motor 1.6
Moderator: Echipa Tehnica
eu desfacusem cele 2 suruburi dar ma asteptam sa iasa la fel de usor ca cealalta. Acum cu motorul: se merita sa il pun pe celalalt cu tot cu carburator sau sa ii adapatez injectia de la cel original: adica galerie de admisie (asta e super usor) cea de evacuare si niste tevi diferite prin spatele motorului care nu stiu cum se scimba dar cred ca destul de usor si ce e mai important partea de la delcou chiar nu stiu cum se schimba(adica daca nu implica reglaj dupa aceea de supape tacheti etc)?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Hmm... vezi ca sint mai multe modificari daca vrei sa treci de la injectie la carburatie... Spune-ne modelul injectiei, caci unele injectii au avut aprindere electronica integrala, deci nu au avut delcou
Eu as incerca sa repar modelul asta cu injectie, luind cit mai multe piese dintr-un motor donator pe carburatie.

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
sincer, nu cred ca ai ales cea mai simpla varianta (schimbatul motorului) si nici cea care te fericeste garantat.
ar fi bine sa stii cat mai multe despre motorul pe care vrei sa-l pui...
faptul ca iti uda o bujie cel vechi putea avea ca motive cateva mai putin supape sau injectia.
daca aveai supape defecte era de asteptat sa mearga in 3 dar nu sa ude bujia de vreme ce se ventila foarte bine si in turatie ar fi mers relativ ok in 99% din cazurile generate de supape.
cel mai probabil aveai probleme cu bujia (chiar daca e uscata si montata la loc nu inseamna ca e si buna!!!) sau cu fisa acesteia.
cel mai simplu verificai tragand fisa la 5-10mm de bujie, folosind descarcarea fortata, si constatand ca motorul incepe sa mearga rotund, procedand in continuare prin eliminare la determinarea defectului.
diagnoza mi se pare cu mult mai simpla decat inlocuirea unui motor (ca nivel de cunostinte mecanice) si cred ca te-ai cam aruncat cu capul inainte ca sa nu mai socotesc apoi problemele de omologare plus banii.
acestea fiind spuse, poti trece motorul de pe carburatie pe injectie fara eforturi majore (chiar recomand) evitand astfel problemele de carburatie sau aprindere si, evident, de consum !
foarte important este sa muti senzorii de pe unul pe altul, galeria de admisie, aprinderea cu tot cu distribuitor.
succes, stiu ca nu-i o treaba usoara mai ales pentru un amator. daca intampini probleme nu te sfii sa intrebi, daca ne sta in putere te ajutam cu orice.
ar fi bine sa stii cat mai multe despre motorul pe care vrei sa-l pui...
faptul ca iti uda o bujie cel vechi putea avea ca motive cateva mai putin supape sau injectia.
daca aveai supape defecte era de asteptat sa mearga in 3 dar nu sa ude bujia de vreme ce se ventila foarte bine si in turatie ar fi mers relativ ok in 99% din cazurile generate de supape.
cel mai probabil aveai probleme cu bujia (chiar daca e uscata si montata la loc nu inseamna ca e si buna!!!) sau cu fisa acesteia.
cel mai simplu verificai tragand fisa la 5-10mm de bujie, folosind descarcarea fortata, si constatand ca motorul incepe sa mearga rotund, procedand in continuare prin eliminare la determinarea defectului.
diagnoza mi se pare cu mult mai simpla decat inlocuirea unui motor (ca nivel de cunostinte mecanice) si cred ca te-ai cam aruncat cu capul inainte ca sa nu mai socotesc apoi problemele de omologare plus banii.
acestea fiind spuse, poti trece motorul de pe carburatie pe injectie fara eforturi majore (chiar recomand) evitand astfel problemele de carburatie sau aprindere si, evident, de consum !
foarte important este sa muti senzorii de pe unul pe altul, galeria de admisie, aprinderea cu tot cu distribuitor.
succes, stiu ca nu-i o treaba usoara mai ales pentru un amator. daca intampini probleme nu te sfii sa intrebi, daca ne sta in putere te ajutam cu orice.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
ce fel de injectie aveai la masina? multipunct sau monopunct???
am avut o problema similara la un ford care avea multipunct, si s-a dovedit a fi problema din calculator pe iesirea de la unul din injectoare, si drept rezultat injectorul statea mereu deschis si masina mergea mereu innecata....daca ai multipunct este posibila si cauza asta, mai ales daca spui ca era baltoaca la bujia respectiva....
vezi sa nu pui motorul ala si sa faca la fel...
am avut o problema similara la un ford care avea multipunct, si s-a dovedit a fi problema din calculator pe iesirea de la unul din injectoare, si drept rezultat injectorul statea mereu deschis si masina mergea mereu innecata....daca ai multipunct este posibila si cauza asta, mai ales daca spui ca era baltoaca la bujia respectiva....
vezi sa nu pui motorul ala si sa faca la fel...
am renuntat
dupa ce am demontat ambele motoare am descoperit ca au chiuloasele diferite.asta inseamna ca trebuie sa folosesc chiuloasa de pe cel cu injectie adica alta distractie - timp, munca si bani bagati.Intre timp m-am hotarit sa cumpar un GTI asa ca pe acestea le dezmembrez.Sorry! 

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11813
Cel mai nou membru JackPep