Pagina 1 din 1

Buson magnetic de golire pt. baia de ulei. E util?

Scris: Mie 17-Dec-2008 00:41
de XENON
cat de util este? m-am gandit ca e o prostie, dar am vazut astazi pe un site (din japonia) cu piese de tuning pt. masini japoneze asa ceva. iar producatorul busonului era Suzuki Sport, deci nu vreo firma no-name, ceea ce ma face sa cred ca foloseste la ceva.

cum buson magnetic pt. C1 nu gasesc, ma gandesc sa pun un magnet puternic pe filtrul de ulei (am mai vazut undeva chestia asta, nu mai stiu exact unde).

deci..are rost? sau nu?

Scris: Mie 17-Dec-2008 07:14
de razzwan
este foarte util ! magnetul atrage pilitura de fier din ulei !! nu este deloc o prostie !!

Scris: Mie 17-Dec-2008 12:18
de XENON
dar atunci nu inteleg de ce nu vin toate masinile echipate cu asa ceva. ca doar nu e scump.

Scris: Mie 17-Dec-2008 12:53
de cbx
razzwan scrie:este foarte util ! magnetul atrage pilitura de fier din ulei !! nu este deloc o prostie !!

pilitura de fier trasa de busonul magnetic :D :D :D , mai util este filtru magnetic

Scris: Mie 17-Dec-2008 14:21
de XENON
pai daca pun un magnet puternic pe filtru are acelasi efect.

Scris: Mie 17-Dec-2008 17:05
de mariuss
Haha,deci rablele astea mai noi nu au buson cu magnet?
Ca sa-ti faci o idee ,la oltcit e standard.Evident,uzura este mai mica la motoarele moderne spre deosebire de cele cu carburateur si poate de asta nu au mai pus magnet.

Scris: Mie 17-Dec-2008 17:11
de XENON
da, auzisem si eu treaba asta la Oltcit. nu cred ca vreo masina actuala mai are asa ceva. de ce, nu stiu. de fapt, benzinarele actuale nu mai au nici macar filtru de benzina, asa ca ce sa ne mai mire un magnet? probabil se considera ca filtrele de ulei din ziua de azi filtreaza suficient de bine.
Suzuki Sport vinde acel buson, dar trebuie sa ne gandim ca pe langa acel buson se foloseste si un filtru de ulei sport, care este cu siguranta mult mai permisiv decat unul normal.

Scris: Mie 17-Dec-2008 19:21
de alexd
la toate masinile noi ce le-am avut in ultimii 2 ani (made in vag) busonul cu magnet nu a lipsit de la nici una. Nici filtrul de benz montat (parca) dupa pompa de benzina.
la dacia din '76 ce o avem prin '95, busonul asta cu magnet, scos la fiecare 3000 km, era colmatat de pilitura infundata in namol ( foloseam ulei BP...ce vremuri dom'le)

Scris: Mie 17-Dec-2008 21:03
de sorin.
probabil se considera ca filtrele de ulei din ziua de azi filtreaza suficient de bine.

Cred ca se considera ca costa 0,000001 euro, si se mai face o economie.
La un milion de masini, se aduna ceva.

Scris: Vin 19-Dec-2008 08:20
de razzwan
e prea mica economia ;)