cilindru

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

catalin78
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Vin 06-Aug-2004 09:22
Localitate: constanta

cilindru

Mesajde catalin78 » Vin 06-Aug-2004 09:34

cum verific un amortizor la bx? masina sta aplecata spre dreapta si banuiesc ceva la telescop ... cum fac diagnosticul?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 06-Aug-2004 09:48

Mai intii: BX-ul si toate celelalte masini hidraulice nu au amortizoare (si nici arcuri). Cred ca vorbesti despre pistonul hidraulic. Amortizorul este reprezentat de sfera (cite una pe fiecare roata).
S-ar putea sa fie uzat excesiv cilindrul (pistonul) de pe partea dreapta probabil. Atunci cind masina se ridica si coboara, se aud zgomote la puntea fata? Pe partea in care e inclinata masina (dreapta) ai suspensie (te lasi cu miinile/corpul pe caroserie? Daca nu (masina e lemn), membrana sferei din partea respectiva e sparta si trebuie inlocuita, n-ai alta varianta.
Uita-te in sectiunea de diagnistic a suspensiei hidraulice. E un tabel acolo cu teste pe care ar trebui sa le faci.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2136
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Vin 06-Aug-2004 09:59

La o masina "normala" diferentele de inaltime apar din cauza arcurilor obosite sau rupte.
La Bx nu e cazul :) si de obicei diferentele vizibile de inaltime sunt datorate unor defecte mai grave. Deteriorarea cilindrului/pistonului hidraulic nu duce la modificarea inaltimii decat in cazuri extreme. Daca se sparge o sfera, inaltimea se pastreaza constanta, doar suspensia se intareste.

In primul rand verifica sferele - trebuie sa aiba aceeasi capacitate, apoi tot ce inseamna tampon de cauciuc. Un alt defect posibil ar fi deformarea cadrului motorului in urma unui accident sau indoirea barei antirului.

lali
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Mie 17-Mar-2004 14:55
Localitate: Craiova

Asa e

Mesajde lali » Vin 06-Aug-2004 15:15

Sunt de acord cu catalin
Diferente apar cand ai presiuni diferite in sfera sau in cazuri mai grave (telescop blocat ,bara stabilizatoare )
Desi parca la presiuni diferite oricum mai compenseaza bara stabilizatoare asa ca sa nu ai belele mai mari
Bafta
Laurentiu


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern