Nu sta la relanti
Moderator: Echipa Tehnica
- nr913
- simpatizant
- Mesaje: 59
- Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
- 2: Volkswagen Lupo 3L
Nu sta la relanti
Am un BX 16 TRS serie I, am schimbat de curand garnitura de chiulasa...(se arsese), cu tot balamucu' (planat, reglat tacheti, ca mi-am schimbat si axa cu came); problema e ca o pornesc, si daca nu tin un pic ciupita acceleratia, moare. Iar daca o tin constanta la 800-900 rpm, mi se tot tureaza la 2000 rpm. O fi de la avans?... nu prea stiu cum sa il reglez... ca sa aiba performante maxime. Carburatorul abia l-am reglat la un carbotest in pantelimon. Ceva furtunase de vacuum? Are cineva vreo idee?? Multumesc anticipat!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Verifica intii daca nu ai jiclorul de relanti infundat, desi daca e asta, tot ar trebui sa o poti tine pe la 1200 de ture din acceleratie.
Apoi vezi daca nu cumva lipseste sau nu e insurubata bine electrosupapa de pe carburator. Ca veni vorba, ce carburator ai? Weber sau Solex?
De la delcou vine un furtunas de vacuum la carburator. Il ai?
Cind ai plecat de la carbotest masina mergea bine?
Apoi vezi daca nu cumva lipseste sau nu e insurubata bine electrosupapa de pe carburator. Ca veni vorba, ce carburator ai? Weber sau Solex?
De la delcou vine un furtunas de vacuum la carburator. Il ai?
Cind ai plecat de la carbotest masina mergea bine?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nr913
- simpatizant
- Mesaje: 59
- Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
- 2: Volkswagen Lupo 3L
nicum scrie:Verifica intii daca nu ai jiclorul de relanti infundat, desi daca e asta, tot ar trebui sa o poti tine pe la 1200 de ture din acceleratie.
Apoi vezi daca nu cumva lipseste sau nu e insurubata bine electrosupapa de pe carburator. Ca veni vorba, ce carburator ai? Weber sau Solex?
De la delcou vine un furtunas de vacuum la carburator. Il ai?
Cind ai plecat de la carbotest masina mergea bine?
Cu turatiile... pot sa o turez si la 6000, si la 800... dar nu sta. in carburator stiu ca sunt doua "electrosupape", sau ce-or fi alea... nu m-am uitat inca daca e vreuna mai desfiletata. Furtunasul ala subtire intre delcou si carburator e montat; are pe el tot un fel de filtru, ceva ca un cilindru. Carburatorul e Weber. Mergea fenomenal cand am plecat de acolo, tinand cont ca pana atunci imi papa benzina cam 20%. Avea si forta... de asta nu prea cred sa fie din carburator problema.
- nr913
- simpatizant
- Mesaje: 59
- Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
- 2: Volkswagen Lupo 3L
Era desfiletata electrosupapa si tragea aer fals. Ce nu mai stiu este daca furtunasul dintre carburator si delcou (ala de vacuum) are supapa inspre carburator sau invers. Cred ca in mare parte de furtunasul ala depinde iregularitatea turatiei. Unde gasesc jiclorul de relanti? Trebuie sa desfac carburatorul (Weber 32-34 [drtc?]) ?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
nr913 scrie:Era desfiletata electrosupapa si tragea aer fals. Ce nu mai stiu este daca furtunasul dintre carburator si delcou (ala de vacuum) are supapa inspre carburator sau invers. Cred ca in mare parte de furtunasul ala depinde iregularitatea turatiei. Unde gasesc jiclorul de relanti? Trebuie sa desfac carburatorul (Weber 32-34 [drtc?]) ?
Din ce stiu eu pe furtunasul de avans (ca aia face) nu exista nici o supapa.
Jiclorul de relanti cred ca e al doilea de la dreapta la stinga, dupa ce dai jos gitul de lebada. Oricum scoate-le pe toate 4 si sufla-le macar.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nr913
- simpatizant
- Mesaje: 59
- Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
- 2: Volkswagen Lupo 3L
Am desfacut toate jiclerele, le-am suflat si le-am pus inapoi. Merge brici. Cred ca avea apa (antigel) in carburator (daca e posibil) pentru ca se arsese garnitura si imi facea presiune mare pe circuitul de racire.
Avansul mi l-a reglat cineva, dar nu cred ca are cele mai mari performante, el l-a reglat "dupa ureche". A zis ca nu are nicio importanta culoarea bujiilor (acum fiind albe, nu maro brun).
Cu furtunasul ala de vacuum, se pare ca am nimerit-o. Ca nici nu mai sare de la relanti.
Va multumesc pentru sfaturi.
Avansul mi l-a reglat cineva, dar nu cred ca are cele mai mari performante, el l-a reglat "dupa ureche". A zis ca nu are nicio importanta culoarea bujiilor (acum fiind albe, nu maro brun).
Cu furtunasul ala de vacuum, se pare ca am nimerit-o. Ca nici nu mai sare de la relanti.
Va multumesc pentru sfaturi.
nr913 scrie:Avansul mi l-a reglat cineva, dar nu cred ca are cele mai mari performante, el l-a reglat "dupa ureche". A zis ca nu are nicio importanta culoarea bujiilor (acum fiind albe, nu maro brun).
mda... tare, daca asa zice el ca n-are importanta culoarea bujiilor, io zic sa cauti un mecanic/carburatorist bun si sa isi bage nasul acolo, asta nu prea are nici o treaba
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern