Pagina 1 din 2

mercedes W123

Scris: Mar 22-Iul-2008 22:23
de mariusbv
am gasit la cineva un mercedes W123 diesel din 76 sau 78 (nu mai retin exact), in stare acceptabila(nu am poze deocamdata, dar am vazut masina),cere 1500 euro (negociat de la 2000). in acelasi pret mai intra o masina radiata , alta culoare si cu portiera sofer cam ruginita....in rest in stare buna.
Masina cu acte are jante aliaj originale, trapa, interior impecabil(uite nu mai stiu daca era piele), exterior care mai necesita oarece imbunatatire dar per ansamblu arata ok.(masina e plina de elemente cromate in stare buna)
Propietarul e patronul unei firme care a dat faliment si vrea sa scape de ele.motorul e in acte de 2400 dar pe masina e un motor de 2000 diesel.
Va intreb pe cei care cunoasteti aceste masini: merita (din principiu) o asemenea masina...?? am citit pe net ca ar fi printre cele mai fiabile masini din lume ...cam la ce ar trebuii sa fiu atent ...ce probleme pun, cum sunt preturile la piese...taxele..etc....
http://www.imageshack.us/
Imagine

Scris: Mar 22-Iul-2008 22:31
de mariusbv
masina din poza e doar de prezentare a modelului nu e cea in cauza
interiorul e cam asa si volanul aproximativ la fel
Imagine

Scris: Mar 22-Iul-2008 23:10
de dj01fad
daca e ok masina, face banii, dar la trecere de la benzina la diesel ... este mai scump la omologare. pune-i in mana 1000 de euro si ia-o daca este in stare buna, pt ca merita. sunt tancuri, nu masini. are unu la mine in zona una, o stiu de cand eram mic, si trage de ea si acum...

Scris: Mar 22-Iul-2008 23:37
de mariusbv
masina e trecuta in carte tot diesel dar cu 2400 cc, iar acum are pus pe masina un motor de 2000 tot diesel

Scris: Mie 23-Iul-2008 07:12
de NOS_feratu
... masina este cotata ca foarte buna ... buba clasica pentru ea este zona pragurilor care de obicei este varza si este "reconstruita" de binevoitori cu tot felul de "materiale" care de care mai "trainice" (ziare, spuma poliuretanica, fibra de sticla samd)

... pisele sunt scumpe, pe de o parte pentru ca e Mercedes, pe de alta parte pentru ca are 30 ani...

... daca pentru omologare nu este nevoie de schimbarea sursei de energie atunci vei trece mai usor de RAR... oricum vei avea nevoie de factura pentru motor (cel putin mie asa mi-a cerut acum 4ani) ... bafta!

Scris: Mie 23-Iul-2008 07:24
de cdires
masina e intradevar anduranta. Am pus pe o duba Ford un motor de 2000 diesel de mercedes si n-am avut niciodata probleme. Trage ca nebunu'...

Totodata am un prieten care poseda asa ceva,pasionat fiind si e incantat.

Atentie mare insa! Majoritatea acestor masini din romania sunt recarosate, in iuresul de dupa '92 incoace, cand le aduceau fratiorii moca din Germania. A fost o mare valva la un moment dat cu ele.. cam prin '95 cand am pus eu motor de mertan era scandal. Politia oprea tot ce era mercedes. Asa au iesit multe din circulatie. Banuiesc ca nu toate,deci atentie.

Piese se gasesc si nu sunt scumpe. Varianta Turcia super ieftina, Varianta Germania,ceva mai sus, dar acceptabil. Cunosc in bucuresti locuri cu piese. Daca e nevoie,strigi.

Anyway, masinile astea sunt superbe. De pe vremea can masina nemtesca era "masina nemteasca".

Toate bune.

Scris: Mie 23-Iul-2008 10:47
de mariusbv
ma duc astazi sa le fac poze si va tin la curent.

Scris: Mie 23-Iul-2008 11:53
de dj01fad
daca e trecut in carte dizelos, nu mai tre decat sa schimbi tipul motorului, ceea ce e mai simplu de facut, si iti recomand sa faci daca o iei pt ca reduci la taxe destul de mult. iti trebuie la el ori factura, ori declaratie la notar ca e dobandit pe cai legale.

