Fum alb

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mar 30-Oct-2007 13:19

este posibil ca o supapa sa ramana deschisa , se poate intampla dupa ce a fost data jos rampa , trebuie verificata distanta la culbutori

Gringo
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Lun 29-Oct-2007 17:29
Localitate: Baia Mare

Mesajde Gringo » Mar 30-Oct-2007 21:22

Am verificat in vas si lipseste putin lichid, vreo 100 de ml. Da oricum trebuie s-o duc la un specialist sa vada ce are. O sa va tin la curent.

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mar 30-Oct-2007 21:41

S-o stapanesti sanatos si sa o intretii cum trebuie!!!Inarmeaza-te cu multa rabdare, caci e o masina cu personalitate, dar si docila si nepretentioasa de multe ori.
Fum alb = apa in cilindri, exact cum au spus Eugen si Nicu.Roaga-te sa nu fie decat garnitura de chiulasa!!!Mare atentie la ce mecanic te duci!!!Informeaza-te inainte.
Daca erau sgmentii scotea fum albastru si nu pornea (nu avea compresie).
Daca demontezi chiulasa la un mecanic, se va vedea clar ce e acolo.Daca a fost garnitura, vei gasi apa in interior.Inspecteaza cu atentie chiulasa in jurul supapelor, dupa curatare.
Ma mai gandesc si la garniturile de sub camasi pe care multi nu le schimba sau le schimba prost.Nu stiu daca BX-ul are asa ceva (de si cred ca are) dar daca camasile nu se inalta corespunzator, nu se preseaza garnitura de chiulasa in zona camasii respective, fiindca camasa e mai jos decat trebuie.
Daca tot faci operatia asta, indicat e sa-i schimbi si Kit-ul de distributie (curea, rola si pompa de apa).E o operatie care se face la fiecare masina atunci cand o cumperi (imediat) fiindca nu poti avea incredere in ce spune cel dinainte si sa risti sa spargi motorul.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 30-Oct-2007 21:49

daca vii pana in cj, iti recomand eu un mecanic bun. -- Prietenii stiu de ce.
"If in doubt, flat out!"

Gringo
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Lun 29-Oct-2007 17:29
Localitate: Baia Mare

Mesajde Gringo » Mar 30-Oct-2007 21:52

Salut, cureaua si rola au fost schimbate de fostul proprietar, inainte sa o cumpar(in fata mea). Sper sa fie doar garnitura!! Dar pana nu-i desfacut motorul n-o sa stim, asa ca.. Oricum, mersi de informatii.

tibi_m_77
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Joi 23-Aug-2007 20:23
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen C5 III Tourer, Exclusive, HDi163

Mesajde tibi_m_77 » Mar 30-Oct-2007 21:54

Nu are camasi, e bloc turnat, daca intra apa in cilindri poate sa intre pe la garnitura de chiuloasa sau daca e crapat blocul intre cilindri

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Mar 30-Oct-2007 22:09

tibi_m_77 scrie:Nu are camasi, e bloc turnat, daca intra apa in cilindri poate sa intre pe la garnitura de chiuloasa sau daca e crapat blocul intre cilindri


Cilindrii nu e acelasi lucru cu camasi?
Relu

tibi_m_77
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Joi 23-Aug-2007 20:23
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen C5 III Tourer, Exclusive, HDi163

Mesajde tibi_m_77 » Mar 30-Oct-2007 22:13

Pai nu sunt ca la Dacie, nu se pot scoate afara, nu se schimba, cand au uzura se alezeaza si se schimba si pistoanele ex. la R1,R2... depinde cata uzura au

Avatar utilizator
dannyy
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Vin 16-Mar-2007 16:15
Localitate: brasov

Mesajde dannyy » Mar 30-Oct-2007 22:27

fum albastru am avut si eu de la garnitura de chiulasa arsa, sau ma rog ciupita,
in cazu asta cred ca ar putea fi din pompa de injectie, sau cand sa montat motoru nu sa pus corect rola, fara sa foloseasca ghidaju....

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mar 30-Oct-2007 22:47

omu a spus ca ii da fum alb nu albastru si nici albastrui. de obicei fumul albastrui apare de la uleiul ars in cilindri .. deci segmenti uzati.... eu zic ca este tot garnitura de chiulasa .... am patit asa ceva la o alta masina. dar din cate vad nu se spune nimic despre o crestere a temperaturii sau aprindere a becurilor de avertizare.... oare o garnitura de chiulasa arsa nu duce la o crestere a temperaturii peste limita normala?...in ceea ce priveste chiulasa fisurata sau blocul.... cred ca se ajunge mai greu la asa ceva . referitor la cilindri sau camasi, au inele dedesubt doar daca sunt amovibili(e), cine a desfacut motoare ar putea sa ne lamureasca mai bine.
Ultima oară modificat Mie 31-Oct-2007 22:28 de către mariusbv, modificat 1 dată în total.
BX

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Mar 30-Oct-2007 23:01

dar din cate vad nu se spune nimic despre o crestere a temperaturii sau aprindere a becurilor de avertizare.... oare o garnitura de chiulasa arsa nu duce la o crestere a temperaturii peste limita normala?...


daca e fisura mica..la inceput nu creste temperatura. nici consum de apa din radiator nu e semnificativ la inceput. Din pacate,lucrurile nu raman la stadiul asta. Evolueaza rapid. De la ceva fum alb,din cauza apei din cilindrii, se ajunge la gaze in radiator,aruncat apa afara,si alte belele.

Din momentul in care vezi fum alb pe teava,interventia nu mai trebuie amanata nici o zi. Sunt patit.
Relu

Avatar utilizator
robert-bx
pasionat
Mesaje: 218
Membru din: Sâm 16-Sep-2006 23:03
Localitate: cluj napoca

Mesajde robert-bx » Mar 30-Oct-2007 23:25

dieselul nu are garnituri la camasi e monobloc .atentie ce garnitura de chilasa cumperi (nu iti recomand ajusa) si sa se verifice cu f mare atentie daca suprafata de etansare e perfect plana .chiulasa trebuie stransa cu cheie dinamometrica dupa pasii indicati pe pliantul garniturii

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 30-Oct-2007 23:40

Totusi, garnitura de chiuloasa nu se arde degeaba. E foarte posibil ca sa nu mai fie suprafata plana la chiuloasa.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mar 30-Oct-2007 23:52

pai garnitura se arde din cauza temperaturii extreme la care este supusa, iar motivele sunt mai multe: poate masina a avut probleme cu termostatul, sau a functionat fara lichid de racire, electroventilator defect ...etc.... e logic ca la asemenea temperaturi ridicate se poate deforma si chiulasa , motiv pentru care inainte sa o pui la loc ar fi bine sa o duci la planat. o alta cauza ar fi strangerea incorecta a prezoanelor la o demontare anterioara si in timp au aparut pori....
BX

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 30-Oct-2007 23:59

Cred ca cel mai intalnita cauza e supraincalzirea motorului.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot