probleme motor 1.9 D din 2002

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

tibi_m_77
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Joi 23-Aug-2007 20:23
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen C5 III Tourer, Exclusive, HDi163

probleme motor 1.9 D din 2002

Mesajde tibi_m_77 » Dum 03-Feb-2008 11:30

Buna ziua,
Am urmatoarea problema cu un motor 1.9D, motorul merge ok dar daca il las sau merg cu el la ralanti aproximativ 20 min. nu mai are putere, nu pot sa plec de pe loc daca nu-l turez peste 2000/rpm, dupa ce merg cu el turat 2-3 min. merge iar ok pana cand sta iar la ralanti, face asa cam de 1 luna 1 luna jumate, am vreificat conductele de alimentare si totul e etans, deja ma dispera ca nu stiu ce sa-i mai fac.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 03-Feb-2008 11:42

stiu ca aparent nu prea are legatura, dar dozatorul tau de frana in ce stare e? ma gandeam sa nu iti franeze rotile astfel incat in momentul in care e la relanti motorul sa nu aiba destula putere sa miste masina. verifica chestia asta pe un drum PUTIN in panta. cu motorul pornit, scoate-o din viteza, lasa frana de mana jos si vezi daca o ia in jos. in cazul in care nu face nimic desi panta este destul de mare, opreste motorul. in maxim 30 de secunde o sa o ia la in jos. daca se intampla asta, inseamna ca dozatorul iti este uzat peste limita si trebuie schimbat.
"If in doubt, flat out!"

tibi_m_77
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Joi 23-Aug-2007 20:23
Localitate: Timisoara
Masina: Citroen C5 III Tourer, Exclusive, HDi163

Mesajde tibi_m_77 » Dum 03-Feb-2008 18:53

nu e de la frane, motorul e pe un Peugeot 206 si daca il turez cam un minut merge ok pana cand merg iar la ralanti mai mult de 15-20 min. cred ca e ceva de la alimentare pt. ca vad pe conducta de tur cam la 1 min. vine o bula mica de aer si cred ca in 15-20 min. se aduna ceva aer in filtrul de motorina si atunci face asa dar nu-mi dau seama pe unde poate sa primeasca aer ca am verificat toata conducta si toate garniturile si sunt ok, se poate sa fie de la pompa de injectie?
e pompa lucas si e mecanica numai avansul e din calculator in rest e ca la bx.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

motor

Mesajde sandor mihai » Dum 03-Feb-2008 18:59

daca pompa de injectie e roto diesel e foarte posibil ca ea sa fie cauza.pompele roto se manifesta ciudat in multe moduri ,de la turatie maxima fara sa accelerezi la imposibilitatea opririi sau altele.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot