Pagina 1 din 1
radiator racire lhm
Scris: Sâm 07-Aug-2010 21:40
de abarth_mcm
Ma gandeam la o modificare pe care as vrea sa o fac: sa pun radiator de ulei(sa fie nou radiatorul pt a nu avea mizerie in el)(eventual si un mic ventilator) la instalatia hidraulica.Ma gandesc ca ar fi utila. Nu cred ca e greu de pus si loc ii gasesc pt montat. Toata faza e daca are putere pompa hidraulica sa traga ulei prin el...aici nu stiu ce sa zic.... Mai studiez problema.
A mai montat cineva?

Scris: Sâm 07-Aug-2010 23:16
de retro
Eu cred ca nu-i necesar asa ceva. Rolul rezervorului, in afara celui de a "depozita" si de a decanta lhm-ul, este si de a ajuta la racirea lui. Practic se comporta ca un radiator. Apoi, LHM-ul are un punct ridicat de fierbere, pastrandu-si proprietatile pe o plaja larga de temperaturi. Daca pompa hidraulica, conjunctorul sau repartitorul de debit al directiei sunt ok, lhm-ul nu va ajunge la temperaturi care sa ridice probleme.
Pana acum eu nu am vazut montat asa ceva.
Scris: Dum 08-Aug-2010 06:58
de abarth_mcm
Ms de rasp.
Eu am vazut pe un site...dar nu mai gasesc...
Eram mai mult curios ce imbunatatire ar aduce un radiator+eventual un mic ventilator pe timpul caldurilor mari cum au fost zilele acestea.
Scris: Mie 11-Aug-2010 12:42
de khan
nu cred ca strica un radiator, oricum uleiul se incinge binisor mai ales in timpul verii. atita doar ca e complicat sa ii faci instalatie de racire separata si toate cele, ce termocontact pui, ce ventilator... mai bine il pui in fata ventilatorului existent si gata, cred ca are loc deasupra barei si nici derivatia nu ar fi mare
Scris: Mie 11-Aug-2010 13:50
de abarth_mcm
Sincer sa fiu ma gandeam la un radiator de ulei de oltcit..asta pentru ca se mai poate gasi nou. Radiator vechi nu as pune.
Ventilatorul sa fie cu buton direct..ca sa pun si termocontact ar fi mai greu pt ca nu prea am vazut puse pe radiatoare de ulei...
ma rog..e de gandit problema ..
Scris: Joi 12-Aug-2010 19:20
de jgr1001
Radiatorul de ulei de oltcit il pui in fatza celui de apa; cand porneste ventilatorul de la radiatorul de apa, trage aer si prin cel de ulei si raceste pe amandoua
Re: radiator racire lhm
Scris: Lun 16-Aug-2010 16:13
de nicum
abarth_mcm scrie:Toata faza e daca are putere pompa hidraulica sa traga ulei prin el...aici nu stiu ce sa zic.... Mai studiez problema.
A mai montat cineva?

Nu stiu cit de util e un radiator de LHM, ca uleiul ala nu cred ca trece de 60 de grade. Insa daca tot vrei sa pui asa ceva, mai degraba pune pe returul de la disjunctor (cu mentiunea ca trebuie sa intaresti prinderile, altfel s-ar putea sa "zboare").
In plus, un ulei mai cald inseamna un ulei mai subtire si deci frine si suspensii mai bune. Cine a pus Hydraurincage in instalatie stie despre ce e vorba
Foarte important radiatorul ala de ulei trebuie sa fie PERFECT curat, altfel iti creezi 1000 de probleme.
Eu as lasa masina asa cum este.
Scris: Dum 29-Aug-2010 13:36
de khan
mda, are exact 60 de grade vara, peste celelalte 100