Carburator SOLEX - Probleme
Moderator: Echipa Tehnica
Carburator SOLEX - Probleme
Are cineva idee unde gasesc si eu un soc automat pt carburatorul SOLEX, pentru ca am probleme mari ku el.
Ramene blocat socul cand pe deschis cand pe inchis. Si consuma si in draci, plus ca nu sta la relanti sub nici o forma. Iar cand o turez pacane si carburatorul, dar asta se rezolva. Am gasit un tip care se pricepe super bine la carburatoare, iar consumul il regleaza pe calculator. Insa problema mare e la socul automat.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
232.04.61
E bine sa stii codul piesei inainte sa suni. Daca nu-l stii, e foarte indicat sa te duci in persoana.
Daca socul ramine blocat pe inchis, atunci e normal sa consume mult. Daca ramine clapeta deschisa, atunci nu prea sta la relanti.
Cind o turezi cred ca nu pacane carburatorul ci clapeta de la "automatic air intake control".
PS: pune si tu datele de contact (la sectiunea de mecanici independenti) ale persoanei care regleaza carburatoare.
E bine sa stii codul piesei inainte sa suni. Daca nu-l stii, e foarte indicat sa te duci in persoana.
Daca socul ramine blocat pe inchis, atunci e normal sa consume mult. Daca ramine clapeta deschisa, atunci nu prea sta la relanti.
Cind o turezi cred ca nu pacane carburatorul ci clapeta de la "automatic air intake control".
PS: pune si tu datele de contact (la sectiunea de mecanici independenti) ale persoanei care regleaza carburatoare.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Vezi daca gasesti soc automat la ATS sau la Augsburg.
Asigura-te ca carburatorul tau e foarte uzat. De regula e doar prost reglat. Am uitat sa-ti spun ca exista si kit de reparatie pt carburator (la AlPadrino).
Mi se pare mare pretul ala si e justificat doar daca carburatorul e IMPECABIL.
Studiaza manualul de service pentru ca acolo carburatorul Solex e tratat mult mai bine decit Weber-ul. Eu mi-am reglat singur carburatorul urmarind doar indicatiile din manual (ocazie cu care am constatat ca a fost foarte gituit; acum se pare ca am si un consum mai bun). Reglajul final l-a facut Bogdan Lascu de pe forumul Oltcit.
Varinta cu carburatorul de dacie nu ti-o recomand. Carburatorul ala e de conceptie foarte veche si are o gramada de minusuri.
Asigura-te ca carburatorul tau e foarte uzat. De regula e doar prost reglat. Am uitat sa-ti spun ca exista si kit de reparatie pt carburator (la AlPadrino).
Mi se pare mare pretul ala si e justificat doar daca carburatorul e IMPECABIL.
Studiaza manualul de service pentru ca acolo carburatorul Solex e tratat mult mai bine decit Weber-ul. Eu mi-am reglat singur carburatorul urmarind doar indicatiile din manual (ocazie cu care am constatat ca a fost foarte gituit; acum se pare ca am si un consum mai bun). Reglajul final l-a facut Bogdan Lascu de pe forumul Oltcit.
Varinta cu carburatorul de dacie nu ti-o recomand. Carburatorul ala e de conceptie foarte veche si are o gramada de minusuri.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
La un carburator putine piese se pot uza(membrane,cui ponto,jiclere si eventual bucsele de la axele clapetelor).Nu cred ca e cazul sa-l schimbi.Verifica-l si schimba doar ce e uzat.Eu am luat un set de reparatie de la Al Padrino,l-am reglat singur si acum consuma cam 9,5-10 in oras(e de 1900 cmc)(e exact cat da cartea).
Nu-ti recomand nici un carburator romanesc(poate doar cel de Oltcit 12 TRS care e un pic mai evoluat)dar in general sant prelucrate prost si sant primitive.Economia va fi nesemnificativa,iar de mers,iti va merge ca o Dacia.Asa ca...
Un carburator nu se schimba decat daca are corpul spart.Poate nici atunci (daca te incapatanezi putin).Se repara...se regleaza... . Asta e marele si singurul avantaj al carburatoarelor.
Nu-ti recomand nici un carburator romanesc(poate doar cel de Oltcit 12 TRS care e un pic mai evoluat)dar in general sant prelucrate prost si sant primitive.Economia va fi nesemnificativa,iar de mers,iti va merge ca o Dacia.Asa ca...
Un carburator nu se schimba decat daca are corpul spart.Poate nici atunci (daca te incapatanezi putin).Se repara...se regleaza... . Asta e marele si singurul avantaj al carburatoarelor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst