Salut !
M-am trezit fara ulei in cutia de viteza .
Masina e un bx din 85 cu 1,9 benzina cu 5 trepte cu motor 159A.
M-am apucat sa bag ulei desigur si vad ca incepe sa curga pe la planetara lunga (cea impartita in doua).
Planetara lunga intra intr-o chestie de antimoniu cred sau fonta care inglobeaza in ea tahometrul de viteza al masinii .
Aceasta e atasata de cutie cu trei suruburi (sau de diferential cred)
Pe acolo curge ulei
Am gasit urechea de la surubul de sus rupta si cred ca de asta curge
asa rau (cred ca nu mai etanseaza ).
Pe la simering nu curge deloc
Vad ca este o munca enorma sa schimb pe acolo asa ca sunt disperat.
Unde gasesc prostia aceea de antimoniu ca de sudat nu prea vreau.
Laurentiu
probleme cutie viteza
Moderator: Echipa Tehnica
Na ca s-a rezolvat si asta
Am gasit un capac din acesta pe la un tip si l-am pus ......adica l-am spart si eu .
Am mai bagat un pic rulmentul de la diferential in interior ca nu ma lasa
sa bag capacul bine (inca 300 de mii cel distrus de mine).
Oricum daca nu strangi suruburile cu capacul centrat si finut cu fiecare surub (sunt 3) poti sa o dai in bara usor
Cu prilejul acesta am schimbat si rulmentul intermediar de la planetara cea lunga (un SKF de 250 000 lei) .
Acesta freca si avea si joc .
Oricum acuma cutia merge usor dar cu ce munca.....
Planetara nu a vrut sa iasa cu rulmentul intermediar asa ca am
fost nevoit sa dau jos si suportul de motor de acolo :x
Total :
simering planetara 150 mii
rulment intermediara fuzeta 250 mii
capac spart de mine 300 mii
al doilea capac 150 mii (suna bine)
primul ulei pierdut 400 mii
al doilea set ulei bagat 400 de mii .
Deci 700 de mii pierduti din prostia mea (omu din greseli invata
)
Asa ca un sfat de la lali patitul ...... cand nu aveti ulei in cutie nu sariti
sa-l completati ci mai intai verificati de ce nu mai e
Multe salutari
Laurentiu

Am gasit un capac din acesta pe la un tip si l-am pus ......adica l-am spart si eu .
Am mai bagat un pic rulmentul de la diferential in interior ca nu ma lasa
sa bag capacul bine (inca 300 de mii cel distrus de mine).
Oricum daca nu strangi suruburile cu capacul centrat si finut cu fiecare surub (sunt 3) poti sa o dai in bara usor

Cu prilejul acesta am schimbat si rulmentul intermediar de la planetara cea lunga (un SKF de 250 000 lei) .
Acesta freca si avea si joc .
Oricum acuma cutia merge usor dar cu ce munca.....

Planetara nu a vrut sa iasa cu rulmentul intermediar asa ca am
fost nevoit sa dau jos si suportul de motor de acolo :x
Total :
simering planetara 150 mii
rulment intermediara fuzeta 250 mii
capac spart de mine 300 mii
al doilea capac 150 mii (suna bine)
primul ulei pierdut 400 mii
al doilea set ulei bagat 400 de mii .
Deci 700 de mii pierduti din prostia mea (omu din greseli invata

Asa ca un sfat de la lali patitul ...... cand nu aveti ulei in cutie nu sariti
sa-l completati ci mai intai verificati de ce nu mai e

Multe salutari
Laurentiu
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo