Axa cu came bx

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Popescu eugen
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Joi 30-Noi-2006 11:57
Localitate: Voluntari Ilfov

Axa cu came bx

Mesajde Popescu eugen » Vin 20-Apr-2007 08:27

sa nu treceti prin ce am trecut eu ! am schimbat motorul de 1.6 cu 1,9 din cauza axei cu came si acum a cedat si la acesta in ciuda faptului ca reglajul tachetilor era corect si ungerea era buna. acum oricum nu mai conteaza iar idea era daca ma poate ajuta cineva cu o axa si cei 8 tacheti pt. ca altfel iar schimb motorul si nu as dori asta deoarece acestuia i-am facut reparatie capitala . bx 1.9 tri.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 24-Apr-2007 20:49

axa cu came nu cedeaza pur si simplu. ori ceva e foarte in neregula acolo, ori ai uitat sa ne spui ca s-a rupt cureaua de distributie (care se schimba in mod normal pe la 60.000km). deci, care e varianta corecta?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
Popescu eugen
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Joi 30-Noi-2006 11:57
Localitate: Voluntari Ilfov

Mesajde Popescu eugen » Joi 26-Apr-2007 10:47

cureaua nu a fost rupta si din contra este noua si pusa bine la punct , iar singura greseala pe care cred ca am facuto este faptul ca am lasat 0,35 la evacuare si 0,30 la admisie nestiind cotele originale .MULTUMESC PT. RASPUNS !

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Joi 26-Apr-2007 11:07

Axa cu came se uzeaza in principal datorita ungerii deficitare.
Cred ca ai motor XU9, nu ?
In cazul asta, pe langa reglajul corect, mai trebuie sa schimbi O-ringurile in care se etanseaza conducta de ungere a axei cu came (este conducta de deasupra axului)
Uzura acestor O-ringuri, determina ca presiunea de ungere sa scada, iar jeturile de ulei care vin direct pe came, vor fi mai slabe, pt ca uleiul va scapa pe langa O-ringuri.
Ultima oară modificat Joi 26-Apr-2007 11:09 de către jgr1001, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 26-Apr-2007 11:08

jocurile normale sint 0,15 adm/0,30 evacuare, sper sa nu ma insel. deci nu de asta s-a rupt. esti sigur ca a fost bine pusa la punct distributie? lagarele axei cu came nu au zgirieturi? capacele axei sint originale si in buna stare? simeringurile ok? nu curge ulei pe undeva pe la capacul culbutorilor? te intreb ca sa te asiguri tu ca nu patesti la fel si cu urmatoarea axa
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
Popescu eugen
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Joi 30-Noi-2006 11:57
Localitate: Voluntari Ilfov

Mesajde Popescu eugen » Lun 30-Apr-2007 08:50

eu nu am spus ca sa rupt axa ,ea are uzura pe 5 din cele 8 came si nu respecta un tipar anume sunt uzuri si la adm. si la evac. si mai ales ca nu sunt uzate doua came la acelas numar sa stea in picioare varianta cu ungerea ineficienta. Dealtfel motorul inca merge 4 si circul asa deocamdata chiar daca in sufletul meu stiu ca nu-si mai face ciclul motor corect si ca nu mai are mult de trait in felul acesta. Odata ce pelicula cementata de pe ax si de pe tachet sa dus uzura se mareste pe zi ce trece si nu am ce-i face.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 01-Mai-2007 19:18

ce ulei folosesti? ai presiune corespunzatoare?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
Popescu eugen
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Joi 30-Noi-2006 11:57
Localitate: Voluntari Ilfov

Mesajde Popescu eugen » Mie 02-Mai-2007 11:32

uleiul este 10/40 Valvoline si presiunea nu am verificato cu un manometru dar becurile se sting instantaneu cind pornesc motorul cald nu rece plus ca am verificat daca ajunge uleiul sus pe rampa de ungere am ajuns la concluzia ca aprins ceva rampa de ulei pt. o perioada scurta de timp si asta a dus la deteriorarea axei si atachetilor.


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst