Am doua probleme pe care va rog sa ma ajutati sa le indentific:
1 motar turat la relanti 1500 - 2000 rpm
2 cand iau piciorul de pe pedala de acceleratie, masina fiind scoasa din viteza sau cand scot masina din viteza scade brusc turatia mult sub 1000 rpm de multe ori oprindu-se motorul.
Daca este cineva care se pricepe il rog sa ma ajute sa elucidez misterul.
Probleme relanti si turatie BX 19
Moderator: Echipa Tehnica
Salut,
Si eu am avut aceleasi probleme cu dieselul 1.8 turbo al meu...
La mine, turatiile de 1500 - 2000 rpm la relanti erau provocate de pompa de motorina defecta, care determina un flux variabil de combustibil in motor (cand se tureaza aiurea insemna ca trage aer). De problema asta am scapat prin inlocuirea pompei impreuna cu filtrul si conuctele aferente (195 RON piese + manopera la Ciocarlan, pe Cutitul de Argint)...
Intr-un caz mai fericit problema s-ar putea corecta prin refacerea reglajelor la motor...
Cu a doua problema ma confrunt si eu inca... In momentul in care motorul e rece, daca las acceleratia mai brusc moare... Si patesc asta si de cate 7-8 ori pana se incalzeste... S-ar parea ca e de la un injector infundat (pe esapament iese ritmic cate un norisor de fum mai vizibil) sau pompa de injectie care nu functioneaza in parametrii normali. Saptamana viitoare o duc la service pentru problema asta si o sa pot sa pot sa-ti spun sigur ce o provoca...
Si eu am avut aceleasi probleme cu dieselul 1.8 turbo al meu...
La mine, turatiile de 1500 - 2000 rpm la relanti erau provocate de pompa de motorina defecta, care determina un flux variabil de combustibil in motor (cand se tureaza aiurea insemna ca trage aer). De problema asta am scapat prin inlocuirea pompei impreuna cu filtrul si conuctele aferente (195 RON piese + manopera la Ciocarlan, pe Cutitul de Argint)...
Intr-un caz mai fericit problema s-ar putea corecta prin refacerea reglajelor la motor...
Cu a doua problema ma confrunt si eu inca... In momentul in care motorul e rece, daca las acceleratia mai brusc moare... Si patesc asta si de cate 7-8 ori pana se incalzeste... S-ar parea ca e de la un injector infundat (pe esapament iese ritmic cate un norisor de fum mai vizibil) sau pompa de injectie care nu functioneaza in parametrii normali. Saptamana viitoare o duc la service pentru problema asta si o sa pot sa pot sa-ti spun sigur ce o provoca...
Citroen Xsara II 2.0 HDi (1997cc) 90cp 2004 - AU 6787
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11817
Cel mai nou membru Storm199