Pagina 1 din 2
RECAROSARE
Scris: Mar 05-Aug-2008 18:38
de kamelot
Deschid o noua discutie despre "recarosare" pentru alte intrebari mai delicate. Vreau sa imi iau de "dincolo" un XM mai "nou". Cam din 1999-2000. Am unul vechi din 92. Pot sa recarosez cel "nou" in locul celui vechi de aici fara sa platesc taxa de prima inmatriculare sau nu? Legislatia e ambigua si unii zic da altii ba. Oricum masina va fi de aceeasi capacitate cilindrica, aceeasi caroserie si chiar nivel de dotare. Multumesc anticipat!
Scris: Mar 05-Aug-2008 23:04
de dj01fad
la ala din 99-2000 ai de platit taxa de inmatriculare in jur de 2000 de euro (asta maxim)... mai bine platesti taxa decat sa te apuci de recarosare, mutat motoare, apoi dupa recarosare mutat la loc motorul si apoi facut omologare la acesta ... think about
Scris: Mie 06-Aug-2008 08:05
de eugenro2001
Eu am facut recarosare si stiu ce inseamna.
iti spun eu c a mai bine platesti taxa si gata, vei iesi mai ieftin ca timp, nervi consumati, cheltuieli si spagi.
Scris: Mie 06-Aug-2008 09:22
de kamelot
Daca nu se poate face recarosare (cu toata alergatura si spaga data) nu merita pentru ca taxa de prima inmatriculare e peste 3000 de euro (pe un calculator de taxe). Nu e foarte veche, sa zic ca are 15-16 ani. Deci asa nu merita sa dau 3000 pe una din 1999-2000 si apoi sa mai dau inca pe atat pe taxa. De aceea vad ca nu prea mai sunt xm-uri prin tara mai "noi". Asta e. O sa incerc o reconditionare la ce am desi nu stiu daca se renteaza la una din 92. Oricum multumesc pentru sfaturi.
Scris: Mie 06-Aug-2008 11:52
de khan
pai mai bine iei niste cursuri de sudura si...
Scris: Mie 06-Aug-2008 13:32
de Dan Popa
Cine ti-a spus ca nu se poate face recarosare ? ( dupa ca i-ai dat spaga ?)
Scris: Mie 06-Aug-2008 14:29
de kamelot
Trebuie oricum platita taxa de prima inmatriculare. M-am interesat mai bine si nu prea e cum sa ocolesc. La RAR se mai rezolva dar la finante cu taxa nu prea. Sau daca da, platesc cat costa taxa pana sa o rezolv.
Scris: Mie 06-Aug-2008 17:46
de WLD
Singura solutie de a avea Xm relativ ieftin si inmatriculat ar fi unul pe benzina de 2000cc fabricat in 1996-1997. La asta taxa e ~1000EUR
recarosare
Scris: Mie 06-Aug-2008 19:28
de burcamic
salut si ioo mi-am recarosat un BX din 1997 cu unul din1993 da cinstit oficial ma costat 1500ron numai actelee fara munca mea ..... se recaroseza masini si acuma
cerere rar de recarosare face pozo la veche masina.......
schimbat motor la un service agreat de rar cu acte ioo l-am schimbat singur da atrebuit sa platesc vreo 800 ron servicele
inapoi rar.......
gandestete bine vezi pontul prietenului nostru de mai sus
daca ma intrebi daca as mai recarosa ti-as raspude mig-mag
gandestete bine
Scris: Mie 06-Aug-2008 21:35
de dj01fad
corect, mig-mag, si mai e o varianta: dintr-un motiv anume ceri repansonare la rar.... apoi...

Scris: Joi 07-Aug-2008 06:53
de DanT
interesanta idee de recarosare cu mig-mag ... chiar poate singura care merita in Romania.
@burcamic: am sa te rog sa ai grija cum scrii, putin mai multa atentie te rog ..

vezi ca BX-ul s-a fabricat pana in 1994 (inmatriculat/vandut) ...fabricatia a fost pana in 1993 ..BX 1997 nu exista

Scris: Joi 07-Aug-2008 11:53
de kamelot
1. Cam greu de gasit XM-uri pe benxina 96-97. Majoritatea sunt 2.1 sau 2.5 motorina sau 3.0V6.
2. Consuma mai mult decat motorina din cat stiu. (se poate sa gresesc)
3. Mai bine dau 2500-3000 de euro si reconditionez din fata pana in spate XM-ul care il am. E vorba aceea: ce e in mana nu e minciuna. Si fara gramada de umblaturi si nervi si draci si bani aruncati aiurea. Daca tot dau banii aceeia mai bine ii bag in masina decat sa ii dau la cinestie cine. Singura problema e partea de tinighigerie si vopsitorie unde chiar nu stiu unde sa ma duc. In rest se poate rezolva. Orice se poate dar sa ne gandim fiecare pe ce ne dam banii. Pe alta marca eventual dar oare merita? Sunt destui care au renuntat la Citroen si cand ma intalnesc cu ei isi dau cu pumnul si le pare rau.
Scris: Joi 07-Aug-2008 12:50
de dj01fad
cu riscul de a-mi pune o gramada de forumisti in cap, va spun ca nu are rost si nu merita sa repari o masina daca a ajuns rabla. de asemenea nu merita nici sa iei una ca si noua fara numere si sa muti de pe una pe alta, si tot asa, nu merita nici sa faci recarosare. timpul pierdut si nervii facuti, fac de 5 ori mai mult decat banii bagati; cel mai bine este sa iei una buna, si sa o inmatriculezi, chiar daca treaba asta costa cu 1000, chiar si 2000 de euro mai mult. sincer va spun ca m-am chinuit ca un cretin sa refac un jaf de masina, si stiti asta, unii chiar stiu si masina, iar concluzia la care am ajuns este ca NU merita. cu banii bagati imi luam bmw, iar daca o vand nu imi iau nici macar espero. think about!!! de asemenea, am avut si xm, pe care l-am luat destul de cazut, l-am pus pe picioare, iar la 6 luni dupa ce l-am vandut, timp in care proprietarul s-a patimit sa rezolve una alta la el, tot un jaf a ramas. toti m-au intrebat de ce il vand, si nimeni nu credea cand spuneam ca orice i-as face, tot jaf ramane, neintelegand asta nici cel care l-a luat. eu am dat pe masina.... 300 de euro (inmatriculat), am bagat in ea ce am bagat, si tot am pierdut la ea vreo 300... ganditi-va bine inainte sa mai sariti cu recarosari, cu combinari de masini si alte trasnai, pentru ca in majoritatea cazurilor, rezultatul este paguba.
Scris: Vin 08-Aug-2008 10:49
de kamelot
dj01fad - pana la urma cam ai dreptate. Ma tot gandesc de cateva zile incoace ce si cum sa fac si e adevarat ca reconditionarea sau recarosarea e multa bataie de cap si nu se merita. O sa ma mai uit sa vad daca gasesc ceva xm pe benxina la un pret bunicel si bunicica masina la care sa nu coste foarte mult inmatricularea. Daca nu asta e mai sunt si alte marci bune. Cu parere de rau o spun (imi iau si eu in cap multi) dar alta varianta nu prea am.
Scris: Joi 30-Oct-2008 22:55
de razzwan
dj01fad scrie:cu riscul de a-mi pune o gramada de forumisti in cap, va spun ca nu are rost si nu merita sa repari o masina daca a ajuns rabla. de asemenea nu merita nici sa iei una ca si noua fara numere si sa muti de pe una pe alta, si tot asa, nu merita nici sa faci recarosare. timpul pierdut si nervii facuti, fac de 5 ori mai mult decat banii bagati; cel mai bine este sa iei una buna, si sa o inmatriculezi, chiar daca treaba asta costa cu 1000, chiar si 2000 de euro mai mult. sincer va spun ca m-am chinuit ca un cretin sa refac un jaf de masina, si stiti asta, unii chiar stiu si masina, iar concluzia la care am ajuns este ca NU merita. cu banii bagati imi luam bmw, iar daca o vand nu imi iau nici macar espero. think about!!! de asemenea, am avut si xm, pe care l-am luat destul de cazut, l-am pus pe picioare, iar la 6 luni dupa ce l-am vandut, timp in care proprietarul s-a patimit sa rezolve una alta la el, tot un jaf a ramas. toti m-au intrebat de ce il vand, si nimeni nu credea cand spuneam ca orice i-as face, tot jaf ramane, neintelegand asta nici cel care l-a luat. eu am dat pe masina.... 300 de euro (inmatriculat), am bagat in ea ce am bagat, si tot am pierdut la ea vreo 300... ganditi-va bine inainte sa mai sariti cu recarosari, cu combinari de masini si alte trasnai, pentru ca in majoritatea cazurilor, rezultatul este paguba.
gura pacatosului adevar graieste....
kamelot scrie:dj01fad - pana la urma cam ai dreptate. Ma tot gandesc de cateva zile incoace ce si cum sa fac si e adevarat ca reconditionarea sau recarosarea e multa bataie de cap si nu se merita. O sa ma mai uit sa vad daca gasesc ceva xm pe benxina la un pret bunicel si bunicica masina la care sa nu coste foarte mult inmatricularea. Daca nu asta e mai sunt si alte marci bune. Cu parere de rau o spun (imi iau si eu in cap multi) dar alta varianta nu prea am.
pana la urma ce-ai mai facut la ce concluzie ai ajuns??