Scris: Mie 23-Iul-2008 16:21
de mariusbv
astea sunt masinile:

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Scris: Mie 23-Iul-2008 16:28
de mariusbv
si cea radiata :
Imagine
Imagine
Imagine

Scris: Mie 23-Iul-2008 16:49
de mariusbv
cam astea sunt masinile si sa fiu sincer m-am cam dezumflat cand am fost astazi sa le vad.M-a cam repezit si imbrobodit propietarul cu teoriile lui ca masina e perfecta da mai are cateva probleme si ca la banii astia(2000) ce poti sa-ti iei....ca are ceva pe la ambreiaj dar rezolva el......n-a pornit-o , mi-a aratat putin interiorul care nu arata rau da nici asa de bine cum va spuneam ieri, portbagajul intradevar e imens, iar motorul spre surprinderea mea arata ca nou ... este extrem de curat , foarte mare , accesibilitatea la subansamble foarte buna, si (sper sa nu vb prostii)dar pare foarte simplu: piese putine toate la locu lor. in interior era destul de dezordine, am vazut ca era cam uda zona pedalierului iar ambreiajul se ducea sanie inainte fara sa opuna rezistenta. spatele din cate imi dau seama a cam fost atins , mai are ceva rugina pe la aripi......

cea radiata ...este intr-o stare destul de proasta pe la praguri si aripi.

m-a enervat ca astazi nu mai voia sa negocieze si tot ii dadea cu 2000 euro dar nu mi se pare ca merita.....ma gandeam undeva la 1000 euro amandoua ....
cam asta e povestea lor

Scris: Mie 23-Iul-2008 17:14
de dj01fad
sa nu ii dai mai mult de 1000, mai ales ca nu merge si nu poti sa faci probe. neaparat sa ii pornesti motorul sa vezi cum ragaie, si asa mai departe. pana la urma este o masina antica, care nu merge... deci 2000 e exagerat. daca vrei, iti dau eu un link si un numar de telefon, de unde poti lua una ca si NOUA, la 2800....

Scris: Mie 23-Iul-2008 17:46
de mariusbv
a zis ca o porneste da tre sa-i bage 5 litri de motorina si sa aduca o baterie....

Scris: Mie 23-Iul-2008 18:09
de Andrei Anghel
salut!

w123 sunt niste masini excelente, au dat numele companiei, prin fiabilitatea excesiva chiar (astazi o masina ca asta nu ar renta, teebuie sa se strice totusi dupa 5 ani ca sa iei alta masina, nu?)

Niste vecini de bloc au descompus din astea toata copilaria mea in spatele blocului. MARE grija la urmatoarele lucruri:

- rugina la aripi, majoritatea sunt chituite in dusmanie
- majoritatea au motoarele schimbate si seriile smecherite. ITPurile, daca le au, le-au luat pe naspa.
- multe sunt rezultatul combinarii mai multor masini la fel

Motoarele sunt foarte bune, cunosc cazuri (nu glumesc) de 1.2 milioane de kilometri care inca merg si astazi. Totusi, sunt niste masini foarte lenese (TOATE diesel-urile, 300 care e toprange sa zic asa are 80 de cai, si masina are o tona si jumatate, iar TD-urile sunt f rare la noi).

Recomand sa analizezi cu atentie scopul in care doresti sa iti iei o astfel de masina (adica sa n-o iei aiurea). Este un working horse, insa pe plan "emotional" nu aduce f multe satisfactii. Personal, as cumpara un astfel de elefant ca sa-l convertesc la mers pe ulei vegetal uzat in loc de diesel :)

In incheiere, un clip foarte concludent: http://youtube.com/watch?v=EqMEGA76HsE (ignorati copilasul carte zboara de pe bancheta cu fata'n bord :D )

Scris: Mie 23-Iul-2008 20:21
de dj01fad
eu eram gata gata sa imi iau un w126, cu motor 2.5D aspirat.... prea lenes nu este, are putini cai, are cuplu mare, si se poate folosi cu incredere. ceea ce m-a facut sa renunt la idee a fost pretul exagerat pe care mi l-a cerut, si faptul ca nu avea motorul omologat in acte... in rest... pot spune ca masina era suuuuuuuper, din multe puncte de vedere. sunt citroenist, si cu toate astea pot spune ca ar da mult francezii sa aibe lucratura de la acele mercedesuri macar.... nici nu exista termen de comparatie!!! in schimb, forma lasa de dorit... cel putin pt mine rau de tot, si aspectul interior la fel.

asadar, in concluzie, daca motorul functioneaza bine, caroseria sa fie cat de cat pe creerii ei, intelege-te cu omul la un pret rezonabil si ia-o.