C4 1.6 HDi
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 16
- Membru din: Dum 09-Apr-2006 10:51
- Localitate: Bucuresti
Niciodata nu m-a interesat cum pleca masina de pe loc sau cine pleaca primul de la stop.Mi se pare o tampenie de pusti si efectiv cand vad nervosi care pleaca ei primii,nu pot decat sa ma simt jenat de penibilul lor.
Ceea ce ma intereseaza la o masina este ceea ce folosesc cel mai frecvent:tinuta la viteza mare,consumul,sprintul la depasiri in a 4 a sau a 5 a ,sa nu trebuiasca sa retrogradez,suflul motorului,autonomia la distante peste 1000km cu un plin,durata de viata a motorului,minim un 300-350.000 km...si mai ales costurile de intretinere,reparatie si costul asigrarii Casco care este f important.
Ma intereseaza sa nu car dupa mine sute de kile de tabla in permanenta,doar pentru rarele ocazii cand matusa,unchiul,bunica si cei 5 nepoti cu purcel si calabalac se vor intanii la mine in masina...si va fi nevoie de...un portbagaj mai mare(tampenia asta vine din vremurile comuniste cand se pleca la mare cu scaune si mese si jumate de apartament pe dacie acoperite cu plastic!)
Cutia automata...sa fim seriosi,poate dintr-o frustrare a adolescentei din vremea lui Ne'a Marin Miliardar,sa ma simt barosan si american,ce dumnezeu,ca se stie ca inventatorii cutiei automate sunt cei mai comozi si supraponderati oameni de pe planeta.
Dar,ma rog,se prea poate ca ideile mele sa fie cam depasite,tinand cont ca locuiesc intr-o tara(Franta) unde calmul si respectul in trafic sunt omniprezente,unde orice "fraier" te lasa sa te bagi in fata lui fara sa claxoneze nimeni macar...
Probail ma voi reprofila pe un bmw seria 7 benzinar cu cutie automata sau o rabla de Renault 25 ,sa plec primul de la stop.
Sic!
Ceea ce ma intereseaza la o masina este ceea ce folosesc cel mai frecvent:tinuta la viteza mare,consumul,sprintul la depasiri in a 4 a sau a 5 a ,sa nu trebuiasca sa retrogradez,suflul motorului,autonomia la distante peste 1000km cu un plin,durata de viata a motorului,minim un 300-350.000 km...si mai ales costurile de intretinere,reparatie si costul asigrarii Casco care este f important.
Ma intereseaza sa nu car dupa mine sute de kile de tabla in permanenta,doar pentru rarele ocazii cand matusa,unchiul,bunica si cei 5 nepoti cu purcel si calabalac se vor intanii la mine in masina...si va fi nevoie de...un portbagaj mai mare(tampenia asta vine din vremurile comuniste cand se pleca la mare cu scaune si mese si jumate de apartament pe dacie acoperite cu plastic!)
Cutia automata...sa fim seriosi,poate dintr-o frustrare a adolescentei din vremea lui Ne'a Marin Miliardar,sa ma simt barosan si american,ce dumnezeu,ca se stie ca inventatorii cutiei automate sunt cei mai comozi si supraponderati oameni de pe planeta.
Dar,ma rog,se prea poate ca ideile mele sa fie cam depasite,tinand cont ca locuiesc intr-o tara(Franta) unde calmul si respectul in trafic sunt omniprezente,unde orice "fraier" te lasa sa te bagi in fata lui fara sa claxoneze nimeni macar...
Probail ma voi reprofila pe un bmw seria 7 benzinar cu cutie automata sau o rabla de Renault 25 ,sa plec primul de la stop.
Sic!
Pai daca iti space sprintu si depasirile la viteza 4-5 insemna ca iti place viteza.Eu prefer sa am cuplu mai mare la pornirea de pe loc si nu numai de ex. mai mult de placere dar si mai mult pt. ca se gasesc destui idioti care se dau smecheri si iti taie calea...ma refer aici in romania ca e tara fency si trandy ca francezii asa sunt ei mai inceti de felu lor de aia nu se chinuie sa faca si ei motaore de 300- 500 cai.Pai daca nu vrei putere si cuplu la plecari de pe loc sau mers sportiv la ce iti trebuie cutie manula???Iti iei automata de aia a lu nea marin numai cu cateva generatii mai noua si nu mai ai probleme.Pai si acu 100 de ani erau cu schimbare manulala...totusi sec. 21.
-
- just curious
- Mesaje: 16
- Membru din: Dum 09-Apr-2006 10:51
- Localitate: Bucuresti
Francezii mai inceti? Glumesti,sau nu ai informatia poate,vezi ce inseamna inceti cand ,dupa Italia,e tara motoarelo(motocicletelor),tara raliurilor(nu neaparat Paris Dakar).
Nici in Germania nu am vazut demaraje la stop.Raspunsul de fapt este CIVILIZATIE,iar demarajul de pe loc este apanajul mediocrilor sau a celor frustrati,care numai acolo,in cei 100 de m pot fi peste ceilalti,orice masina demareaza cu scartait de roti chiar de pe loc,dar cate pot mentine un ...170 constant si lejer?
Iar cu modernismul...sec 21 spui,intotdeauna voi prefera un ampli Bang&Olufsen negru cu potentiometre manuale decat un Sony de la Cora plin de touch-uri si plastic poleit.
Si nu in ultimul rand cu trendy-ul,un singur sfat:vezi ce fete ai si pana unde mai ales.cu scartait de la stop,si vezi de care ai cand ai o masina noua si puternica si mergi cu 40 50 in oras,iar cand iesi dai flasuri cu xenoane la ceilati si praf de liniste.
Nici in Germania nu am vazut demaraje la stop.Raspunsul de fapt este CIVILIZATIE,iar demarajul de pe loc este apanajul mediocrilor sau a celor frustrati,care numai acolo,in cei 100 de m pot fi peste ceilalti,orice masina demareaza cu scartait de roti chiar de pe loc,dar cate pot mentine un ...170 constant si lejer?
Iar cu modernismul...sec 21 spui,intotdeauna voi prefera un ampli Bang&Olufsen negru cu potentiometre manuale decat un Sony de la Cora plin de touch-uri si plastic poleit.
Si nu in ultimul rand cu trendy-ul,un singur sfat:vezi ce fete ai si pana unde mai ales.cu scartait de la stop,si vezi de care ai cand ai o masina noua si puternica si mergi cu 40 50 in oras,iar cand iesi dai flasuri cu xenoane la ceilati si praf de liniste.
Tara motoarelor hahahahah ai visat prea mult sau ce?Ma lasi fara cuvinte.Poate tara motoarelor de import ca nu pra conduc ei marci autohtone inafara de clio si 206.Cand ma refeream la inceti nu ma refeream la ce masini sunt in franta sau cum merg ei ma refeream la dezvoltare ca sa zic asa la modul de gandire.Si la plecare de pe loc nu insemna ca tre sa scartai rotile m-am referit la cuplu asa am mentionat.Iar cand am zis tara fency si trandy am facut o ironizare.Din partea mea daca nu preferi modernul poti sa-ti cumperi caruta cu cai decat modernul mitsubishi...asta e problema ta nu a mea daca esti asa conservator.Si revenind la scartait de roti personal eu nu sunt vitezoman dar imi place sa simt cum pleaca de pe loc, macar atat sa simt de la o masina noua .Cu 170 merg si cu o masina second hand din 1993 si personal cred ca trebuie sa citesti mai atent la ce am vrut sa spun
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Domnilor ati pierdut legatura cu titlul subiectului.Va rog sa reveniti on-topic.
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 15:18 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.
Nici in Germania nu am vazut demaraje la stop
Poate ziua . . . crede-ma ca acolo se organizeaza niste ilegale monstru pe autostrazi . . . am un prieten in Germania posesor de Toyota cu motor de 650 de cai si crede-ma ca din fum de gume si 300-320 km/h nu o lasa . . daca vreti va postez si niste filme . . .
am facut test cu c4 hdi 138 cp...e totul ok...cu o singura nemultumire....suspensiile....sint prea tari pt romania.....orice mica denivelare o simiti parca ar fi totul fier/fier...de aceea am ales c5 hdi 138 cp ...niste suspensii excelente....e adevarat motorul de 138 cp e bun de c4...pt c5 ar fi mai bun...un minim 160 cp
oricum ambele sint masini foarte bune
oricum ambele sint masini foarte bune
de dotari nu discut. jos palaria ! la fel ca si design interior exterior (poate cu mici exceptii la calitatea plasticului din unele parti)
dar motorul mi s-a parut cam lent in prima parte a accelerarii (si nu vb aici de plecarea de pe loc) fata de cel al skodei. diferenta de putere nu e f mare. doar 9 cai putere. in schimb capacitatea cilindrica isi poate spune cuvantul in comparatia de fata.
un alt aspect ar mai fi cutia de viteze. nu intra prea "smooth" in viteze.
dar motorul mi s-a parut cam lent in prima parte a accelerarii (si nu vb aici de plecarea de pe loc) fata de cel al skodei. diferenta de putere nu e f mare. doar 9 cai putere. in schimb capacitatea cilindrica isi poate spune cuvantul in comparatia de fata.
un alt aspect ar mai fi cutia de viteze. nu intra prea "smooth" in viteze.
Din cate stiu la motorina e senzatia doar ca trage mai bine din cauza cuplului mare...daca avea vre-o 140 cp si 1,9 da era mai mult decat o senzatie.Cutia de viteze intra mai greu in viteze cand masina e noua asa am patit si eu de-abea acum pe la 10000km merge smooth dar din pacate mai agata rar dar...
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Am vazut la tv o liniuta intre un vw broscuta (varianta veche) si o masina de lux care la momentul respectiv era abia scoasa de sub tipar. cred ca era quattroporte, dar nu sunt sigur. Liniuta era destul de scurta, dar asta nu scuza rezultatele. Vw a luat a doua masina fara probleme. s-a observat delay-ul dintre apasarea pe acceleratie si raspunsul masinii (miscare).
La toate fisele tehnice, desi sunt teorie, vedem ca la cutiile automate performantele sunt putin diminuate. la acelasi motor, la cutie manuala performantele sunt mai bune.
De ce masinile de raliu, f1 etc au toate cutii manuale? (stiu, f1 are pedalele alea, dar e tot manuala).
Inca ceva: nu imi place ca masina sa faca ce are chef, de aceea mi se pare ca cutia manuala e mai ok. Parerea mea.
La toate fisele tehnice, desi sunt teorie, vedem ca la cutiile automate performantele sunt putin diminuate. la acelasi motor, la cutie manuala performantele sunt mai bune.
De ce masinile de raliu, f1 etc au toate cutii manuale? (stiu, f1 are pedalele alea, dar e tot manuala).
Inca ceva: nu imi place ca masina sa faca ce are chef, de aceea mi se pare ca cutia manuala e mai ok. Parerea mea.
"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187669
Total subiecte 18617
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11704
Cel mai nou membru wilson