Discuri spate
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Discuri spate
Are cineva idee cat ar costa discuri spate noi? O sa trec la magazinul de pe eminescu, dar poate a cumparat cineva si imi spune un pret informativ.
Ma gandesc sa le schimb, pentru ca au ceva uzura cele de pe spate, pe fata am aproape noi.
Si o alta problema: am observat ca placutele frana spate se potrivesc cu cele de la Oltcit.Am pus pe o roata si se comporta destul de bine.Ati incercat?
Ma gandesc sa le schimb, pentru ca au ceva uzura cele de pe spate, pe fata am aproape noi.
Si o alta problema: am observat ca placutele frana spate se potrivesc cu cele de la Oltcit.Am pus pe o roata si se comporta destul de bine.Ati incercat?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
O sa imi iau discuri, pentru ca noi sunt sfante.
Iar placutele de Oltcit costa aproximativ 30-35 Ron (un set) si cred ca sunt destul de bune ; asta daca iei de fabrica, adica de Ramnicu-Sarat.
Si decat o firma No Name straina care produce placute pentru BX, clar prefer cele de Ramnic, de fabrica.
De Citroen sunt 50 Ron, la magazinul de pe Eminescu, dar nu stiu ce firma le face.
Iar placutele de Oltcit costa aproximativ 30-35 Ron (un set) si cred ca sunt destul de bune ; asta daca iei de fabrica, adica de Ramnicu-Sarat.
Si decat o firma No Name straina care produce placute pentru BX, clar prefer cele de Ramnic, de fabrica.
De Citroen sunt 50 Ron, la magazinul de pe Eminescu, dar nu stiu ce firma le face.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Nu, nu sunt diferente. M-am mirat si eu, sunt complet identice. Eu am pus la o roata acum vreo 2-3 luni si se comportat bine (tinand cont ca am si un mic santuletz pe disc)
Si ai dreptate, cred ca o sa optez pentru Ferodo.
Iar discuri ii pun clar noi. Pe cele vechi o sa le rectific daca or sa iasa bineinteles.
Si mai am o intrebare.Ce cheie trebuie sa desfac etrierul fata?Ca am incercat mai demult si stiu ca trebuia ceva de genu 13 jumate sau 14 jumate...nu mai stiu exact. Oricum, era o marime(12, 13, 14, 15..nu mai tin minte) si jumatate cred.Mi s-a parut dubios.
Si ai dreptate, cred ca o sa optez pentru Ferodo.
Iar discuri ii pun clar noi. Pe cele vechi o sa le rectific daca or sa iasa bineinteles.
Si mai am o intrebare.Ce cheie trebuie sa desfac etrierul fata?Ca am incercat mai demult si stiu ca trebuia ceva de genu 13 jumate sau 14 jumate...nu mai stiu exact. Oricum, era o marime(12, 13, 14, 15..nu mai tin minte) si jumatate cred.Mi s-a parut dubios.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Iar placutele de Oltcit costa aproximativ 30-35 Ron (un set) si cred ca sunt destul de bune ; asta daca iei de fabrica, adica de Ramnicu-Sarat
Scuze de off topic, dar nu m-am putut abtine...
Olcitul, nu e cumva masina aceea pe care o recunosti de la mare distanta dupa scartaitul de frane? Sau ma insel eu?
Relu
atentie! placutele de frana de olcit au 3 dezavantaje:
1. ferodoul e de calitate proasta
2.in momentul in care se uzeaza placutele la jumatate apr nu mai ai frana pe spate deoarece se formeaza o bavura,placutele se ating la franare si nu mai apasa pe disc deloc
3.frana nu mai e eficienta deoarece suprafata ferodoului de olcit e mai mica decat cea de bx
1. ferodoul e de calitate proasta
2.in momentul in care se uzeaza placutele la jumatate apr nu mai ai frana pe spate deoarece se formeaza o bavura,placutele se ating la franare si nu mai apasa pe disc deloc
3.frana nu mai e eficienta deoarece suprafata ferodoului de olcit e mai mica decat cea de bx
Sarmele acelea, nu sant senzori de uzura a placutelor, ci suport pt. firele acestor senzori.Senzorul se infige intr-o gaura din placuta, iar firul se trece prin acea sarma si apoi se conecteaza cu instalatia masinii.
Posesorii de Oltcit se dau in vant dupa placute frantuzesti si se lauda ca nu mai scartaie (fiindca e exasperant acel scartait de frane) si noi vrem sa punem placute de Oltcit.
.
robert_bx - Stii tu ceva dar nu e bine.Bavura aceea se formeaza la placutele de frana de pe fatza la Oltcit.Pe spate placutele calca cu toata suprafata pe disc.Nu ramane acea zona ingusta care nu se uzeaza.Iar la ce forta se dezvolta la franare intre placutele de frana...crede-ma...acea bavura din ferodo se sparge.Am vazut asta.
Cat despre suprafata placutelor...parca imi aduc si eu aminte ca am vazut si sant identice si ca forma si ca marime a suprafetei ferodoului.
Nu asta e problema.Problema e ca sant proaste si am impresia ca "musca" si din discuri (fac santuri).Nu am vazut nici un Oltcit cu discuri bune pe spate.In plus, au abateri dimensionale grosolane.Imi aduc aminte ca de 2 ori am patit faza...Am luat placute noi de Rm.Sarat si nu incapeau in etrier...De a trebuit sa pilesc din ele ca sa incapa in etrier si sa se mai si miste usor (sa nu ramana blocate).
Scuze!
Oameni buni!E prea mica diferenta la bani, ca sa nu luam unele mult mai bune (nu neaparat originale).E vorba de 10-15 RON.Nu merita!
Asta e doar asa...in ultima instantza...cand ai ramas in drum (s-au uzat de tot si harjaie metal pe metal).De si cred ca la momentul asta, mai usor gasesti piese de BX decat de Oltcit.Pt. Oltcit e doar cate un magazin intr-un oras.Pe cand pt. masini straine sant o groaza.Diferenta e exact in faptul ca pt.Oltcit sant de obicei pe stoc, pe cand pt. cele straine astepti macar o zi in provincie.Asta e singurul avantaj.
Posesorii de Oltcit se dau in vant dupa placute frantuzesti si se lauda ca nu mai scartaie (fiindca e exasperant acel scartait de frane) si noi vrem sa punem placute de Oltcit.

robert_bx - Stii tu ceva dar nu e bine.Bavura aceea se formeaza la placutele de frana de pe fatza la Oltcit.Pe spate placutele calca cu toata suprafata pe disc.Nu ramane acea zona ingusta care nu se uzeaza.Iar la ce forta se dezvolta la franare intre placutele de frana...crede-ma...acea bavura din ferodo se sparge.Am vazut asta.
Cat despre suprafata placutelor...parca imi aduc si eu aminte ca am vazut si sant identice si ca forma si ca marime a suprafetei ferodoului.
Nu asta e problema.Problema e ca sant proaste si am impresia ca "musca" si din discuri (fac santuri).Nu am vazut nici un Oltcit cu discuri bune pe spate.In plus, au abateri dimensionale grosolane.Imi aduc aminte ca de 2 ori am patit faza...Am luat placute noi de Rm.Sarat si nu incapeau in etrier...De a trebuit sa pilesc din ele ca sa incapa in etrier si sa se mai si miste usor (sa nu ramana blocate).
Scuze!
Oameni buni!E prea mica diferenta la bani, ca sa nu luam unele mult mai bune (nu neaparat originale).E vorba de 10-15 RON.Nu merita!
Asta e doar asa...in ultima instantza...cand ai ramas in drum (s-au uzat de tot si harjaie metal pe metal).De si cred ca la momentul asta, mai usor gasesti piese de BX decat de Oltcit.Pt. Oltcit e doar cate un magazin intr-un oras.Pe cand pt. masini straine sant o groaza.Diferenta e exact in faptul ca pt.Oltcit sant de obicei pe stoc, pe cand pt. cele straine astepti macar o zi in provincie.Asta e singurul avantaj.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Din cate stiu eu, placutele de frana de spate sunt la fel la GS, GSA, CX berlina, BX, Oltcit. Totusi exista o diferenta intre etrierii spate de Oltcit si restul.
Eu am avut pe Oltcit etrieri de GSA cumparati de noi de la magazinul de pe Turda (1Mai) - clar au alta forma dar nu stiu sa va spun daca asta se intampla deoarece Oltcitul meu era deja Rromanizat. Poate la primele modele, cele cu piese frantuzesti sa fie etrierii la fel.
Eu unul consider ca tot ceea ce tine de sistemul de franare trebuie sa fie de cea mai buna calitate mai ales ca nu se schimba in fiecare luna.
Eu am avut pe Oltcit etrieri de GSA cumparati de noi de la magazinul de pe Turda (1Mai) - clar au alta forma dar nu stiu sa va spun daca asta se intampla deoarece Oltcitul meu era deja Rromanizat. Poate la primele modele, cele cu piese frantuzesti sa fie etrierii la fel.
Eu unul consider ca tot ceea ce tine de sistemul de franare trebuie sa fie de cea mai buna calitate mai ales ca nu se schimba in fiecare luna.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Sarmele alea au rolul de a reduce vibratiile placutelor care genereaza si scartaitul de care va plangeti. Eu unul nu am avut asa ceva (scatait) la Oltcit dar dupa ce l-am cumparat primul lucru a fost sa schimb toate discurile, placutele, conductele si in final si etrierii de frana.
Ultima oară modificat Mie 31-Oct-2007 14:19 de către eugenro2001, modificat 1 dată în total.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
dan1972 scrie:Discurile parca imi aduc aminte ca erau mai scumpe decat cele de pe fatza.Erau undeva pe la 100 RON parca (depinde de producator).
Faza cu placutele de frana de Oltcit o stiu dar am retineri.E drept ca sant mai ieftine (aprox.45 RON pt. ambele parti).
Intr-adevar... discurile pe fata au costat 150 de RON.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot