Nu sta la relanti

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Nu sta la relanti

Mesajde nr913 » Lun 07-Iun-2010 21:59

Am un BX 16 TRS serie I, am schimbat de curand garnitura de chiulasa...(se arsese), cu tot balamucu' (planat, reglat tacheti, ca mi-am schimbat si axa cu came); problema e ca o pornesc, si daca nu tin un pic ciupita acceleratia, moare. Iar daca o tin constanta la 800-900 rpm, mi se tot tureaza la 2000 rpm. O fi de la avans?... nu prea stiu cum sa il reglez... ca sa aiba performante maxime. Carburatorul abia l-am reglat la un carbotest in pantelimon. Ceva furtunase de vacuum? Are cineva vreo idee?? Multumesc anticipat!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 07-Iun-2010 22:19

ia vezi sa nu traga aer fals pe undeva. furtunase, da... foarte posibil... sa nu fi uitat sa pui ceva.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 08-Iun-2010 09:23

Verifica intii daca nu ai jiclorul de relanti infundat, desi daca e asta, tot ar trebui sa o poti tine pe la 1200 de ture din acceleratie.
Apoi vezi daca nu cumva lipseste sau nu e insurubata bine electrosupapa de pe carburator. Ca veni vorba, ce carburator ai? Weber sau Solex?
De la delcou vine un furtunas de vacuum la carburator. Il ai?
Cind ai plecat de la carbotest masina mergea bine?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Mar 08-Iun-2010 23:17

nicum scrie:Verifica intii daca nu ai jiclorul de relanti infundat, desi daca e asta, tot ar trebui sa o poti tine pe la 1200 de ture din acceleratie.
Apoi vezi daca nu cumva lipseste sau nu e insurubata bine electrosupapa de pe carburator. Ca veni vorba, ce carburator ai? Weber sau Solex?
De la delcou vine un furtunas de vacuum la carburator. Il ai?
Cind ai plecat de la carbotest masina mergea bine?

Cu turatiile... pot sa o turez si la 6000, si la 800... dar nu sta. in carburator stiu ca sunt doua "electrosupape", sau ce-or fi alea... nu m-am uitat inca daca e vreuna mai desfiletata. Furtunasul ala subtire intre delcou si carburator e montat; are pe el tot un fel de filtru, ceva ca un cilindru. Carburatorul e Weber. Mergea fenomenal cand am plecat de acolo, tinand cont ca pana atunci imi papa benzina cam 20%. Avea si forta... de asta nu prea cred sa fie din carburator problema.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 09-Iun-2010 08:51

pai e posibil sa fie chiar la electrosupape problema; una din ele este montata chiar in locul in care ar veni jiclorul de renlanti, si daca nu e alimentata, face exact ce povestesti tu. verifica-le alimentarea...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Mar 22-Iun-2010 23:14

Era desfiletata electrosupapa si tragea aer fals. Ce nu mai stiu este daca furtunasul dintre carburator si delcou (ala de vacuum) are supapa inspre carburator sau invers. Cred ca in mare parte de furtunasul ala depinde iregularitatea turatiei. Unde gasesc jiclorul de relanti? Trebuie sa desfac carburatorul (Weber 32-34 [drtc?]) ?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 23-Iun-2010 00:08

vorbeste cu nicum pt ca stiu ca are documentatia la acel carburator, si poate ii dai de cap...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 24-Iun-2010 09:27

nr913 scrie:Era desfiletata electrosupapa si tragea aer fals. Ce nu mai stiu este daca furtunasul dintre carburator si delcou (ala de vacuum) are supapa inspre carburator sau invers. Cred ca in mare parte de furtunasul ala depinde iregularitatea turatiei. Unde gasesc jiclorul de relanti? Trebuie sa desfac carburatorul (Weber 32-34 [drtc?]) ?


Din ce stiu eu pe furtunasul de avans (ca aia face) nu exista nici o supapa.
Jiclorul de relanti cred ca e al doilea de la dreapta la stinga, dupa ce dai jos gitul de lebada. Oricum scoate-le pe toate 4 si sufla-le macar.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nr913
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Joi 06-Aug-2009 01:07
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 3.0 HDi V6
2: Volkswagen Lupo 3L

Mesajde nr913 » Lun 28-Iun-2010 23:10

Am desfacut toate jiclerele, le-am suflat si le-am pus inapoi. Merge brici. Cred ca avea apa (antigel) in carburator (daca e posibil) pentru ca se arsese garnitura si imi facea presiune mare pe circuitul de racire.

Avansul mi l-a reglat cineva, dar nu cred ca are cele mai mari performante, el l-a reglat "dupa ureche". A zis ca nu are nicio importanta culoarea bujiilor (acum fiind albe, nu maro brun).
Cu furtunasul ala de vacuum, se pare ca am nimerit-o. Ca nici nu mai sare de la relanti.

Va multumesc pentru sfaturi.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 01-Iul-2010 20:54

nr913 scrie:Avansul mi l-a reglat cineva, dar nu cred ca are cele mai mari performante, el l-a reglat "dupa ureche". A zis ca nu are nicio importanta culoarea bujiilor (acum fiind albe, nu maro brun).


mda... tare, daca asa zice el ca n-are importanta culoarea bujiilor, io zic sa cauti un mecanic/carburatorist bun si sa isi bage nasul acolo, asta nu prea are nici o treaba
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern