motor 1.6

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

kadix
simpatizant
Mesaje: 43
Membru din: Vin 02-Mar-2007 23:02
Localitate: Bucuresti

Mesajde kadix » Dum 06-Mai-2007 09:52

eu desfacusem cele 2 suruburi dar ma asteptam sa iasa la fel de usor ca cealalta. Acum cu motorul: se merita sa il pun pe celalalt cu tot cu carburator sau sa ii adapatez injectia de la cel original: adica galerie de admisie (asta e super usor) cea de evacuare si niste tevi diferite prin spatele motorului care nu stiu cum se scimba dar cred ca destul de usor si ce e mai important partea de la delcou chiar nu stiu cum se schimba(adica daca nu implica reglaj dupa aceea de supape tacheti etc)?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 06-Mai-2007 17:38

Hmm... vezi ca sint mai multe modificari daca vrei sa treci de la injectie la carburatie... Spune-ne modelul injectiei, caci unele injectii au avut aprindere electronica integrala, deci nu au avut delcou :wink: Eu as incerca sa repar modelul asta cu injectie, luind cit mai multe piese dintr-un motor donator pe carburatie.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Dum 06-Mai-2007 21:19

sincer, nu cred ca ai ales cea mai simpla varianta (schimbatul motorului) si nici cea care te fericeste garantat.
ar fi bine sa stii cat mai multe despre motorul pe care vrei sa-l pui...
faptul ca iti uda o bujie cel vechi putea avea ca motive cateva mai putin supape sau injectia.
daca aveai supape defecte era de asteptat sa mearga in 3 dar nu sa ude bujia de vreme ce se ventila foarte bine si in turatie ar fi mers relativ ok in 99% din cazurile generate de supape.
cel mai probabil aveai probleme cu bujia (chiar daca e uscata si montata la loc nu inseamna ca e si buna!!!) sau cu fisa acesteia.
cel mai simplu verificai tragand fisa la 5-10mm de bujie, folosind descarcarea fortata, si constatand ca motorul incepe sa mearga rotund, procedand in continuare prin eliminare la determinarea defectului.
diagnoza mi se pare cu mult mai simpla decat inlocuirea unui motor (ca nivel de cunostinte mecanice) si cred ca te-ai cam aruncat cu capul inainte ca sa nu mai socotesc apoi problemele de omologare plus banii.
acestea fiind spuse, poti trece motorul de pe carburatie pe injectie fara eforturi majore (chiar recomand) evitand astfel problemele de carburatie sau aprindere si, evident, de consum !
foarte important este sa muti senzorii de pe unul pe altul, galeria de admisie, aprinderea cu tot cu distribuitor.
succes, stiu ca nu-i o treaba usoara mai ales pentru un amator. daca intampini probleme nu te sfii sa intrebi, daca ne sta in putere te ajutam cu orice.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 07-Mai-2007 03:25

ce fel de injectie aveai la masina? multipunct sau monopunct???
am avut o problema similara la un ford care avea multipunct, si s-a dovedit a fi problema din calculator pe iesirea de la unul din injectoare, si drept rezultat injectorul statea mereu deschis si masina mergea mereu innecata....daca ai multipunct este posibila si cauza asta, mai ales daca spui ca era baltoaca la bujia respectiva....
vezi sa nu pui motorul ala si sa faca la fel...

kadix
simpatizant
Mesaje: 43
Membru din: Vin 02-Mar-2007 23:02
Localitate: Bucuresti

am renuntat

Mesajde kadix » Sâm 12-Mai-2007 18:58

dupa ce am demontat ambele motoare am descoperit ca au chiuloasele diferite.asta inseamna ca trebuie sa folosesc chiuloasa de pe cel cu injectie adica alta distractie - timp, munca si bani bagati.Intre timp m-am hotarit sa cumpar un GTI asa ca pe acestea le dezmembrez.Sorry! :(


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11813
    Cel mai nou membru JackPep