Pagina 1 din 3

C4 1.6 HDi

Scris: Mar 25-Oct-2005 12:17
de segnorita
Am mers si eu cu un C4 cu motor 1.6 HDi de 92 CP si am ramas placut surprinsa.
Am in prezent un renault 21 din '89 cu motor de 2 l pe injectie cu cutie automata. Vroiam ca viitoarea mea masina sa nu ma lase si sa nu ma scoata din impas. Stiu ce insemna putere la motor! imi place sa plec prima de la semafor, in special datorita cutiei automate si sprintului de la motor.
Imi iau aceasta bijuterie. Mi-a placut sprintul, chiar daca are cutie manuala, si in special cat de bine se asaza pe drum, cat de usor se manevreaza volanul decat la a mea (desi si eu am servodirectie). Sa nu mai vb de dotari...

Alte opinii???

Scris: Mar 25-Oct-2005 13:58
de kata
o sa vezi numai "alte opinii"... :lol:
ai cam batut campii cu sprintul si cu cutia manuala/automata...
Stiu ce insemna putere la motor! imi place sa plec prima de la semafor, in special datorita cutiei automate si sprintului de la motor.


iar aici n-am inteles nimic:
Vroiam ca viitoarea mea masina sa nu ma lase si sa nu ma scoata din impas.

Scris: Mar 25-Oct-2005 14:02
de kata
iar daca cele 12.5 s date de constructor se numesc "sprint"...
vezi ca loganu' de 1.6 te face lejer! :shock:

Scris: Mar 25-Oct-2005 14:28
de segnorita
Ca sa concluzionam si sa inteleaga fiecare (nu m-am exprimat eu bine):

Fiind obisnuita ca atunci cand apas acceleratia la maxim sa simt ca se misca de sub mine, vreau ca masina pe care o iau sa se apropie cat de cat de asta. Asta e ideea esentiala.

Plus ca masinile de tehnologie actuala pe benzina au delay-ul acela pe care toti il simtim cand apesi acceleratia la fund, renaultul meu nu face asa se infige direct. E super misto!

PS: Nu sunt amatoare de viteza, dar imi place sa stiu ca pot sa ies dintr-un impas.

Scris: Mar 25-Oct-2005 14:29
de nicum
@segnorita: o cutie manuala e mult mai "responsive" decit una automata :!:

Scris: Mar 25-Oct-2005 14:30
de segnorita
Da, intr-adevar, cu o mica exceptie. La plecarea de pe loc.

Scris: Mar 25-Oct-2005 15:29
de kata
asta de unde ai scos-o?

Scris: Mar 25-Oct-2005 15:31
de segnorita
Din experienta mea si a prietenilor mei care au masini si imi zic ideile despre ele.

Scris: Mar 25-Oct-2005 15:36
de Matrixu
Putin offtopic. @kata, secundele alea ale loganului sunt doar pe hartie. Am vb cu destui care au masina asta, am si facut un sprint cu vreo 2 dintre ei si surpriza mare. Tot timpul ii vedeam in oglinda.

Loganul nu scoate secundele alea in veci, asta datorita cutiei prost etajate.

Da' vad ca o taxati la fiecare post, :roll: keep cool!

Scris: Mar 25-Oct-2005 15:48
de tartorul
segnorita: motorul 1.6 HDi e un motor bun, dar nu e cel mai sprinten motor din gama Citroen. Daca te-a impresionat in mod placut e foarte bine, cei mai multi dintre noi l-au testat la drive test iar mi-e personal mi-a placut, insa daca vrei un motor "nervos" nu asta e cea mai buna alegere.

Poate ar trebui sa mergi cu o masina cu motor de 2000 si cutie manuala ca sa vezi diferenta dintre cele doua tipuri de cutii si nu sa asculti legende povestite de altii. :twisted:

Scris: Mar 25-Oct-2005 15:51
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Pot sa ma bag si eu in discutii?
Si eu sunt de parere ca pentru un condus linistit de client normal cea mai buna plecare de pe loc o are cutia de viteze automata si hidramata.
Pe locul doi se afla cutia de viteze normala.
Si din nefericire pentru utilizatorii de sensodrive aceasta in regim automat pleaca cel mai greu de pe loc.
Placerea de avea putere, ti-o da insa cutia de viteze manuala. Astept insa cu mare interes noul Sensodrive de pe C4 care va fi scos la anul cu niste servomotoare de capacitate mai mare, care, cica, va schimba super!

Scris: Mar 25-Oct-2005 15:53
de segnorita
tartorul scrie:segnorita: motorul 1.6 HDi e un motor bun, dar nu e cel mai sprinten motor din gama Citroen. Daca te-a impresionat in mod placut e foarte bine, cei mai multi dintre noi l-au testat la drive test iar mi-e personal mi-a placut, insa daca vrei un motor "nervos" nu asta e cea mai buna alegere.

Poate ar trebui sa mergi cu o masina cu motor de 2000 si cutie manuala ca sa vezi diferenta dintre cele doua tipuri de cutii si nu sa asculti legende povestite de altii. :twisted:


Stiu, ai dreptate. Ar fi trebuit sa testez o masina cu motor mai mare si sigur eram mai impresionata!
Dar eu am testat masina care mi-o cumpar. Erau mai multe motive pentru care o iau pe asta:
- Fatza de motor de 2, asta consuma mai putin
- Nu fac raliuri cu ea
- E mai iefitna.

Oricum, cu prima ocazie o sa testez si un motor mai mare.

Cel de 1.6 HDi este super ok pentru mine. Nu vreau sa fie chiar cum e cea pe care o am eu acum, dar oricum... Imi convine.

PS: Initial ma gandisem la un C3 XTR...

Scris: Mar 25-Oct-2005 15:56
de segnorita
MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Pot sa ma bag si eu in discutii?
Si eu sunt de parere ca pentru un condus linistit de client normal cea mai buna plecare de pe loc o are cutia de viteze automata si hidramata.
Pe locul doi se afla cutia de viteze normala.
Si din nefericire pentru utilizatorii de sensodrive aceasta in regim automat pleaca cel mai greu de pe loc.
Placerea de avea putere, ti-o da insa cutia de viteze manuala. Astept insa cu mare interes noul Sensodrive de pe C4 care va fi scos la anul cu niste servomotoare de capacitate mai mare, care, cica, va schimba super!


Multumesc pentru acordul si opinie! :D
Intr-adevar la plecarea de pe loc este si va ramane cea mai agila cutia automata (pentru benzinarele mai vechi) dar la viteza nu simti acelasi lucru ca la cutia manuala.

PS: Oi fi eu mia neexperimentata, dar... totusi...

Scris: Mie 26-Oct-2005 08:02
de kata
se pare ca la tine termenul "agila" are cu totul alta semnificatie decat cea uzuala.

Scris: Mie 26-Oct-2005 10:01
de adytzu
@kata, stai mai calm ca iei BAN!!!