Toyota Avensis vs Citroen C5

Impresii de la primul contact cu modelele Citroen indiferent de varsta.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 15-Mai-2006 12:56

DMX scrie:--vreiti sa scanez niste poze sa vedeti cum sta C5 in curbe ,aproape se ridica pe 2 roti !!!!

culmea e ca si P 407 V6, adica versiunea sport are exact acelasi comportament, (exagerezi cu 2 roti, poate tinde sa ridice roata din spate din interiorul virajului) si a fost cotat excelent la stabilitate de catre revista Top Gear (test efectuat in Anglia cu f multe masini sport sau supersport pe circuit). asa ca sa precizam din nou ca stabilitate nu inseamna cit se inclina ci cu ce viteza maxima poate negocia un viraj. ma rog, mai conteaza si cit il tin pe sofer bracinarii :roll:
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Joi 25-Mai-2006 06:41

@DMX Prima impresie la un test drive cu noul C5 a fost tocmai lipsa leganatului de barca. Si era cu suspensie H3, fara sport.
Dupa aceea l-am luat pe-al meu cu H3+ (nu de la ATS :twisted: ) si crede-ma ca am ce reprosa la masina asta, dar nu suspensia si motorul. Altele o omoara , in special meseriasii "specializati in Franta".

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Joi 25-Mai-2006 18:56

Va cred pe cuvant , nu am facut TEST drive cu C5 sau cu avensis , mie imi inspira o stabilitate mai mare avensisul . (poate ma insel ,dar intre cele doua modele sunt sigur ca e mai stabil avensisul ). Tenta sport a lu` C5 nu prea exista in varinata "standard" nu stiu in varianta cu H+ sport , cei care au facut testul au spus ca e masina bazata pe confort .

cosmin_bogdan_s
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde cosmin_bogdan_s » Mie 05-Iul-2006 12:06

Legat de suspensiile hidraulice si stabilitatea lor. Charlles de Gaulles a fost atacat in timp ce era in masina(Citroen DS suspensie hidropneumatica). I-au fost impuscate rotile si cu toate acestea a reusit sa fuga(cu ajutorul masinii). Sa vad eu una ca asta la o masina cu suspensie clasica.
In plus, a tractat si tatal meu masini la viata lui si nu doar cu o marca. Si, nici un motor pe benzina(decat daca este o comparatie de genul 1.6 l Diesel si 3l benzina) nu va reusi sa invinga la tractare.

Sincer nici cu fiabilitatea si performantele unui citroen nu mi-e rusine, mai ales ca am unul si stiu prin ce a trecut. Plus am avut mai multe marci de prestigiu inclusiv nemtesti si japoneze si nici una nu a ramas in inima mea sau a tatalui meu ca Citroen.
Un plus la ceea ce am zis este WRC. Si lasati chestia ca masinile sunt modificate si etc. In final nu doar Citroen le modifica ci si japonezii, nemtii etc. Prin urmare cea mai fiabila masina ramane cea mai fiabila.... :D

cosmin_bogdan_s
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde cosmin_bogdan_s » Mie 05-Iul-2006 12:17

Ar mai fi ceva de spus.

A reparat tata BX-ul si folosind de prea multe ori piulita de la captul de bara, plasticul piulitei s-a macinat. Posibil sa nu fi strans suficient si piulita. In timp ce mergeam spre bunica-mea s-a desfacut capatul de bara, roata stanga fata ajungand in pozitie aproape perpendiculara pe axul soselei. Singura reactie a masinii a fost un tremurat puternic. Masina si-a pastrat traiectoria (desi aveam peste 100 Km/h), reusind astfel sa nu patim absolut nimic nici noi, nici masina.

Poate ma considerati un fan prea infocat, dar va reamintesc ca am avut termeni de comparatie si singurul lucru care m-a impins spre acest lucru este...... :!: CITROEN.

Multe respecte si celorlate marci.
Ultima oară modificat Mie 05-Iul-2006 12:19 de către cosmin_bogdan_s, modificat 1 dată în total.

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mie 05-Iul-2006 12:17

-Japonezii sunt fff tari in multe chestii !!
-Chestia cu -impuscaturile si asa mai departe - nu ma determini sa`mi cumpar un C5 cu asta , imi iau o blindata daca e sa fie razboi si merg cu ea . Faptul ca acel individ a putut sa mearga cu masina dupa ce au tras in ea -inseamna ca e o masina ...... ?? iz a super car
-totusi find un topic avensis vs citroen - sa vorbeasca cei care au condus cele 2 modele sa vedem daca ei sunt de parere ca C5 e atat de bun -

cosmin_bogdan_s
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde cosmin_bogdan_s » Mie 05-Iul-2006 12:21

Eu nu fortez pe nimeni sa face ce nu vrea... Ma poate da in judecata.
Singurul lucru pe care il fac este sa relatez istoria.

