Pagina 1 din 3
Muscle cars/Pony cars/Mopars
Scris: Mie 22-Oct-2008 17:26
de Andrei Anghel
Este vorba de niste monstrii de masini, de 3 tone, de peste 5 metri lungime, cu volane mari si subtiri, cu frane stupid de mici si de ineficiente, si cu directie de camion. A da, si cu V8-uri MARI MARI MARI (ma refer doar la ce are peste 6L) si lenese, cu cel mai misto zgomot in idle.
Preferatele mele:
1970 Dodge Charger R/T

1968 Ford Mustang BOSS 429

1970 Plymouth Hemi 'Cuda (cu capota SHAKER)

1970 Mercury Cougar Eliminator

aaaaaaand idling:
charger:
http://www.youtube.com/watch?v=zs3UyHCSyNgcuda:
http://www.youtube.com/watch?v=xS7ZNrWUGNQboss429:
http://www.youtube.com/watch?v=l3ZqFi5P ... re=relatedPuterile erau imense, chargeru 426 avea in jur de 425 de cai, bossu' 429 se zice ca avea 520 ... in linie dreapta, la fel, viteze masive.
Ce e frumos e ca masinile astea sunt atat de ANTI moda zilelor noastre... cu masini MICI, ecofriendly, cu motoare cat mai mici, nu cumva sa consume mai mult de 6 in oras... cu norme de poluare si alte aiureli.
Sunt curios ce parere au fanii liniilor fluide de citroen despre aceste cutii

Scris: Mie 22-Oct-2008 19:38
de cbx
Scris: Mie 22-Oct-2008 21:02
de razzwan
sa fi avut o gramada de bani as cumpara si u vro 3 .....
Scris: Mie 22-Oct-2008 21:33
de Andrei Anghel
@cbx : SM e o masina misto din cu totul alte motive decat astea - e sofisticata, cu un design aerodinamic, pretentioasa, foarte rara... nu prea vad nicio legatura cu musclecar-urile, decat intr-o eentuala antiteza
@razzwan: problematice sunt transportul si drumurile inguste. ca ele la mama lor nu sunt atat de scumpe. de fapt, depinde cum gandesti. din prisma unei a doua masini (ca inevitabil asta va fi) e mult 10.000 de dolari pentru un charger R/T. dar, pentru ce simbolizeaza, pentru 425 de cai puri (fara turbine, compresoare, etc) si pentru impresia artistica, pentru cineva cu un venit peste medie, ar fi o investitite foarte buna -mai ales ca din cate stiu eu nu e niciunu in .ro ...sunt cateva mustanguri, dar nu boss-uri, si cu atat mai putin 429-uri, si e undeva pe campulung parca, intr-un hambar (ca'n povestile din state de le vezi pe discovery, cand descopera aia cate-un duesenberg mancat 1/2 de rugina), un cougar eliminator.
Scris: Mie 22-Oct-2008 21:38
de khan
daca nu vede pitzipoanca S-Klasse-u' sau Touareg-u' la scara i se naruie toate visele, iti dai seama. uite de aia nu sint muscle-car-uri si pe aici. sau SM-uri
Scris: Joi 23-Oct-2008 06:51
de DanT
sustin opinia lui Khan ..
eu sugerez ori sa scapam de pitzipoance ori .."ultimu' stinge lumina!"
oricum o masina din aia merita chiar daca este sa o conduci doar in duminicile insorite de primavara -vara cate 2 ore ..
e o senzatie cu motoarele alea pe idle ..

:)
wow

Scris: Joi 23-Oct-2008 07:03
de Dan Popa
Sunt de aceeasi parere. Andrei Anghel, vii la urmatoarea intalnire ?
Scris: Joi 23-Oct-2008 08:22
de Andrei Anghel
am zis ca nu mai promit nimic, ca de fiecare data ori nu ma trezesc, ori intervine ceva, etc... oricum, daca e sa vin, slabe sanse s-o fac cu citroen-ul

dacia power

ontopic: am uitat sa mentionez "initiatorul" mujchiului:
Pontiac GTO
1964

1969 ( mama sta un smart intreg pe capota astuia

)

Scris: Joi 23-Oct-2008 08:32
de razzwan
daca as fi sa cumpar una as alege un Dodge Charger R/T
Scris: Joi 23-Oct-2008 08:45
de DanT
ori Charger RT ori un Hemi Cuda ..
nu sunt chiar atat de comune in europa ..
Oricum arata super bine ..

:) daca sunt refacute ..

:)
Scris: Joi 23-Oct-2008 11:48
de jgr1001
There's no replacement for displacement!
Totusi eu prefer genul "rat-rod"
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Typical_Rat_Rod.jpgDupa mine asta e genul de masina care te indeamna sa o conduci fara permis, asigurare, verificare tehnica, inmatriculare...sau orice fel de act

Scuzati offtopicul...dar vroiam sa imi exprim si eu preferintele

On topic: boss-ul 429 nu statea la relanti

Scris: Joi 23-Oct-2008 11:56
de cbx
sa inteleg ca stai bine cu stocul de feruginol

Scris: Joi 23-Oct-2008 13:04
de razzwan
jgr1001 scrie:There's no replacement for displacement!
Totusi eu prefer genul "rat-rod"
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Typical_Rat_Rod.jpgDupa mine asta e genul de masina care te indeamna sa o conduci fara permis, asigurare, verificare tehnica, inmatriculare...sau orice fel de act

Scuzati offtopicul...dar vroiam sa imi exprim si eu preferintele

On topic: boss-ul 429 nu statea la relanti

si cu politia in spate

Scris: Joi 23-Oct-2008 13:35
de DanT
eu prefer 4 roti , volan si 6L in 450 de ponei de hartanit ...
scaune si geamuri daca sunt necesare .. insa nu tin musai ..

:)
Scris: Joi 23-Oct-2008 13:45
de Andrei Anghel
frumos rat-rodul ala, dar iti dai seama ca tehnic e impecabila masina aia nu? doar caroseria e mai ... nostalgica. si probabil si aia e tratata cu tone de substante sa nu rugineasca mai rau.
si mie mi-ar placea un charger RT mai ... "matuit" :P, cu usa'n alta culoare, mai ruginit... si cu roti nascar style:
http://www.realracin.net/Uploads/pics/h ... s_rims.jpg (apropo, is cam 50-60 de dolari bucata astea

) si bineinteles HEMI-ul 426 sa fie impecabil tehnic