din seria probleme racire motor

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
VoidMain
simpatizant
Mesaje: 81
Membru din: Mar 18-Apr-2006 15:52
Localitate: Luxembourg

Mesajde VoidMain » Mar 08-Aug-2006 08:41

Am mers prin Bucuresti dar era sambata la amiaza si nu era prea aglomerat asa ca am mers relativ constant cu 60-65 km/h.
Testul cu ventilatoarele l-am facut acum vreo trei saptamani (in perioada cand mi se aprindea becul de temperatura) si porneau inainte sa se aprinda vre-un martor. O sa mai incerc o data una din zilele astea ca sa ma asigur ca e totul ok.
Citroen Xsara II 2.0 HDi (1997cc) 90cp 2004 - AU 6787

Xara
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Vin 23-Mar-2007 14:17
Localitate: Radauti

Si eu am emotii...

Mesajde Xara » Mar 17-Apr-2007 20:14

Inca nu-mi dau seama de ce mi se aprinde beculetul rosu si apare mesajul STOP, desi temperatura indicata pe cadran e undeva sub 90 grd. Pana apuc sa trag pe dreapta si sa deschid capota, se stinge si beculetul, iar ventilatorul nu-mi dau seama daca a apucat sa porneasca sau nu. Ce-am mai observat este ca in anumite momente aprinderea martorilor de supraincalzire a agentului de racire se asociaza cu o cadere brusca a indicatorului de temperatura care se duce in jos. Dupa cateva momente revine la pozitia normala iar martorii se sting.
Am mai facut o proba si cu masina pe loc, am tinut turat motorul (dar nu mai mult de 3000) pana s-a incalzit, iar ventilatorul a pornit fara alte fite sau alerte.
Pe un post anterior cineva spune ca ventilatorul pornea direct in viteza a II-a. Nu stiam ca sunt mai multe viteze, chestia e ca la mine a pornit tare dupa care turatia s-a redus treptat, pana s-a oprit de tot.
Vi se pare ceva anormal ?

Avatar utilizator
MagnuM
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 04-Feb-2006 15:55
Localitate: Bucuresti
Masina: 2008 Citroën C5 III (X7) Sedan, 2.0HDi-16V, AM6C.

Mesajde MagnuM » Sâm 21-Apr-2007 14:16

Salut! Indraznesc sa postez aici pentru ca am o problema asemanatoare si am nevoie urgent de un mecanic (in Bucuresti, daca e posibil in Balta Alba - ar fi ideal) foarte bun, ieftin si disponibil pentru un Citroen BX 16 TRS, model 1984, cu motor diesel de 1.8, model 161A (XUD 7).

Am probleme cu pompa de apa (asa zice actualul mecanic) - de fapt pierd lichidul de racire pe undeva prin spatele motorului, pe sub galeria de admisie si asta doar cand se incalzeste, dar curge destul de repede.

Ventilatorul nu mai pleaca intotdeauna - la probe se invarte, la drum, mai are toane.

Ce pot face? Am nevoie urgent de ajutor!!! Multumesc! :idea:
Ultima oară modificat Dum 22-Apr-2007 23:30 de către MagnuM, modificat 1 dată în total.
"Să faci 13 ani de temniță pentru un popor de idioți... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Țuțea.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Sâm 21-Apr-2007 21:32

vezi sectiunea service independent,.............nu are nimic pompa de apa

Avatar utilizator
MagnuM
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 04-Feb-2006 15:55
Localitate: Bucuresti
Masina: 2008 Citroën C5 III (X7) Sedan, 2.0HDi-16V, AM6C.

Mesajde MagnuM » Dum 22-Apr-2007 23:36

cbx scrie:vezi sectiunea service independent,.............nu are nimic pompa de apa


Merci pentru adrese! Referitor la scurgere - spui ca pompa nu are nimic - care poate fi cauza? Se poate remedia in regim de amator - adica sa incerc s-o fac eu, sau trebuie sa dau jos juma' de motor? Daca ai ideie de ce poate fi acolo, sunt interesat.
"Să faci 13 ani de temniță pentru un popor de idioți... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Țuțea.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 24-Apr-2007 20:46

daca e sub galerie probabil e vorba de piesa din care pleaca mai multe furtune, unul gros catre partea de jos a radiatorului, piesa care in timp se fisureaza. e cam greu de schimbat daca nu ai o rampa. la fel de bine insa poate fi vorba si de un furtun copt care s-a spart in aceeasi zona. incearca sa ajungi pe o rampa sa te uiti
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
MagnuM
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 04-Feb-2006 15:55
Localitate: Bucuresti
Masina: 2008 Citroën C5 III (X7) Sedan, 2.0HDi-16V, AM6C.

Mesajde MagnuM » Mar 24-Apr-2007 22:50

Merci! :idea:
"Să faci 13 ani de temniță pentru un popor de idioți... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Țuțea.


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst