abarth_mcm scrie:Toata faza e daca are putere pompa hidraulica sa traga ulei prin el...aici nu stiu ce sa zic.... Mai studiez problema.
A mai montat cineva?

Nu stiu cit de util e un radiator de LHM, ca uleiul ala nu cred ca trece de 60 de grade. Insa daca tot vrei sa pui asa ceva, mai degraba pune pe returul de la disjunctor (cu mentiunea ca trebuie sa intaresti prinderile, altfel s-ar putea sa "zboare").
In plus, un ulei mai cald inseamna un ulei mai subtire si deci frine si suspensii mai bune. Cine a pus Hydraurincage in instalatie stie despre ce e vorba
Foarte important radiatorul ala de ulei trebuie sa fie PERFECT curat, altfel iti creezi 1000 de probleme.
Eu as lasa masina asa cum este.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!