rulmentul de presiune

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

cepoi cristian
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Sâm 26-Aug-2006 17:03
Localitate: timisoara

rulmentul de presiune

Mesajde cepoi cristian » Dum 08-Oct-2006 08:28

salutare la toata lumea, am si eu o intrebare legata de rulmentul de presiune pentru mai priceputii intrale mecanicii si anume; rulmentul de presiune la BX sta tot timpul atacat sa zic asa sau la mine este o problema,eu am scos un capacel de plastic de pe carcasa de la ambreiaj si mam chiorat pe gaurica respectiva cu o lanterna si asa mia lasat impresia ca rulmentul sta tot timpul atacat si nu stiu daca este normal si oricum cred ca la mine sesizez si uzura majora la discul de ambreiaj dar asta este deja o alta problema dar important e sa stiu chestia asta cu rulmentul. mersi :(

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 08-Oct-2006 08:57

Rulmentul de presiune este "atacat" numai in momentul apasarii ambreajului. La reglarea cursei pedalei de ambreiaj trebuie lasat un joc de aprox.5mm tocmai pentru a nu tine tot timpul rulmentul de presiune lipit de soarele placii de presiune.

cepoi cristian
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Sâm 26-Aug-2006 17:03
Localitate: timisoara

Mesajde cepoi cristian » Dum 08-Oct-2006 10:32

scuzama ca nu am inteles, unde sa fie jocul ala de 5mm?

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 08-Oct-2006 10:48

Intre placa de presiune si rulment. Este suficient sa departezi 1 mm rulmentul de placa(ca sa nu fie in contact direct) si pe urma sa-ti ajustezi cursa pedalei crescand aceasta distanta pana la max. 5mm(pe urma nu va mai debraia complet)

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Dum 08-Oct-2006 11:01

Bx-ul e un animal mai ciudat din punctul asta de vedere. Rulmentul de presiune este in contact permanent cu placa, singurul reglaj necesar fiind cursa pedalei: 130-150mm. Detalii in manualul Haynes de pe ftp.


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11813
    Cel mai nou membru JackPep