Restul judeci singur si iei decizii singur. :wink:

cosmin_bogdan_s
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde cosmin_bogdan_s » Mie 05-Iul-2006 12:28

DMX scrie:totusi find un topic avensis vs citroen - sa vorbeasca cei care au condus cele 2 modele sa vedem daca ei sunt de parere ca C5 e atat de bun -


Cel mai corect asa ar fi... dar unde gasim aceasta persoana? Si in plus cat de impartiala poate fi?

Incorect este si faptul ca topicul se afla printre pasionatii/detinatorii de Citroen.

Eu nu am condus nici avensis, nici C5. Sper sa fie cineva care sa dea un raspuns clar la aceasta intrebare.

trainspot
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Mie 12-Iul-2006 11:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde trainspot » Vin 14-Iul-2006 12:45

am un prieten care are avensis si este foarte foarte multumit de ea. oricum eu cred ca intre avensis si citroen sunt diferente de ordin tehnic prea mici, asa ca ti-o iei pe aia care itzi place mai mult dpdv estetic.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 14-Iul-2006 13:04

trainspot scrie: eu cred ca intre avensis si citroen sunt diferente de ordin tehnic prea mici, asa ca ti-o iei pe aia care itzi place mai mult dpdv estetic.


Nu te urmaresc special pentru ca sa te contrazic, dar din pacate consider-o o coincidenta.....
c5-ul este atat de diferit tehnic fata de avensis...doar daca ne referim la suspensia hidraulica si deja prapastia dintre cele doua prinde proportii.

Am avut ocazia sa merg si cu toyota, si cu C5, ambele editii 2006. Ambele motor 1.8 benzina. Traseul fiind prea scurt pentru a trage concluzii serioase ma pot rezuma la diferentele si asemanarile pe care le-am putut constata.
- ambele masini sunt submotorizate (varianta de 1.8)
- toyota consuma muuuuult prea mult pentru un 1.8 - aproape 16l in oras, fata de 12 citroen
- montantii laterali din toyota sunt destul de enervanti in traficul de oras, iau o buna parte din vizibilitate.
- senzatia de spatialitate este mult superioara in c5, chit ca c5-ul este construit la interior din plastice cam ieftine.
- Toyota avea zgomot de rulaj mai mare, dar cutia de viteze mult mai precisa
- finisarea exterioara mult superioara la c5 (repet, model 2006)
- si, din pacate, suspensie mult mai confortabila in oras la Avensis

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Vin 14-Iul-2006 13:22

12 benzina consuma motorul de 1.6 de pe C4.
Cred ca faci o greseala cand spui ca 1.8 are acelasi consum.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 14-Iul-2006 13:31

Arise scrie:12 benzina consuma motorul de 1.6 de pe C4.
Cred ca faci o greseala cand spui ca 1.8 are acelasi consum.


Atat a raportat computerul de bord pe un traseu de 40km..eu ce sa-i fac? poate era defect :roll:

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Vin 14-Iul-2006 15:32

alexd scrie:
trainspot scrie: eu cred ca intre avensis si citroen sunt diferente de ordin tehnic prea mici, asa ca ti-o iei pe aia care itzi place mai mult dpdv estetic.


Nu te urmaresc special pentru ca sa te contrazic, dar din pacate consider-o o coincidenta.....
c5-ul este atat de diferit tehnic fata de avensis...doar daca ne referim la suspensia hidraulica si deja prapastia dintre cele doua prinde proportii.

Am avut ocazia sa merg si cu toyota, si cu C5, ambele editii 2006. Ambele motor 1.8 benzina. Traseul fiind prea scurt pentru a trage concluzii serioase ma pot rezuma la diferentele si asemanarile pe care le-am putut constata.
- ambele masini sunt submotorizate (varianta de 1.8)
- toyota consuma muuuuult prea mult pentru un 1.8 - aproape 16l in oras, fata de 12 citroen
- montantii laterali din toyota sunt destul de enervanti in traficul de oras, iau o buna parte din vizibilitate.
- senzatia de spatialitate este mult superioara in c5, chit ca c5-ul este construit la interior din plastice cam ieftine.
- Toyota avea zgomot de rulaj mai mare, dar cutia de viteze mult mai precisa
- finisarea exterioara mult superioara la c5 (repet, model 2006)
- si, din pacate, suspensie mult mai confortabila in oras la Avensis


Cconsum de 16 litri in oras la Avensis cu motor de 1,8 litri pe benzina??? :shock: Come on! Cum ai gasit tu consumul asta? Pot sa-ti spun ca am condus si conduc in fiecare week-end masina asta (e masina familiei, nu a mea personala :( ) si iti zic ca nu ia mai mult de 10-11 litri in oras (consum mediu, pe computer-ul de bord, cu AC, schimbat treptele la 3000, deci mers normal, "cuminte"). O sa-mi spui acum ca minte computer-ul... E adevarat ca nu merg cu ea la ore de varf prin Bucuresti, doar in week-end, la ore mai linistite. Dar chiar si asa n-are cum sa ia 16 litri in oras!!! Poate 12-13, asta pot sa mai accept.

N-as zice ca Avensis-ul 1,8 benzina e submotorizata. Dimpotriva, cei care au Avensis pot sa-ti confirme ca e motorizarea cu raportul cel mai bun pret / performanta. Motorul de 1,6 e cam slab pentru masina asta, dar merge binisor daca-l turezi mai mult. Cel de 1,8 insa e destul de fasnet, doar are 129 de CP si cuplu maxim de 170 Nm! Masina nu e foarte grea pt. o masina de clasa ei (1300 kg). E adevarat ca e un benzinar aspirat, nu turbo, dar performantele sunt mai mult decat decente si nici nu te falimenteaza cand trebuie sa bagi benzina la pompa, ca in cazul unui benzinar turbo.

Chestia cu montantii ma deranjeaza si pe mine. Dar ce sa-i faci, nu poti sa le ai pe toate. Pana la urma te obisnuiesti....

Mai sunt si stropitorile de parbriz, care nu-s prea reusite, asta ca sa nu zici ca sunt un suporter prea infocat al Avensis-ului.

In privinta finisajelor, nu ma pronunt. Probabil cele de la C5 sunt mai reusite, dar nu pot sa ma pronunt, pentru ca nu m-am urcat niciodata intr-un C5. Pentru pretentiile mele, cele de la Avensis sunt OK, dar sunt de acord ca e loc de mai bine, si probabil C5 are un plus aici.

Cutia de la Avensis este intr-adevar destul de reusita. Am avut unele probleme la inceput pana m-am acomodat cu ea, dar acum ne-am obisnuit, si eu si masina, unul cu celalalt. A 1-a si a 2-a sunt cam scurte, dar din a 3-a se duce ca din pusca. N-am exagerat cu turatiile totusi, pentru ca masina e inca noua si mai are nevoie de o mica perioada de rodaj. Dar intr-o depasire am ajuns lejer cu a 3-a la 100 km/h si se simte ca motorul e in elementul lui la turatii mari. La 2000 de ture se simte ca are o lipsa de suflu. Dar de la 3-4000 incolo....

Zgomotul la rulare nu mi s-a parut exagerat de mare. Mie masina mi-a lasat o impresie placuta in privinta antifonarii. N-am mers cu ea la viteze mari (pana pe la 110-120 deocamdata). Din auzite de pe forumuri, se pare ca Avensis-ul ar avea unele zgomote la oglinda pasagerului (sau de la un cheder), la viteze mai mari de 160 km/h. N-am probat inca chestia asta si pe masina mea.

Scuze pentru post-ul cam lung, dar am simtit nevoia sa iau apararea japonezilor, care se pricep totusi la masini! Apropo, eu vreau sa-mi iau un C3, asa ca incerc sa fiu cat de cat echidistant in disputa Toyota - Citroen. C3 e totusi in alta clasa decat Avensis, dar eu vreau o masina buna pt. oras si mers ocazional in afara. Adevarul e ca Avensis-ul e prea mare pt. aglomeratia din Bucuresti. Simti ca te sufoci si ca toti se sterg de tine cand mergi cu el in nebunia din capitala :evil:

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 14-Iul-2006 15:52

Alex vorbea de finisarea EXTERIOARA. Cred ca la interior Citroenul e inferior Avensisului, despre care unii zic ca e chiar peste Passat. Iar Passat-ul e clar peste Citronel, asa ca...

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Vin 14-Iul-2006 16:28

paco scrie:Alex vorbea de finisarea EXTERIOARA. Cred ca la interior Citroenul e inferior Avensisului, despre care unii zic ca e chiar peste Passat. Iar Passat-ul e clar peste Citronel, asa ca...


Da, nu stiu ce sa zic. In privinta asta, toate masinile din ziua de azi sunt incarcate la exterior cu o droaie de plastice. Sincer, m-am speriat cand am vazut ca la Avensis, ca la mai toate masinile noi, stopurile si farurile sunt de plastic. Oi fi eu mai de moda veche, dar nu puteau si ei sa puna sticla ca pe vremuri, macar la faruri? Sincer, imi place mai mult cum arata Avensis-ul ca design la exterior, dar asta-i chestie de gusturi si eu sunt poate subiectiv... Stopurile de la C5 sunt interesante. Francezii au stiut intotdeauna sa fie originali. Japonezii sunt ceva mai conservatori si prefera sa nu iasa din tipare. Unii acuza Avensis-ul ca n-ar fi o masina cu personalitate.

Passat??? Bleah. Ma rog, romanii iubesc Passat-ul. Dar pretul Passat-ului e nesimtit de mare. Pot sa spun ca la bani mai putini, Avensis-ul e comparabil, chiar mai bun decat un Passat. Si cred ca si cei care nu iubesc Avensis-ul sunt de acord cu asta. Nu stau acum sa caut acul in carul cu fan, dar un Passat cu aceleasi dotari ca un Avensis e considerabil mai scump. Iar pretul platit in plus pentru un Passat nu mi se pare justificat.


Înapoi la “Test Drive”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv