Pagina 1 din 1

ANUNT IMPORTANT PT. POSESORII DE LOGAN!!!

Scris: Lun 22-Sep-2008 00:37
de XENON
desi eram fan Dacia Logan din pct. de vedere al fiabilitatii (in nici un caz al tinutei de drum), iata o mica povestioara care mi s-a intamplat ieri. venind de la Pitesti pe Autostrada la bordul unui Logan DCi 65cp. cu doar 19.000km la bord, am ajuns (din mila Domnului :lol: ) in zona Lujerului. eram in dreapta, cand, deodata, aud un mic "poc" si il vad pe sofer cautand ceva cu piciorul in zona pedalierului si facand niste miscari dubioase cu schimbatorul de viteze. s-a intamplat o chestie FOARTE IDIOATA care nu as fi crezut ca se poate intampla la o masina actuala si cu atat de putini km. efectuati. S-A RUPT CABLUL DE AMBREIAJ. ambreiajul este hidraulic, dar, dupa cum a spus nenea mecanicu' exista si o portiune de cablu de la pedala spre sistemul hidraulic. ca s-a rupt, n-ar fi nimic, ar putea fi un simplu defect de fabricatie, dar intrand omul meu la Dacia pe forum, ce credeti ca-i spune un posesor de Logan? :shock: ca are 26.000km la bord si a schimbat deja 3 CABLURI DE AMBREIAJ. deci, cu ce incredere mai poate pleca un sofer la un drum mai intins la bordul unei astfel de masini?

Scris: Lun 22-Sep-2008 07:24
de XENON
apropo! uitasem esenta "anuntului": posesorii de Logan DCi sa aiba mereu la ei un cablu de ambreiaj. :lol: in genul membranei de la pompa de benzina la berlina pe carburator. e bine sa fie acolo, just in case!

Scris: Lun 22-Sep-2008 09:12
de mbc
conduc si eu la firma (printre altele) un logan MCV 1,5 dci de 68 cp, dar nu am avut astfel de probleme pana acum si are deja aproape 2 ani si 20000 km. Probleme insa sunt altele: usa soferului nu se mai inchide bine, toate suna (inclusiv scaunul pasagerului cand nu e nimeni pe el sau te misti pe scaun), chestia aia care acopera portbagajul nu mai sta calumea, cutia de viteze are din ce in ce mai multe rateuri samd. Deci, sa nu uitam ca asta se intampla la o masina de 2 ani cu care s-a circulat foarte putin. De fapt, are mai putin de 2 ani pentru ca a fost cumparata in februarie 2007. Tinuta de drum este dezastruoasa, iar motorul in cauza foarte slab.

in legatura cu tipul care a schimbat 3 cabluri de ambreiaj, eu zic ca ceva anume face cablul acela sa se rupa repetat, iar prin rezolvarea simptomei nu se rezolva si cauza.

Scris: Lun 22-Sep-2008 19:33
de XENON
am fost astazi de fata cand s-a schimbat cablul. masina NU are nici un ambreiaj hidraulic, este un ambreiaj simplu pe cablu, care s-a rupt. (hidraulic au doar cele produse dupa decembrie 2007). oricum, urat rau...DACIA :evil: ...

Scris: Lun 22-Sep-2008 20:35
de alexd
sunteti rai...foarte rai chiar. Este irelevant pentru fiabilitatea unui model ca se rupe cablul la o masina in particular, nici la 100 nu ar fi nimic. Eu nu sunt pornit impotriva loganului, o consider o masina civilizata, cu care se poate circula decent, uneori mult mai decent decat cu multe masini din marja ei de pret. Am in familie un logan 1.6 , si in 3 ani nu a avut nici un fel de problema (la audi am schimbat deja suportul hidraulic de cutie) . Este rigida, nu foarte confortabila, dar pentru cineva care nu este pretentios este super, o masina basic care te transporta. Greseala vine din supraestimari, sunt multi pustani, cocalari marunti, manelisti si teribilisti care se asteapta sa se comporte ca un bmw, ei bine, ghinion, nici nu a fost proiectata sa faca asta!
Acum ma puteti injura, dar daca ar trebui sa plec la paris si mi s-ar oferi un C1 sau un logan, as lua loganul fara sa clipesc.

Scris: Lun 22-Sep-2008 21:25
de mbc
faptul ca nu are ambreiaj hidraulic nu mi se pare o tragedie. bineinteles ca un caz particular nu este relevant la o marca/model. Daca ar trebui sa aleg intre un logan de 10000 euro (cat costa daca ii pui ceva optiuni si un motor decent) si un 2nd de aceeasi bani, as alege instant un citro 2nd instant. mi-as lua inca ceva mai mult decat decent, plin de optiuni si cu un motor adevarat. se poate si un bmw de ceva timp. masina noua, in aceeasi bani sunt putine variante, toate fiind mici. c1/107/aygo, i10, fiat panda si cam se termina lista. Daca vorbim in schimb de un logan MCV diesel vs Citro berlingo benzina, a doua optiune mi se pare mai buna.

Da, loganul este o masina decenta, in toate variantele ei (berlina, mcv, van, pick-up) si cu (ATENTIE!!!) aprope toate motorizarile ei. Dotarile optionale sunt iarasi decente, avand cam toate optiunile (in mod rudimentar bineinteles) posibile.

Scris: Lun 22-Sep-2008 23:12
de dj01fad
eu nu mi-as mai lua masina second sub nici o forma. am avut destule si in toate am bagat bani, mai ales in citroenuri - ultimele au fost si pasiune, dar am aruncat la bani de imi luam logan nou. la astea de dupa 2000, daca se strica ceva, iti cosi urechile si vinzi un bx ca sa le repari. sincer, toti europenii astia, de idioti le dau ei la sfert de pret dupa 5 ani?

concluzie: nu mai comentati aiurea la adresa loganului, pentru ca este pur si simplu o unealta de trasnport si gata. ca mai pica un cablu, asta e, dar nu costa cablul ala cat costa regulatorul de aer de la motorul de c4 (povestea cineva 1000 de lei) sau mai stiu eu ce se mai strica la alea. sau hai sa spunem altfel... daciile se strica pt ca sunt proaste, iar celelalte se strica si gata. uitati-va pe forum cate defecte au si protejatele noastre, apoi discutam de probleme de fabricatie la logan. pana una alta ramane o masina foarte buna si ieftina.

Scris: Mar 23-Sep-2008 06:15
de DanT
la pretul oferit si la ceea ce stie sa faca(sa mearga pe 4 roti, cald iarna si frig vara) este mai mult decat decenta. Logan-ul in speta. Nu cred ca trebuie aruncat cu noroi intr-un model sau altul ..:):)

Exact cum a spus si alexd, daca sunt cocalari marunti care se gandesc ca si-au luat racheta ... teapa lor ..

este o masina decenta, nu este un rolls.. :)

Scris: Mar 23-Sep-2008 07:41
de Dan Popa
Xenon, cat a costat cablul de ambreiaj ?

Scris: Mar 23-Sep-2008 10:37
de XENON
nu a costat nimic, masina era in garantia Extenso (adica alte 18luni pe langa primele 18 ), transportul pe platforma si reperatia au intrat pe garantie.

nu este vorba de bani, dar, cum sa ti se rupa cablul de ambreiaj in 19.000km? mie mi se pare inadmisibil. daca ceda o componenta electrica sau electronica, era cu totul altceva. dar daca nici un nenorocit de cablu nu sunt in stare sa il faca bine...

Scris: Mar 23-Sep-2008 11:05
de DanT
sa nu cautam nod in papura . :):) nu poti cere minuni la 10k de euro si la cata tabla au bagat in ea ..e DECENTA ..:):)

ce ai zice daca ai plati 25k de euro pe un Ford Mondeo si sa iti crape cutia de viteze la 17k si apoi la 27k km sa ai defect la rampa de injectoare si sa fie inlocuita?

ambele schimbate pe garantie, fara nici cel mai mic cost, cu masina data la schimb pt intervalul din service si alte alea ..

in fine ..sunt doar FIARE ..de aia se mai strica ..:):)

ne stricam noi, oamenii, dar niste cascaravete ..:)

Scris: Mar 23-Sep-2008 15:10
de nicum
Si uite asa o sa scriem peste citiva ani in topicul asta sau in alta parte ca "mi-am luat masina noua si a rezistat 100 de km fara probleme, un adevarat record de fiabilitate" :shock:
Voi va uitati ce scrieti? la nici o masina nu e normal sa cada cablul de ambreiaj dupa asa putin timp!

Scris: Mie 24-Sep-2008 06:23
de cdires
hehehe..

pe langa BX-uri mi-am mai luat si un logan 1.4 facelift. Deh, nevoia de aer conditionat... si de masina noua..

nu mi se pare extraordinar,dar,n-are rost sa mint... merge pe 4 roti, si inainte si inapoi, e si cald si frig inauntru, geamurile se deschid si se inchid la loc, functioneaza si ambreiajul si franele. Sa nu uit... la al meu se aprind si luminile...

Este exact masina care face banii pe care i-am platit. Nici mai mult,si din fericire,nici mai putin...

Dar tot bx-ul...


Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta?


Sa stiti ca n-am postit pentru chestia asta... Sper ca noua mea achizitie nu ma descalifica in vreun fel.. :oops:

Si nici cont fe forumul dacia nu mi-am facut.. :roll: