deviz de lucrari care sa ateste ca schimbarea caroseriei s-a facut la un service autorizat.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
mariusbv scrie:dj01fad .... cu alte cuvinte, poti schimba caroseria dar trebuie sa pastrezi motorul de la vechea masina???
Pai chiar cuvantul "recarosare" spune totul.
Eu am facut asa ceva acum 3 ani inainte de intrarea in UE.
Cerintele sunt cam asa:
Caroseria "noua" trebuie sa fie acelasi tip, adica berlina-berlina sau break-brak, coupe-coupe, etc.
Caroseria "noua" trebuie sa fie mai recent fabricata decat cea "veche".
Se iau cartile de identitate ale ambelor masini si se merge la RAR si se face o cerere de recarosare.
Dupa ce ai Acordul de recarosare de la RAR incepeti treaba.
Daca masina donatoare se afla in tara si are taxele platite sau este deja imatriculata e ceva mai simplu.
Operatiunea propriuzisa, care consta in mutarea motorului de pe o caroserie pe alta, trebuie facuta intr-un service autorizat RAR pt recarosari sau pentru redresari de caroserie pentru MARCA si MODELUL respectiv!
Cu actele de provenienta ale caroseriei sau cartile de identitate, cu acordul de recarosare si factura de la service-ul unde s-a facut operatia se merge la RAR si daca ii esti simpatic inginerului de la Omologari artizanale s-ar putea sa reusesti sa faci actele.
Obligatoriu se va face ITP-ul la RAR odata cu omologarea.
Asta e pe scurt.
Daca vrei amanunte cautati la sectiunea Masina mea topicul Filiera elvetiana. S-ar putea sa te lasi pagubas....
eu am intrebat pentru ca am vazut un bx recarosat ( cu acte in regula, stampila pe carte de la RAR), dar in CI era trecut motorul de la vechea masina(1.9 diesel)...iar pe masina este un motor turbo diesel 1.7 fara nici o placuta cu seria. Intradevar caroseria este mult mai noua.... de fapt este alta masina un tzd turbo. am intrebat de ce, si mi-au spus ca cei de la RAR nu puteau sa omologheze si motorul turbo, pentru ca ar fi rezultat o alta masina...... si ca sa vina dupa o luna si omologheaza si motorul( lucru care nu s-a mai intamplat). dar la un asemenea hibrid cum mai poti face verificarea?... cum o mai poti vinde?...
stiu ca am fost total off topic si imi cer scuze..... dar daca tot e vorba de recarosare...
stiu ca am fost total off topic si imi cer scuze..... dar daca tot e vorba de recarosare...
BX
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats