Pagina 1 din 2
Pornire diesel iarna
Scris: Joi 22-Dec-2005 11:15
de citroencitroen2003
Cu totii stim ca iarna motoarele diesel, pornesc mai greu, sau de multe ori refuza pornirea, chiar daca bateria este ok. De cind a vevit frigul, masina pornea greu ( pus contactul de trei-patru ori, dat lung la cheie, si intr-un tirziu pornea). Primul lucru care l-am suspectat, a fost socul termic. Acesta nu functiona ( demontat, si introdus intr-un ibric cu apa fierbinte, aproape de fierbere, nu actiona cablul de comanda ). A doua zi dimineata la -4 grade, am deschis capota motorului, si am blocat socul pe tras la maxim. Surpriza... la prima cheie. a pornit ca vara, doar ca era usor turat ( 1000 - 1100 rpm ). In acest caz, am renuntat la cupla termica ce actioneaza socul, si am inlocuit-o cu un cablu de soc, pe care il actionez din interior. Pornirea a devenit o placere. Socul poate fi inchis dupa citeva minute si motorul revine la turatia normala 700 - 800 rpm. Satisfactia a fost prea mare pentru mine, si nu am putut sa nu o fac publica. Succes.
Scris: Joi 22-Dec-2005 12:00
de paco
Am o intrebare. Masina ta e de vanzare?
Ceri cumva 3250 de euro pe ea?
Scris: Joi 22-Dec-2005 12:05
de citroencitroen2003
Scris: Joi 22-Dec-2005 12:12
de paco
O stiu, arata bine, dar de ce ceri asa mult pe ea?
Asta e pret de Xantie sau pe-aproape (fara suparare).
Scris: Joi 22-Dec-2005 13:07
de citroencitroen2003
Cind am cumparat-o, am negociat pretul de la 2700 , la 2200 Euro. O am de un an. La patru luni de la cumparare, am avut surpriza neplacuta sa vad ca puntea fata este fisurata. Am fost la Panreus, si am gasit una din cele 14 punti care le aveau la vinzare, absolut noua. Am schimbat-o la Ionut State ( Giulesti ) Am stat cu el o zi intreaga. Cu aceasta ocazie, am ramas amindoi impresionati de aspectul masinii. Totul era ca nou. Deci masina este intr-o stare tehnica exceptionala. De asemenea am schimbat cureaua de distributie si rolele. cureaua de alternator, filtrul de aer, de motorina, discuri de frina fata noi, placute frina fata spate. anvelope noi,
Practic nu are nici o componenta care sa necesite inlocuire. Motorul nu consuma ulei, nu are scapari de gaze, turbina se simte puternic de la 2100 rpm. in sus, motorul inviorindu-se spectaculos pina la atingerea vitezei maxime de 180 km/h. Practic am facut-o pentru mine. La cit de tipicar am fost cu ea, si cit suflet am pus, iti dai seama ca nu pot sa o vind mai ieftin. Fie vorba intre noi, aceste BX-uri, nu au pret din cauza reticentei oamenilor in hidraulica care le echipeaza Motivul vinzarii este o oportunitate, care imi da posibilitatea sa fac un leasing la un Renault Megan Sedan tot diesel.
Imi pare rau de ea, dar trebuie sa o dau.
Scris: Joi 22-Dec-2005 14:05
de khan
ma iertati ca intervin, dar masina pare ca a avut parte de o intilnire nefericita cu un alt autoturism, sau cine stie ce altceva in fata. e drept ca fiecare si le stie pe ale lui si cere cit vrea pe ce vinde, dar mi se pare cam exagerat avind in vedere ca bara fata e schimbata cu una de GT dinainte de 86 si oglinda (probabil si usa) fata dreapta tot cu una dinainte de 86. cine stie ce-o mai fi pe sub ce se vede in conditiile astea. asa ca per total e cam piperat. a mea e din acelasi an si e revizuita surub cu surub asta vara, fiind intr-o stare tehnica excelenta, dar tot n-as putea cere banii astia pe ea. e doar o parere personala. si daca tot vorbim iti mai dau un sfat: nu te astepta sa primesti banii astia pe ea. te amagesti inutil
Scris: Joi 22-Dec-2005 14:06
de paco
Pai, inseama ca pretul ei corect e tot pe la 2200 de euro...

, devreme ce atat ai dat pe ea acum un an.
Scris: Joi 22-Dec-2005 14:08
de khan
corect!!!
Scris: Joi 22-Dec-2005 14:30
de citroencitroen2003
Ai dreptate khan. Usa cu oglinda si geamul au fost schimbate. de vechiul proprietar. Probabil a atins-o, totusi nu ma supara deoarece functioneaza perfect. La 15 ani, e imposibil sa nu ai evenimente minore. Ma rog pretul este cam mare, dar va asigur ca merita. Urmatorii cinci ani am curaj sa garantez ca nu necesita decit motorina. Cind am luat-o, chiar daca nu ar fi lasat din pret vinzatorul, tot o luam. Sunt prea indragostit de BX. Poate in subconstient am pus acest pret sa nu se vinda, dar chiar daca voi gasi un pasionat sa o ia, va spun cu mina pe inima ca as regreta mult timp.
Scris: Joi 22-Dec-2005 14:39
de khan
si la vara cald

Scris: Joi 22-Dec-2005 14:39
de paco
Stii cum esti tu? Ca olteanul ala care se duce cu vaca la targ si o lauda, o lauda (ca vroia s-o vanda, logic), dupa care sta in loc, se scarpina in cap si zice: "ba, frate, pai daca e asa buna, nici n-o mai vand!".
Eu inteleg chestia cu inconstientul, ca am studii de psihologie, dar nu se aplica la vanzarile pe autovit, crede-ma. E nitel mai complicat. Cred ca la tine e mai degraba altceva, vrei sa speculezi nitel piata. dar, vorba lui (khan - care chiar se pricepe, daca nici el nu se pricepe...) nu vei lua banii astia.
Nu ascund ca as fi fost interesat si eu de masina, dar la preturi...constiente, nu inconstiente
Altfel, ce sa zic, am vazut BX-uri pe mobile.de cu 200 de euro la greu. Vine el 2007...
Scris: Joi 22-Dec-2005 14:51
de citroencitroen2003
Vad ca sunteti porniti impotriva mea. Eu am vrut sa fac publica modificarea socului termic, poate ajuta pe cei care au probleme de acest gen, si vad ca discutia a deviat pe un subiect propus de voi.
Scris: Joi 22-Dec-2005 15:02
de paco
Pai ce sa facem, daca abia acum ne-am dat seama al cui e celebrul BX de 3000 de euro? Ca l-am vazut prin toate site-urile de vanzari de masini si nu stiam cine indrazneste sa ceara asa mult
Ce zici, negociem pe pm?
Scris: Joi 22-Dec-2005 15:10
de citroencitroen2003
Sa inteleg ca totusi sti de ce cer atit de mult si ce inseamna un Bx 1.7 TRD Turbo (A8A) 1990 in parametrii dati de fabrica?
Scris: Joi 22-Dec-2005 15:14
de paco
Am avut 5 BX-uri...Stiu ce inseamna si mai stiu ca nu e posibil sa tina fara reparatie 5 ani, cum spui tu. Nici un Volvo sau Mercedes Cobra nu tin atat (avand in vedere vechimea). Asadar, daca revii la preturi rezonabile, te scap eu de pacoste...Tu cate BX-uri ai avut...?