
Segmentare motor
Moderator: Echipa Tehnica
Segmentare motor
Sal..Nu am mai scris pe forum de mult timp. Am un BX 19TRD cu motor D9B si vreau sa stiu ce-mi trebe pentru o segmentare, adica preturi, cum e mai bine doar sa segmentez sau sa schimb si camasile, daca are camasi motoru asta sau nu are, etc.Tin sa precizez ca consuma un pic de ulei si tot imi arunca ulei pe la joja, pe unde bag ulei.Mai am o problema, dupa 120 nu mai trage, a avut cutie automata si acuma are una manuala cu 5 trepte.Sa fie vreo problemna ca a fost automata si acuma manuala?Motoru trage sau cel putin asa cret eu 

una peste alta....iti da fum albastru la evacuare?
daca da acesta poate fi un semn de consum ulei.
daca e negru e prea multa motorina.
daca e usor gri dar nu foarte albastrui poate fi semn de ardere ineficienta a combustibilului si asta poate avea ca motive:
compresie slaba (dar de regula este insotita de consum ulei si presiune in capacul culbutorilor adica busonul de ulei)
avans decalat destul de mult
debit scazut insotit de duze deteriorate la injectoare.
daca ai duze decalibrate fumul dispare in intensitate odata cu incalzirea motorului.
poate sa haleasca ulei motorul fara sa scoata fum albastrui la evacuare sau foarte putin.
faptul ca motorul tau nu trage peste 120 ma duce cu gandul la un avans incorect si un debit scazut de motorina.
asta daca motorul merge rotund si toate 4 pistoanele lucreaza relativ egal.
chiar daca iti scapa copresie si papa uleiut, masina trebuia sa fuga peste 140.
eu am ajuns la 170(pe ceas...deci aprox. 157-158km/h) cu acelas motor.
nu te grabi cu segmentarea mai ales ca nu stii ce gasesti in motor odata desfacut.
daca da acesta poate fi un semn de consum ulei.
daca e negru e prea multa motorina.
daca e usor gri dar nu foarte albastrui poate fi semn de ardere ineficienta a combustibilului si asta poate avea ca motive:
compresie slaba (dar de regula este insotita de consum ulei si presiune in capacul culbutorilor adica busonul de ulei)
avans decalat destul de mult
debit scazut insotit de duze deteriorate la injectoare.
daca ai duze decalibrate fumul dispare in intensitate odata cu incalzirea motorului.
poate sa haleasca ulei motorul fara sa scoata fum albastrui la evacuare sau foarte putin.
faptul ca motorul tau nu trage peste 120 ma duce cu gandul la un avans incorect si un debit scazut de motorina.
asta daca motorul merge rotund si toate 4 pistoanele lucreaza relativ egal.
chiar daca iti scapa copresie si papa uleiut, masina trebuia sa fuga peste 140.
eu am ajuns la 170(pe ceas...deci aprox. 157-158km/h) cu acelas motor.
nu te grabi cu segmentarea mai ales ca nu stii ce gasesti in motor odata desfacut.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO