Carburator SOLEX - Probleme

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Varanul
pasionat
Mesaje: 133
Membru din: Mie 11-Apr-2007 09:06
Localitate: Bucuresti

Carburator SOLEX - Probleme

Mesajde Varanul » Vin 15-Iun-2007 15:33

Are cineva idee unde gasesc si eu un soc automat pt carburatorul SOLEX, pentru ca am probleme mari ku el.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 15-Iun-2007 16:36

Ce probleme ai? Soc automat gasisem la ATS la un moment dat.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Varanul
pasionat
Mesaje: 133
Membru din: Mie 11-Apr-2007 09:06
Localitate: Bucuresti

Mesajde Varanul » Joi 21-Iun-2007 12:23

Ramene blocat socul cand pe deschis cand pe inchis. Si consuma si in draci, plus ca nu sta la relanti sub nici o forma. Iar cand o turez pacane si carburatorul, dar asta se rezolva. Am gasit un tip care se pricepe super bine la carburatoare, iar consumul il regleaza pe calculator. Insa problema mare e la socul automat.

Avatar utilizator
Varanul
pasionat
Mesaje: 133
Membru din: Mie 11-Apr-2007 09:06
Localitate: Bucuresti

Mesajde Varanul » Joi 21-Iun-2007 12:24

Nicule te rog da-mi si mie un nr de telefon de la ATS pls

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 21-Iun-2007 12:47

232.04.61
E bine sa stii codul piesei inainte sa suni. Daca nu-l stii, e foarte indicat sa te duci in persoana.
Daca socul ramine blocat pe inchis, atunci e normal sa consume mult. Daca ramine clapeta deschisa, atunci nu prea sta la relanti.
Cind o turezi cred ca nu pacane carburatorul ci clapeta de la "automatic air intake control".

PS: pune si tu datele de contact (la sectiunea de mecanici independenti) ale persoanei care regleaza carburatoare.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Varanul
pasionat
Mesaje: 133
Membru din: Mie 11-Apr-2007 09:06
Localitate: Bucuresti

Mesajde Varanul » Joi 21-Iun-2007 13:41

Si ce ma sfatuiesti sa fac ? Eu unul ma gandeam sa pun un carburator de dacie, si astfel mai scad si din consum. Deci chiar nu sthiu ce decizie sa iau. Soc cred ka nu gasesc decat cu tot cu carburator, iar la mana a doua am gasit solex cu 350 de ron plus mana de lucru etc.
Da-mi si mie un sfat pls

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 21-Iun-2007 15:53

Vezi daca gasesti soc automat la ATS sau la Augsburg.
Asigura-te ca carburatorul tau e foarte uzat. De regula e doar prost reglat. Am uitat sa-ti spun ca exista si kit de reparatie pt carburator (la AlPadrino).
Mi se pare mare pretul ala si e justificat doar daca carburatorul e IMPECABIL.
Studiaza manualul de service pentru ca acolo carburatorul Solex e tratat mult mai bine decit Weber-ul. Eu mi-am reglat singur carburatorul urmarind doar indicatiile din manual (ocazie cu care am constatat ca a fost foarte gituit; acum se pare ca am si un consum mai bun). Reglajul final l-a facut Bogdan Lascu de pe forumul Oltcit.
Varinta cu carburatorul de dacie nu ti-o recomand. Carburatorul ala e de conceptie foarte veche si are o gramada de minusuri.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Lun 23-Iul-2007 20:11

La un carburator putine piese se pot uza(membrane,cui ponto,jiclere si eventual bucsele de la axele clapetelor).Nu cred ca e cazul sa-l schimbi.Verifica-l si schimba doar ce e uzat.Eu am luat un set de reparatie de la Al Padrino,l-am reglat singur si acum consuma cam 9,5-10 in oras(e de 1900 cmc)(e exact cat da cartea).
Nu-ti recomand nici un carburator romanesc(poate doar cel de Oltcit 12 TRS care e un pic mai evoluat)dar in general sant prelucrate prost si sant primitive.Economia va fi nesemnificativa,iar de mers,iti va merge ca o Dacia.Asa ca...
Un carburator nu se schimba decat daca are corpul spart.Poate nici atunci (daca te incapatanezi putin).Se repara...se regleaza... . Asta e marele si singurul avantaj al carburatoarelor.


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst