toro scrie:2+2 Gas Line Anti-Freeze . Se zice ca : Elimina apa din benzina ,acumularile de condens & previne inghetarea ,,carburatorului,, ??? etc. A folosit cineva acest produs ? este indicat la autoturismele pe injectie si in final i-si merita banutii ? sau e ,,,apa de ploaie,,
si acum, reveninda lucrurile serioase fiindca am ras destul, eu am gasit apa in benzina acum vreo 2 ani, dupa ce am alimentat de la un Agip. deci sistemele alea de retentie a apei cred ca erau oprite cand am pus eu benzina

. aveam Dacie Berlina pe carburator, cu filtru decantor si am remarcat apa imediat. iar orice masina diesel moderna are atasat filtrului de motorina un senzor de apa (in fapt un plutitor), deci apa in carburanti exista si in zilele noastre, in caz contrar nu mai montau senzorul cu pricina.
eu cred ca merita sa pui aditivul, mai ales daca nu ai incredere in statiile de unde alimentezi. eu pana acum la C1 nu am avut probleme, dar instalatia fiind inchisa, nici nu imi dau seama cum as fi putut sa observ prezenta apei. de Revelion o sa plec in zona Voronet, si chiar o sa cumpar si eu un aditiv dintr-asta pt. ca cine stie din ce bomba de statie voi fi nevoit sa alimentez. am folosit pe vremea Daciei iarna si a fost ok.
OFF-Topic: la mine (ca si la majoritatea masinilor pe benzina E4) e destul de grava treaba cu calitatea benzinei. filtrul de benzina este inclus in pompa de benzina, care la randul ei vine ca piesa impreuna cu intreg rezervorul. toata distractia costa vreo 2500lei parca.

explicatia ar fi ca puritatea inalta a benzinai Euro4 nu mai justifica montarea unui filtru sanjabil. pacat ca cei care au proiectat masinile astea nu traiau pe plaiurile mioritice.