mariusbv scrie:dj01fad .... cu alte cuvinte, poti schimba caroseria dar trebuie sa pastrezi motorul de la vechea masina???
Pai chiar cuvantul "recarosare" spune totul.
Eu am facut asa ceva acum 3 ani inainte de intrarea in UE.
Cerintele sunt cam asa:
Caroseria "noua" trebuie sa fie acelasi tip, adica berlina-berlina sau break-brak, coupe-coupe, etc.
Caroseria "noua" trebuie sa fie mai recent fabricata decat cea "veche".
Se iau cartile de identitate ale ambelor masini si se merge la RAR si se face o cerere de recarosare.
Dupa ce ai Acordul de recarosare de la RAR incepeti treaba.
Daca masina donatoare se afla in tara si are taxele platite sau este deja imatriculata e ceva mai simplu.
Operatiunea propriuzisa, care consta in mutarea motorului de pe o caroserie pe alta, trebuie facuta intr-un service autorizat RAR pt recarosari sau pentru redresari de caroserie pentru MARCA si MODELUL respectiv!
Cu actele de provenienta ale caroseriei sau cartile de identitate, cu acordul de recarosare si factura de la service-ul unde s-a facut operatia se merge la RAR si daca ii esti simpatic inginerului de la Omologari artizanale s-ar putea sa reusesti sa faci actele.
Obligatoriu se va face ITP-ul la RAR odata cu omologarea.
Asta e pe scurt.
Daca vrei amanunte cautati la sectiunea Masina mea topicul Filiera elvetiana. S-ar putea sa te lasi pagubas....